Navkol Zgłoś #1 Napisano 7 Lipca 2006 Siemanko, co może być powodem tego, że co jakiś czas kluczyk w stacyjce nie chce się przekręcać normalnie, tylko jakby go coś tam blokowało :609: Ale na 100% nie chodzi tu o blokadę kierownicy, bo tak też się dzieje, gdy jej nie zablokuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #2 Napisano 7 Lipca 2006 a może coś tam kiedyś wlewałeś do tej stacyjki, żeby ci łaciutko chodziła?? moj tatko tak zrobił w busie i miał spore problemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Navkol Zgłoś #3 Napisano 7 Lipca 2006 Ja nic nie wlewałem do stacyjki. Bo i po co :628: Leje się przecież do baku...i kibla :611: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #4 Napisano 8 Lipca 2006 Navkol duza mozliwość że kostka stacyjki już powoli "dogorewa" u mnie ciezko chodziła a jak pekła a po tem to już tylko nie odbijała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bajba Zgłoś #5 Napisano 8 Lipca 2006 Witam! Napisz jeszcze tylko, czy jak już uda Ci się przekręcić(po tym problemie) to dalej idzie lekko czy cały czas ciężko i tępo?? wtedy może coś podpowiem bardziej szczegółowego. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jonasz Zgłoś #6 Napisano 8 Lipca 2006 Miałem to samo. Stacyjka do naprawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Navkol Zgłoś #7 Napisano 9 Lipca 2006 jak pokonam ten opór to dalej już OK. Wszystko jak należy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jonasz Zgłoś #8 Napisano 9 Lipca 2006 Ale zeby pokonac opor musisz kilka/kilkanascie razy probowac przekrecic kluczykiem czy nie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Navkol Zgłoś #9 Napisano 9 Lipca 2006 musisz kilka/kilkanascie razy probowac przekrecic kluczykiem Tak. Skubany zacina się i nie chce pokonać nawet pierwszego oporu, żeby zapaliły się kontrolki w zegarach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bajba Zgłoś #10 Napisano 9 Lipca 2006 Czyli napewno będzie to wkład stacyjki. Któraś z zapadek się zacina, trzeba wyjąć wkład stacyjki, rozebrać i naprawić. Proponuję zrobić to jak najszybciej, bo kiedyś możesz się "zdziwić". pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość slawek Zgłoś #11 Napisano 12 Lipca 2006 Napewno kostka stacyjki,po jakimś czasie przestaje odbijać,a w następnym etapie (po miesiącu)nie załącza czasami rozrusznika. Przerabiałem ten temat dwa razy.Drugi dwa miesiące po wymianie bo kupiłem podrube. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bajba Zgłoś #12 Napisano 12 Lipca 2006 Napewno kostka stacyjki,po jakimś czasie przestaje odbijać,a w następnym etapie (po miesiącu)nie załącza czasami rozrusznika.Przerabiałem ten temat dwa razy.Drugi dwa miesiące po wymianie bo kupiłem podrube. Kolego napewno nie kostka, gdyby to była kostka, to problem byłby podczas calego ruchu a ni tylko na początku(więc kostka raczej odpada). Tak jak już pisałem wcześniej najprawdopodoniej wkład stacyjki a konkretnie któraś z zapadek(trochę się tego na naprawiałem - 6 lat). Pozdrawiam i ponownie radzę samemu zainteresowanemu naprawić ją jak najszybcciej, bo póki jeszcze daje się przekręcać same wyjęcie wkładu jest b. łatwe, a jak już nie przekręcisz wkładu to później będzie zdecydowanie większy problem. A chyba, że to automat??, bo jeśli tak to może być jeszcze inna przyczyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Navkol Zgłoś #13 Napisano 12 Lipca 2006 A chyba, że to automat??, bo jeśli tak to może być jeszcze inna przyczyna. Tak. Mój pasiu jest w tiptronic'u. Ale zawsze przed zgaszeniem przerzucam dźwignię w położenie "P". A kostka to raczej nie będzie, bo jak już pisałem to po pokonaniu tego zacięcia nigdy nie ma problemu z zakręceniem rozrusznikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bajba Zgłoś #14 Napisano 12 Lipca 2006 hm... nie jestem pewien czy w tym modelu jest jeszcze linka, która idzie od dźwigni do stacyjki, jeśli tak to może być ona przyczyną, spróbuj przy przekręcaniu poruszać/dociskać dźwignię do przodu i zobacz czy coś pomaga. A czy przy cofaniu stacyjki na "0" też zdaża się problem?? W tym wypadku(automat) do "grona podejrzanych" należy jeszcze zaliczyć korpus stacyjki(oprócz wkładu), może być uszkodzony mechanizm od automatu(mały ogrągły plastik) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #15 Napisano 31 Maja 2011 Odgrzewam . Czy wkładka stacyjki jest wymienialna/wymienna z wkładką drzwi? Zacina mi sie w golfie stacyjka, a zamki w klamkach mam zlikwidowane . I mógłbym te wkładki z drzwi wykorzystac do stacyjki. Gdyby pasowalo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariorally Zgłoś #16 Napisano 31 Maja 2011 na moje nie są wymienne z racji swojego przeznaczenia i zarazem funkcji. W załączeniu fotki z kluczykami wkład stacyjki, bez zamka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darsento Zgłoś #17 Napisano 29 Lipca 2012 Witam Panowie. Otóż... objawy w mojej stacyjce są podobne jak i tu przez was opisywane z tymże wygląda to tak. Pewnego razu wjeżdżając do domu nie mogłem cofnąć kluczyka w stacyjce, żeby zgasić paska. Po kilku próbach cofnięcia w końcu wrócił na swoją pozycje, tylko że teraz przy wyjmowaniu i wkładaniu czuć jakiś opór. Tak od początku do polowy wchodzenia grota muszę trochę pomanewrować żeby wszedł, później jest spoko. To raz. A dwa to dwukrotnie ostatnio zdarzyło mi się tak że uruchomiłem paska, to nie miałem ni kierunków, świateł, klimy itp... Obecnie sytuacja wygląda tak, że kluczyk ma jakiś opór przy wejściu i wyjściu ze stacyjki, natomiast przez kilka sekund mruga mi cały wyświetlacz od climatronica. Wszystkie możliwie pola na wyświetlaczu mrugają tak około 5 sekund po czym wszystko wraca do normy. Po przejrzeniu forum i problemów innych użytkowników podejrzewam, że kostka kończy swój żywot, jeśli chodzi o te zdarzenia z brakiem świateł i klimy. Ale co z tym oporem wchodzenia kluczyka? co o tym sądzicie? z góry dziękuję za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #18 Napisano 29 Lipca 2012 kolego, wszystko w tym temacie jest opisane, wkład stacyjki do naprawy a jeśli chodzi o panel klimy to nabij klimatyzację, nie będzie już mrugał i w gorące dni będzie chłodniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #19 Napisano 29 Lipca 2012 Panowie a jak się wyciąga wkład stacyjki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darsento Zgłoś #20 Napisano 29 Lipca 2012 kolego, wszystko w tym temacie jest opisane, wkład stacyjki do naprawy a jeśli chodzi o panel klimy to nabij klimatyzację, nie będzie już mrugał i w gorące dni będzie chłodniej. migający panel to oznaka potrzeby nabicia klimy? pierwszy raz się z czymś takim spotykam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach