skrzat Zgłoś #41 Napisano 14 Października 2012 Długo drążyłem temat (katalogi, polskie i zagraniczne strony, obdzwoniłem serwisy i odwiedziłem speców od elektroniki samochodowej) i nie znalazłem żadnej informacji, że sterownik pompy z końcówką 358 jest zamienny. Na pewno nie wymienia się samego sterownika tylko komplet z pompą , a co do reszty to wtyczki mogą być identyczne, ale na pinach może coś nie grać. Odłącz sterownik, zabezpiecz przed wilgocią wtyczkę i czekaj aż trafisz jakiegoś B5 lub A4/A6 z ASR do rozbiórki. Spokojnie możesz jeździć bez pompy (nawet tego nie odczujesz, a do migających kontrolek szybko się przyzwyczaisz). Epoka tych samochodów powoli się kończy, także za jakiś czas więcej ich będzie na złomowiskach niż na drogach, a handlarze będą mogli sobie wsadzić te pompki w nos lub sprzedać za kilka złotych. Dla przykładu przerabiałem podobny temat części w drugim samochodzie VW Polo 6N. Popsuła się klamka bagażnika, towar chodliwy także jakiś czas temu chcieli za komplet z wkładką nawet kilkaset złotych, ale ja poczekałem (niestety przez ten czas do bagażnika można było dostać się tylko przez siedzenia) i kupiłem ją za 30zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ABS Zgłoś #42 Napisano 13 Grudnia 2012 Naprawa sterowników ABS Bosch Ate Kelsey Hayes TRW Lucas tel. 692274666 " Kliknij" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadw Zgłoś #43 Napisano 23 Grudnia 2013 Ja dodam od siebie, że jeśli ktoś nie potrzebuje EDS czyli blokady dyferencjału, a szczerze powiem, że pamiętam, żeby ten system chociaż raz u mnie zadziałał to spokojnie może sobie wymienić pompę na tę z końcówką AB. Piszę to do ludzi którzy mają pompę z końcówką B. Błędów żadnych nie wywala więc moim zdaniem jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek921 Zgłoś #44 Napisano 23 Grudnia 2013 A ja się zapytam czy jest jakiś zamiennik dla sterownika o numerze 0273004284? Mój już przeszedł próbę naprawy i wróciła tylko komunikacja za to nadal wyrzuca błąd czujnika ABS lewy przód, czujnik zmieniony błąd skasowany i od momentu skasowania błędu każda próba połączenia kończy się fiaskiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas1978 Zgłoś #45 Napisano 30 Grudnia 2013 witam. mój problem wygląda tak pompa o numerach 8E0614111AH STEROWNIK 0273004358 dorwałem z takimi samymi numerami i to i to przełożyłem tylko sterownik po przejechaniu kilometra zapala się abs i asr nie wiem co robić dalej, ale zanim się zapali abs działa, nie pali się już czerwony wykrzyknik czy trzeba kasować błędy mój kabel nie chce się połączyć ze sterownikiem.proszę o jakies podpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vatos Zgłoś #46 Napisano 8 Lipca 2014 Witam dziś wymieniłem sterownik i znaczek (!) migający zniknął, błędy z Vaga również, ale na zgszonym silniku (obojętnie która pozycja kluczyka nawet jak zgaśnie np na biegu jałowym zapala się kontrolka abs, a Vag nic nie wskazuje. Czy ten sterownik trzeba jakoś programować komputerowo wymieniłem z końcówką "B" na "B". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #47 Napisano 8 Lipca 2014 Jakby był źle zaprogramowany to wywaliłoby błąd właśnie o źle zakodowanym sterowniku, a normalnie vag się komunikuje ze sterownikiem abs/esp czy może masz samo abs może któryś z czujników abs jest uszkodzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vatos Zgłoś #48 Napisano 9 Lipca 2014 (edytowane) normalnie sie komunikuje. Esp nie mam, błedów w Vagu brak. Jak odpalam silnik gaśnie kontrolka. Edytowane 9 Lipca 2014 przez vatos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vatos Zgłoś #49 Napisano 6 Sierpnia 2014 Witam, w czasie zmiennej pogody zauważyłem pewną zależność. Gdy pada lub temperatura jest poniżej 25 stopni błąd (!) na desce nie jest widoczny i Komputerem można się połączyć ze sterownikiem i błędów żadnych nie pokazuje, gdy zaś temperatura przekracza +/- 25 stopni błąd (!) pojawia sie i jest 3-krotny sygnał dźwiękowy i wtedy nie da się połączyć ze sterownikiem w ogóle komputer myśli, myśli i myśli i nic. Gdy miałem stary zepsuty sterownik to na komputerze wyskakiwał error, że nie można się połączyć, a tu nic tylko ciągle myśli i szuka tego sterownika. Jakieś możliwe przyczyny? Jak temperatura może wpływać na takie zachowanie? Za każdym razem w chłodniejsze dni nic nie wyskakiwało postał chwilę na słońcu odrazu lampka się zapala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alcomats Zgłoś #50 Napisano 18 Stycznia 2016 Witam, moje pytanie dotyczy Sterownika pompy ABS-u samochodu : VW PASSAT B5 1.8T 2000r. Numer pompy jest następujący : 08E0614111B Numer sterownika BOSH : 0273004283 Bardzo dużo naczytałem się na ten temat i wiem również, że jest możliwość naprawy sterownika , jednak po rozkręceniu nie tylko 2 aluminiowe przewody są zerwane ale również cienkie złote przewody ( chyba jest to światłowód z tego co wyczytałem) i wiem , że zwykłą lutownicą tego nie naprawie . Niestety sterownik o numerze 8E0614111B jest bardzo kosztowny i mam pytanie czy jest możliwość zamontowania sterownika do mojej pompy o innym numerze np. 8E0614111AB. Znalazłem 3 wątki w których ludzie pisali, że jest to możliwe i wszystko działa jak należy ale wolę się upewnić . Wiem, że może wtedy nie działać ESD ale Lampka ABS i cały błąd znika . Czekam na odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaceksz Zgłoś #51 Napisano 20 Grudnia 2016 jak rozwiązałeś problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raficc Zgłoś #52 Napisano 21 Grudnia 2016 pod Bielskiem masz gościa co się zajmuje tym ja tam robiłem jak sam zjeb..ałem zrobił mi na poczekaniu koszt 150 zł znajdę kontakt to podrzucę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach