Skocz do zawartości
kfor

Sterownik pompy Abs

Rekomendowane odpowiedzi

Długo drążyłem temat (katalogi, polskie i zagraniczne strony, obdzwoniłem serwisy i odwiedziłem speców od elektroniki samochodowej) i nie znalazłem żadnej informacji, że sterownik pompy z końcówką 358 jest zamienny. Na pewno nie wymienia się samego sterownika tylko komplet z pompą , a co do reszty to wtyczki mogą być identyczne, ale na pinach może coś nie grać. Odłącz sterownik, zabezpiecz przed wilgocią wtyczkę i czekaj aż trafisz jakiegoś B5 lub A4/A6 z ASR do rozbiórki. Spokojnie możesz jeździć bez pompy (nawet tego nie odczujesz, a do migających kontrolek szybko się przyzwyczaisz). Epoka tych samochodów powoli się kończy, także za jakiś czas więcej ich będzie na złomowiskach niż na drogach, a handlarze będą mogli sobie wsadzić te pompki w nos lub sprzedać za kilka złotych. Dla przykładu przerabiałem podobny temat części w drugim samochodzie VW Polo 6N. Popsuła się klamka bagażnika, towar chodliwy także jakiś czas temu chcieli za komplet z wkładką nawet kilkaset złotych, ale ja poczekałem (niestety przez ten czas do bagażnika można było dostać się tylko przez siedzenia) i kupiłem ją za 30zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dodam od siebie, że jeśli ktoś nie potrzebuje EDS czyli blokady dyferencjału, a szczerze powiem, że pamiętam, żeby ten system chociaż raz u mnie zadziałał to spokojnie może sobie wymienić pompę na tę z końcówką AB. Piszę to do ludzi którzy mają pompę z końcówką B. Błędów żadnych nie wywala więc moim zdaniem jest OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja się zapytam czy jest jakiś zamiennik dla sterownika o numerze 0273004284? Mój już przeszedł próbę naprawy i wróciła tylko komunikacja za to nadal wyrzuca błąd czujnika ABS lewy przód, czujnik zmieniony błąd skasowany i od momentu skasowania błędu każda próba połączenia kończy się fiaskiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. mój problem wygląda tak pompa o numerach 8E0614111AH STEROWNIK 0273004358 dorwałem z takimi samymi numerami i to i to przełożyłem tylko sterownik po przejechaniu kilometra zapala się abs i asr nie wiem co robić dalej, ale zanim się zapali abs działa, nie pali się już czerwony wykrzyknik czy trzeba kasować błędy mój kabel nie chce się połączyć ze sterownikiem.proszę o jakies podpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dziś wymieniłem sterownik i znaczek (!) migający zniknął, błędy z Vaga również, ale na zgszonym silniku (obojętnie która pozycja kluczyka nawet jak zgaśnie np na biegu jałowym zapala się kontrolka abs, a Vag nic nie wskazuje. Czy ten sterownik trzeba jakoś programować komputerowo wymieniłem z końcówką "B" na "B".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby był źle zaprogramowany to wywaliłoby błąd właśnie o źle zakodowanym sterowniku, a normalnie vag się komunikuje ze sterownikiem abs/esp czy może masz samo abs może któryś z czujników abs jest uszkodzony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

normalnie sie komunikuje. Esp nie mam, błedów w Vagu brak. Jak odpalam silnik gaśnie kontrolka.

Edytowane przez vatos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, w czasie zmiennej pogody zauważyłem pewną zależność. Gdy pada lub temperatura jest poniżej 25 stopni błąd (!) na desce nie jest widoczny i Komputerem można się połączyć ze sterownikiem i błędów żadnych nie pokazuje, gdy zaś temperatura przekracza +/- 25 stopni błąd (!) pojawia sie i jest 3-krotny sygnał dźwiękowy i wtedy nie da się połączyć ze sterownikiem w ogóle komputer myśli, myśli i myśli i nic. Gdy miałem stary zepsuty sterownik to na komputerze wyskakiwał error, że nie można się połączyć, a tu nic tylko ciągle myśli i szuka tego sterownika. Jakieś możliwe przyczyny? Jak temperatura może wpływać na takie zachowanie? Za każdym razem w chłodniejsze dni nic nie wyskakiwało postał chwilę na słońcu odrazu lampka się zapala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, moje pytanie dotyczy Sterownika pompy ABS-u samochodu : VW PASSAT B5 1.8T 2000r.

 

Numer pompy jest następujący : 08E0614111B

 

Numer sterownika BOSH : 0273004283

 

Bardzo dużo naczytałem się na ten temat i wiem również, że jest możliwość naprawy sterownika , jednak po rozkręceniu nie tylko 2 aluminiowe przewody są zerwane ale również cienkie złote przewody ( chyba jest to światłowód z tego co wyczytałem) i wiem , że zwykłą lutownicą tego nie naprawie .

 

Niestety sterownik o numerze 8E0614111B jest bardzo kosztowny i mam pytanie czy jest możliwość zamontowania sterownika do mojej pompy o innym numerze np. 8E0614111AB. Znalazłem 3 wątki w których ludzie pisali, że jest to możliwe i wszystko działa jak należy ale wolę się upewnić . Wiem, że może wtedy nie działać ESD ale Lampka ABS i cały błąd znika .

 

Czekam na odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak rozwiązałeś problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pod Bielskiem masz gościa co się zajmuje tym ja tam robiłem jak sam zjeb..ałem zrobił mi na poczekaniu koszt 150 zł

znajdę kontakt to podrzucę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności