Skocz do zawartości

Sebapolakk

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Sebapolakk

  • Urodziny 20.01.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Francja

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Łysy możesz powiedzieć coś więcej co z tym paskiem contitecha ? Bo mnie w sierpniu czeka wymiana rozrzadu i mam możliwość załatwienia oryginalnego z VW.
  2. A nie powinno mi wywalać blędu na desce w przypadku nieszczelności przelącznika ? Bo na desce nic nie mam. "Odłączyć podciśnienie" ? masz na mysli Zawór N75 ?
  3. Dzisiaj zrobiłem zdjęcia, żeby było jaśniej. Nie wyszło czytelnie na zdjęciu, buczenie pochodzi z okolicy tego czerwonego prostokąta. Przypominam jak to wygląda: odpalam silnik, silnik pięknie chodzi i zaczyna się to głuche buczenie, otwieram maskę wyłączam silnik, jeszcze słychać to buczenie przez ok 10 sek. takie delikatne piszczenie potem cykniecie i cisza. Spadku mocy w jeździe, na wyższych obrotach i przy większej prędkości nie odczuwam. Co może być przyczyną tego buczenia, piszczenia i cyknięcia ? Może już ktoś to przerabiał ?
  4. Obecnie jeżdżę na wyłączonej klimie wiec tez buczy, nie ma różnicy czy włączona klima czy nie, zaczyna buczeć gdy odpalam silnik.
  5. Dzieki Grucha... , już rozmawiałem z kolega kacperwww
  6. Witam, trochę odświeżę temat, chyba ze gdzieś indziej było o tym pisane i przeoczyłem. Ja mam coś podobnego, wciskam pilot do stacyjki, zapłon wszystko ok, odpalam silnik, silnik pięknie chodzi ale jest takie głuche buczenie, nie jest to uciążliwe czy bardzo głośne ale to trochę słychać. Otworzyłem maskę przed wyłączeniem silnika, wyłączam silnik, jeszcze słychać to buczenie przez ok 10 sek. takie delikatne piszczenie potem cykniecie i cisza. Czy to na pewno chodzi o zawór n75 ? Moc samochód ma nawet przy wyższej prędkości wiec nie wiem czy się brać za wymianę tego zaworu czy nie...
  7. Jeszcze raz dzięki Mielke. Orientuje się może ktoś czy można gdzieś indziej taniej wyhaczyć HEX-USB+CAN + oprogramowanie VCDS niż na (http://www.vag-com.pl) ADAKO ?
  8. I teraz jest wszystko jasne, będę spal spokojnie Ostatnie pytanie: VCDS (program z kablem) czy VAS ? który lepszy czy jedno równa się drugiemu ?
  9. Dzieki za odpowiedz Mielke. jeżeli dobrze zrozumiałem to w moim przypadku są 2 konkretne możliwości: - HEX-USB+CAN + oprogramowanie VCDS (http://www.vag-com.pl) ADAKO - VAS 5054 A (o którym nie słyszałem wcześniej) Vag K+CAN wszystkiego nie ogarnie tak ? Wiec chyba nie warto się w to bawić ? Poprawcie mnie jeśli się mylę.
  10. Witam wszystkich !! Jestem od tygodnia szczęśliwym posiadaczem Passata Kombi B6 1.9 TDI 105 z 2008 roku. Znajomy pożyczył mi kabel na którym jest tylko napisane OBDII (pewnie chińczyk), z konfiguracja na laptopie nie miałem problemu czy to na VCDS, VCDS Lite czy Vag Com 409.1. Gdy podpiąłem pod samochód wyskoczyło ze Com: OK, Interfejs: OK a reszta ze nie obsługuje czy coś w tym stylu dokładnie już nie pamiętam. Domyślam się wiec ze jest to zwykły KKL który nie obsługuje CANa. Tylko dziwi mnie to ze ten znajomy mówił ze powinno działać bo on się połącza z jego Audi S3 i ostatnio działał na Golfie z 2010. Zanim się zalogowałem i napisałem, przeczytałem sporo na temat tych kabli, i tak mi to namieszało ze już nie ogarniam. Czy do mojego Passata Kombi B6 1.9 TDI 105 z 2008 roku będzie działał tylko HEX CAN czy jest jakiś tańszy odpowiednik ? Czy Vag K+CAN by sobie poradził ? Chodzi mi głównie o sprawdzanie i kasowanie błędów, kasowanie serwisu LL, cofanie cylinderków do tylnich klocków, ustawienia komfortu... Pomóżcie mi zanim włosy sobie powyrywam, bo im więcej czytam tym więcej przychodzi mi pytań...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności