Skocz do zawartości
kfor

Sterownik pompy Abs

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pompe ABS 8E0 614 111 AH , 0 265 220 525 i sterownik 273 004 358 a jest do kupna pompa o 8E0 614 111 ,0 265 216 411 i numerze sterownika 0 273 004 132 czy bedzie pasował sterownik ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ,mam taki problem , mianowicie po podłączeniu pod komputer nie chce się łączyć z ABS a jak już się połączy to pokazuje błąd sterownika, czytałem że jak sterownik siada to mrygają kontrolki od ESP czy ABS lub świecą a u mnie nic , ESP działa ABS też a na kompie cały czas błąd wyskakuje że sterownik uszkodzony ,c o może być przyczyną , bo nie wiem czy mam wymieniać sterownik czy szukać przyczyny w czym innym, bo nie chce sie w koszta pchać bo tak to działa wszystko normalnie tylko komp pokazuje usterke

Edytowane przez bolo02

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam ,mam taki problem , mianowicie po podłączeniu pod komputer nie chce się łączyć z ABS a jak już się połączy to pokazuje błąd sterownika, czytałem że jak sterownik siada to mrygają kontrolki od ESP czy ABS lub świecą a u mnie nic , ESP działa ABS też a na kompie cały czas błąd wyskakuje że sterownik uszkodzony ,c o może być przyczyną , bo nie wiem czy mam wymieniać sterownik czy szukać przyczyny w czym innym, bo nie chce sie w koszta pchać bo tak to działa wszystko normalnie tylko komp pokazuje usterke

Może pierwsze zacznij od próby regeneracji sterownika. Wykręcasz go i wysyłasz do odpowiedniej osoby, znajdziesz parę ogłoszeń na allegro, ale ja osobiście teraz jestem w kontakcie z użytkownikiem a6klub.pl, jego nick to olo_gsm. Koleś się wydaje w porządku, bo w razie czegoś za samą diagnostykę sterownika nic nie liczy (gdyby wyszło, że to jednak nie wina sterownika), a że sam mam niejasny problem z komunikacją ze sterownikiem to jego się będę trzymał. Naprawa sterownika to koszt 200zł + koszty wysyłki.

Edytowane przez holker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam regeneracji sterownika - miałem brak komunikacji, świeciły się lampki abs i wykrzyknik. Wysłałem swój do naprawy, miało być 150zł, było 200zł, naprawili i odesłali - pomogło na dwa miesiące. Zaświeciła się kontrolka abs - błąd czujnika prawa strona przód, wymieniłem czujnik, sprawdziłem ciągłość obwodu.Ponownie wysłałem w ramach gwarancji - odesłali na mój koszt Pocztexsem koszt 48zł!!!.Nie opisali czy naprawili, stwierdzili jedynie że ich gwarancja obejmuje tylko to że będą mi sterownik serwisować tzn. że mogę go im wysyłać co tydzień oni będą serwisować a ja będę płacił za przesyłkę. Błąd dalej istnieje a teraz pojawia się znowu kontrolka czerwony wykrzyknik. Oczywiście jest taka możliwość że to rzeczywiście czujnik chociaż jak pojawia się jeszcze czerwony wykrzyknik to na bank sterownik. Obecnie szukam drugiego sterownika aby potwierdzić czy mój jest sprawny, jeśli okaże się że ten naprawiany jest uszkodzony to pojadę w przyszłoroczne wakacje do tej firmy - nad morze i zażądam zwrotu kasy i zareklamuję ją na "nie polecam". Nie podaję nazwy firmy bo może się okazać że to jednak nie sterownik, - chociaż jak czytam forum to naprawa sterownika raczej jest nieopłacalna. Poniosłem koszty 200naprawa+3x11 przesyłka+48 przesyłka na gwarancji= używany na allegro z gwarancją rozruchową. Jeśli już decydujesz się na naprawę to blisko miejsca zamieszkania i uważnie czytaj warunki gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie polecam regeneracji sterownika.

Widocznie albo trafiłeś na kiepskich fachowców albo prześladuje Cię pech. Ja już jeżdzę półtora roku po regeneracji sterownika i wszystko jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

johnny147 a gdzie regenerowaleś? Ja dzisiaj rozebrałem swoj, wydaje sie że wszystko jest ok.,te dwa druciki trzymaja się mocno, przeczyscilem styki, ale po podlączeniu jest to samo, dwie kontrolki plus trzy pikniecia. Dlatego gdzieś bym podjechal do jakiegos czarodzieja od elektroniki, najlepiej w miare blisko miejsca zmieszkania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a gdzie regenerowaleś?
sorry ale nie znam dokładnego adresu bo mój mechanik wysyłał go do Płońska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Proszę o rade mianowicie przy odpaleniu auta włącza się kontrolka od ręcznego i wyskakuje komunikat uszkodzone hamulce Byłem dziś u mechanika i mi powiedział ze to sterownik i jeśli nawet kupę sterownik to trzeba go programować nie bardzo mu wierze wiec powiedzcie czy to prawda??? czy nie wystarczy kupic taki sam sterownik podpiąć i już będzie wszystko oki ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mój wątek kieruje do wszystkich którym padł sterownik 8E061411B. Jeśli słuchał bym tych którzy się nie znają to pewnie stracił bym ok 400zł na pompę bo akurat za ten model tyle chcą na allegro,morze to ci którzy mają taką na sprzedaż piszą głupoty że nie można założyć innej albo nie pasuje wtyczka albo piny. najlepiej nie czytać takich wypowiedzi tylko podjechać do gościa od elektromechaniki i zapytać, tak zrobiłem ja. Facet powiedział że może być byle jaka byle była z auta o takim samym wyposażeniu jeśli benzynowiec to z benzynowca jak diesel to z diesla, jeśli napęd na dwa to z napędu na dwa a nie z 4motiona. Kupiłem z końcówką AB za oszałamiającą cenę (50zł)wtyczka pasuje i pompa działa bez żadnego problemu. Więc jeszcze raz proszę jeśli się ktoś nie zna nie zgadywać bo kogoś to może dużo kosztować-niepotrzebnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wersja pompy z końsówką B ma sterownik z końcówką 213, który oprócz ABS-u obsługuje także EDL, którego pompa z końcówką AB i sterownikiem z końcówką 212 bodajże nie ma.

Dlatego prośba abyś sprawdził czy miałeś ten system w wyposażeniu oraz czy nadal Ci działa i czy po jakimś czasie nie wywala błędu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa która mi padła to 8E0614111B 0265220405 a pompa którą założyłem to 8E0614111B 0265216559 do tej pory wszystko działa zero błędów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paulo5e

Witam wszystkich. Jestem tu nowy i trafiłem tu ponieważ padł mi sterownik od ABSu. nie mam VW ale mam ibizę '03. Znalazłem na allegro pełno sterowników różniących się w oznaczeniu jedynie ostatnią literką (ja mam 6Q0 907 379 G, na allegro 6Q0 907 379 AF) Mam pytanie czy po wymianie sterownika nawet na taki o tych samych numerach trzeba go kodować na nowo. I jeśli mam tylko ABS bez innych elektronicznych wspomagaczy to typu ASR czy ESP to czy też będę musiał zerować czujnik kąta skrętu?

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, mam pompę 8E0614111AH a numer sterownika to 0265220525, niestety sterownik jest uszkodzony a nie moge znaleźć zamiennika o tym samym numerze, jaki inny sterownik mogę włożyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, vag pokazuje mi blad 01276-ABS hydraulic pump v64 16-00 -signal outside specifications czy to sterownik poszedl? wczesniej wyciagalem wtyke czyscilem i pomagalo ale nie na dlugo, dzisiaj juz nie chce zniknac kontrolka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,po odpaleniu passata kontrolka gasnie od abs przejade okolo 1km,czasmi wiecej zaswieca sie,az do ponownego zgaszenia auta,czy to sterownik?

jescze jedno ,gdzie znajduje sie numer sterownika abs?widze tylko na pompie numer.

Edytowane przez pele

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Temat był już poruszany kilkakrotnie, ale nikt nie wniósł nic sensownego w tej sprawie, dlatego go odświeżam. Szukałem na polskich i zagranicznych stronach, ale także nie ma nic konkretnego. Sprawa wygląda następująca, padł mi sterownik pompy w VW Passat B5 1.9TDI ‘99 o numerze: 0 273 004 358, numer pompy ABS: 0 265 220 525 (… 526 i 527), 8E0 614 111 AH (AH – pompa z ABS i ASR). Powyższy model występował także w Audi A4, A6 i chyba w A8 w latach ’97-’00. Sterownik jest całkowicie martwy i nie można go już naprawić. Problem jest w tym, że ciężko dostać identyczną pompę (o pojedynczym sterowniku już nie wspominając) , a każdy handlarz przy okazji chce zarobić do przesady (występuje kilkukrotna różnica w cenie pomiędzy popularną pompą tylko z ABS). Pompa ma ASR, który i tak więcej szkodzi, niż robi pożytku, dlatego chciałbym wyciąć ASR i założyć sterownik od pompy tylko z ABS. W związku z tym mam następujące pytania:

-Czy próbował ktoś założyć do takiej pompy 8E0 614 111 AH sterownik inny niż dedykowany lub całą pompę ze sterownikiem (z samym ABS lub ABS i EDS) bez przerabiania wtyczek i gniazd pinów,

- Czy można wyciąć ASR za pomocą VAG-COM lub jakoś go oszukać (wyczytałem, że ponoć VAGiem nie da rady, ale może komuś udało się),

- Czy w przypadku podmiany innego sterownika będzie generowany tylko błąd ASR, czy nadal będzie problem z komunikacją (komputer na desce generuje alarm i blokuje dostępne funkcje).

 

Świecenie samej kontrolki ASR nie stanowi dla mnie problemu, najważniejsze to dopasowanie sterownika i działający ABS. Dziękuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisze krótki komentarz, bo pewnie jeszcze kilka osób przeczyta ten wątek w poszukiwaniu sterownika pompy Bosch z końcówką AH. Ogólnie radzę wszystkim poszukującym uzbroić się w cierpliwość, ponieważ spora część sępów zrobiła sobie niezły interes. Dochodzi do tego, że np. bardziej chodliwe części samochodowe (w tym także powyższa pompa) są wykupywane ze złomowisk, aukcji, ogłoszeń i innych źródeł, a potem sprzedawane z kilkukrotnym przebiciem (średnio na Allegro pompa z końcówką AH kosztuje 400-900zł). Jeżeli chodzi o naprawę sterownika, to wiele jest ogłoszeń, ale tylko nieliczni posługują się profesjonalnym sprzętem i umiejętnościami (dochodzi nawet do tego, że zimne luty w sterowniku naprawiają za pomocą zwykłego kleju elektroprzewodzącego, który kosztuje kilka złotych w sklepie). Zresztą czytając komentarze odnośnie naprawy sterowników, to jest grono osób zadowolonych, ale są też przypadki, że notorycznie trzeba było odsyłać sterownik do naprawy aż skończyło się na wymianie sterownika.

Ten tym pompy był w VW Passat B5 na pompowtryskach (115kM), Audi A4 i A6 z silnikiem 2.5TDI na przełomie lat 1998-2000. Lepiej poczekać i szukać całych aut na części, bo jak ktoś wystawia taką pompę, to niestety zaraz ją ktoś wykupuje na handel, albo cena jest już z narzutem. W moim przypadku udało się po tygodniu poszukiwań znaleźć całą pompę ze sterownikiem za 120zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I teraz jedno małe pytanko. Nie gadaliście na ten temat (choć piszę w temacie). Passat b5 2000r,1.9TDI 115KM ATJ (ABS +ESP nr.pompy tyo 8E0 614 111T) wywala bład 301 Pompa hydroagregatu ABS - V39, Pompa strumienia powrotnego ABS (V39)

 

I teraz. Czy ufać, że to nie sterownik (nie mam problemu ze zczytaniem błędu, wykasowaniem go [tyle, że pojawia się od nowa po odpaleniu auta] i próbować wymienić sam silnik? Sam nie wiem. Zacznę od sprawdzenia przekaźników...

 

...Sprawdziłem niby przekaźniki, wydawają się działać. Tzn, pstrykają po podaniu napięcia. Natomiast w skrzynce przekaźników są dwa. Po podaniu napięcia na tzw "krótko" pinu 30 i 87 do pierwszego nic się nie dzieje. Ten po prawej załącza silnik. Wydaje mi się, że ten silnik u góry. Czy ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć o co chodzi? Bo już głupieje :D

Edytowane przez Chmurzasty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to mniej więcej wygląda:

 

[ATTACH=CONFIG]90381[/ATTACH]

przekpassat.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W mojej paścinie 1.9TDI ‘99 AJM niedawno padł sterownik. W przeciągu jednego może dwóch dni zaczął szwankować wywalając znane błędy na liczniku. Wymontowałem, otworzyłem dziada i heja pod lupę. Wygląda na OK. I teraz pytanie bo nie mogę nigdzie dostać 8E0 0 273 004 358 w normalnych pieniądzach a nie w stylu 800-900zł. Mam na oku za uczciwe pieniądze 3B0614111/0265220601/sterownik 0273 004 573 z tym, że leżało to w A4-ce z dokładnie tym samym silnikiem, wersja Bosch 5.3 ABS+ASR (czyli jak u mnie) Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. Zacząłem drążyć katalogi i tam ten numer występował w autkach od 2001r. Pytanie jeśli włożę to do sprawdzenia czy czegoś nie zmaszczę w ECU, nie zrobię spięcia albo definitywnie będą różnice w ecu sprzed i po face liftingu. Najwyżej będę pionierem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności