tonikm Zgłoś #181 Napisano 16 Grudnia 2016 Ustawiają zbieżność na specjalnej belce.W skodzie 150zł (jak się jedzie na Dęblin) i na Wostowicach 100zł (jak miniesz Cienistą za`zakrętem po lewej stronie). a czy ktoś orientuje się gdzie można dobrze zrobić zbieżność w okolicy Kołobrzgu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmagdzia34 Zgłoś #182 Napisano 9 Stycznia 2017 Witam. Mam Paska 98r benzynę. Auto od roku w Polsce. Ma nowe opony, po świeżym przeglądzie,zbieżność ustawiona parę dni temu a nadal sciaga w prawo. Co moza nyc przyczyną? Zawieszenie itp wszystko jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #183 Napisano 9 Stycznia 2017 Witam. Mam Paska 98r benzynę. Auto od roku w Polsce. Ma nowe opony, po świeżym przeglądzie,zbieżność ustawiona parę dni temu a nadal sciaga w prawo. Co moza nyc przyczyną? Zawieszenie itp wszystko jest ok. Dość powszechna przypadłość. Do skontrolowania ponownie tuleje belki tył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krepa Zgłoś #184 Napisano 9 Stycznia 2017 dokładnie , jesli wszystko inne zostało wykluczone zostaja tuleje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmagdzia34 Zgłoś #185 Napisano 9 Stycznia 2017 Dziekuje za odpowiedz szybka. A czy na stacji moga to sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krepa Zgłoś #186 Napisano 9 Stycznia 2017 tak kazdy macher ktory ma kanał ci to sprawdzi , jesli jedna tulejka bedzie spekana wymien obie bedziesz miec spokój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmagdzia34 Zgłoś #187 Napisano 9 Stycznia 2017 (edytowane) Okej. Dzięki za odpowiedź. A jeszcze jedne pytanko czy wina leży tez od strony tulei gdyż na lukach slychac taki dziwny gluchy odglos? Jakby wlasnie z tylu. Czy to lozysko bo wiem ze zaczyna powoli siadać bo to mi powiedzieli na stacji ale to na przodzie przecież. Edytowane 10 Stycznia 2017 przez mmagdzia34 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmagdzia34 Zgłoś #188 Napisano 17 Lutego 2017 Witam.Byłam ponownie na stacji diagnostycznej i sprawdzili tuleje tył i powiedział że wszystko jest ok i ze nie ma potrzeby wymiany. Nawet znajomy mechanik rozkręcił hamulce itp bo mówił ze mogły tam trzymać ale wszystko jest ok. Jeszcze jakieś inne podpowiedzi? Na dniach maja opony przełożyć na krzyża bo podobno nowe tez mogą mieć różnice w bieżniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #189 Napisano 18 Lutego 2017 Kiedyś w Polonezie też mnie ściągało na bok. Winna była opona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmagdzia34 Zgłoś #190 Napisano 18 Lutego 2017 Dzięki za odpowiedź. Po niedzieli opony będą przekładane i dam znać czy jest różnica. A głuchy odglos podczas pokonywania łuków? Nie chodzi o skręcanie na krzyżówkach. Przy prędkości powyżej 30 km/h słychać dziwny odglos a jak wcisne hamulec to nie słychać wtedy. Niby hamulce były rozkręcane i wszystko tam jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #191 Napisano 18 Lutego 2017 Pewne luzy na łożyskach ujawniają się na łukach pod postacią huczenia/ocierania tarcz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmagdzia34 Zgłoś #192 Napisano 19 Lutego 2017 Ok rozumiem. To takie właśnie buczenie słychać. A mam jeszcze jedno pytanie. Na tarczach są puste gwinty tzn jak jest tarcza to brakuje w otworzę śrubki, czy to ma jakieś znaczenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #193 Napisano 19 Lutego 2017 Ok rozumiem. To takie właśnie buczenie słychać. A mam jeszcze jedno pytanie. Na tarczach są puste gwinty tzn jak jest tarcza to brakuje w otworzę śrubki, czy to ma jakieś znaczenie? Piasta w passacie nie ma gwintu więc nic nie wkręcisz w ten otwór. Tarcze trzymają szpilki od koła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmagdzia34 Zgłoś #194 Napisano 19 Lutego 2017 Piasta w passacie nie ma gwintu więc nic nie wkręcisz w ten otwór. Tarcze trzymają szpilki od koła. Okej. To skoro mam 5 szpilek to po co szósty otwór? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #195 Napisano 19 Lutego 2017 To jest otworek na śrubę mocującą tarczę. Piasty w Audi A6 i chyba A4 mają te śruby mocujące. Passaty ich nie mają. Te auta współdzielą te same tarcze więc producent robi jeden rodzaj tarcz - z dziurką. W audi jest jak tutaj: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmagdzia34 Zgłoś #196 Napisano 19 Lutego 2017 A ok, dzięki za wytłumaczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach