GURAL Zgłoś #41 Napisano 16 Kwietnia 2010 Może ktoś w Etce sprawdzić numer tego zaworu do silnika 2.0 TDI 103kw BKP 16v z 2006r To chyba będzie 1K0906627A - przetwornik podciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olin_zg Zgłoś #42 Napisano 19 Kwietnia 2010 Znalazłem nowy nawet 130PLN nowy niby http://www.allegro.pl/item991700332_zawor_egr_1k0906627a_seat_audi_skoda_vw_nowy.html Pytanie takie czy może ktoś zamieścić instrukcje i jakieś fotki z samodzielnej wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxel2 Zgłoś #43 Napisano 19 Kwietnia 2010 Pytanie takie czy może ktoś zamieścić instrukcje i jakieś fotki z samodzielnej wymiany Otwórz maskę zdejmij osłony na silniku spójrz na ten zawór jest u góry po prawej stronie,a zobaczysz ,że niewidomy jest to w stanie wymienić:fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olin_zg Zgłoś #44 Napisano 19 Kwietnia 2010 Mam nadzieje ze jest jak mówisz tyle ze zdjęcie na 1 stronie tego wątku to coś innego w każdym razie nie pod osłoną silnika no ale jakoś poszukam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxel2 Zgłoś #45 Napisano 19 Kwietnia 2010 Mam nadzieje ze jest jak mówisz tyle ze zdjęcie na 1 stronie tego wątku to coś innego w każdym razie nie pod osłoną silnika no ale jakoś poszukam Zdjęcie na pierwszej stronie to nie zawór N75,który ty przedstawiałeś na swoim linku:fajny,a osłone na silniku lepiej zdjąć żeby mieć lepszy dostęp do wypięcia wężyków:doh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olin_zg Zgłoś #46 Napisano 19 Kwietnia 2010 no ok pomyliłem się ni znam się za bardzo w sumie nikt nie pokazał dokładnie gdzie ten zawór jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebapolakk Zgłoś #47 Napisano 23 Lutego 2013 (edytowane) No to ja mam tak samo. Dlatego próbuje sie dowiedziec co to jest... I jeszcze jedno po zgaszenie silnika cos delikatnie piszczy przez ok 6 sek. potem słychać cykniecie i sie wyłacza. Nie mówię że to ta skrzyneczka to gdzieś w silniku. Czy ktos wie co to moze byc??? Witam, trochę odświeżę temat, chyba ze gdzieś indziej było o tym pisane i przeoczyłem. Ja mam coś podobnego, wciskam pilot do stacyjki, zapłon wszystko ok, odpalam silnik, silnik pięknie chodzi ale jest takie głuche buczenie, nie jest to uciążliwe czy bardzo głośne ale to trochę słychać. Otworzyłem maskę przed wyłączeniem silnika, wyłączam silnik, jeszcze słychać to buczenie przez ok 10 sek. takie delikatne piszczenie potem cykniecie i cisza. Czy to na pewno chodzi o zawór n75 ? Moc samochód ma nawet przy wyższej prędkości wiec nie wiem czy się brać za wymianę tego zaworu czy nie... Edytowane 23 Lutego 2013 przez Sebapolakk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #48 Napisano 24 Lutego 2013 Witam,trochę odświeżę temat, chyba ze gdzieś indziej było o tym pisane i przeoczyłem. Ja mam coś podobnego, wciskam pilot do stacyjki, zapłon wszystko ok, odpalam silnik, silnik pięknie chodzi ale jest takie głuche buczenie, nie jest to uciążliwe czy bardzo głośne ale to trochę słychać. Otworzyłem maskę przed wyłączeniem silnika, wyłączam silnik, jeszcze słychać to buczenie przez ok 10 sek. takie delikatne piszczenie potem cykniecie i cisza. Czy to na pewno chodzi o zawór n75 ? Moc samochód ma nawet przy wyższej prędkości wiec nie wiem czy się brać za wymianę tego zaworu czy nie... A zrób to samo z wyłączoną klimatyzacją, w trybie ECON. Czy wtedy też słyszysz to buczenie i cyknięcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebapolakk Zgłoś #49 Napisano 24 Lutego 2013 A zrób to samo z wyłączoną klimatyzacją, w trybie ECON. Czy wtedy też słyszysz to buczenie i cyknięcie Obecnie jeżdżę na wyłączonej klimie wiec tez buczy, nie ma różnicy czy włączona klima czy nie, zaczyna buczeć gdy odpalam silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebapolakk Zgłoś #50 Napisano 25 Lutego 2013 (edytowane) Dzisiaj zrobiłem zdjęcia, żeby było jaśniej. Nie wyszło czytelnie na zdjęciu, buczenie pochodzi z okolicy tego czerwonego prostokąta. Przypominam jak to wygląda: odpalam silnik, silnik pięknie chodzi i zaczyna się to głuche buczenie, otwieram maskę wyłączam silnik, jeszcze słychać to buczenie przez ok 10 sek. takie delikatne piszczenie potem cykniecie i cisza. Spadku mocy w jeździe, na wyższych obrotach i przy większej prędkości nie odczuwam. Co może być przyczyną tego buczenia, piszczenia i cyknięcia ? Może już ktoś to przerabiał ? Edytowane 25 Lutego 2013 przez Sebapolakk tekst slabo czytelny na zdjeciu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebapolakk Zgłoś #51 Napisano 27 Lutego 2013 Jakieś pomysły może ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati91lv Zgłoś #52 Napisano 27 Lutego 2013 Przy gaszeniu to buczenie-piszczenie jest normalne, ja sobie to tłumacze pracą klapy gaszącej, która trzyma kilka sekund-w silniku bls jest elektryczna jak i egr...Natomiast to buczenie z czerwonego miejsca, to może masz nieszczelność od przełącznika (podciśnieniowy) chłodnicy spalin....Spróbuj odłączyć podciśnienie-są tylko dwa-włąśnie od tej chłodnicy i od gruszki turbiny.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebapolakk Zgłoś #53 Napisano 1 Marca 2013 A nie powinno mi wywalać blędu na desce w przypadku nieszczelności przelącznika ? Bo na desce nic nie mam. "Odłączyć podciśnienie" ? masz na mysli Zawór N75 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach