darsento
-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O darsento
- Urodziny 06.05.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Dariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Toruń
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 1.4 TSI 125KM
-
Rok produkcji
2015
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
darsento obserwuje zawartość → Kodowanie Passat B8 / VCDS/ sprawdzone mody, przeciwmgielne przód wymiana żarówek H8 na LED, Dynamic Light Assist (DLA) - oślepia i oraz 1 inny
-
od jakich ustawień zależy zachowanie świateł?
-
jak to kosztowo wyszło? bo zastanawiam się czy dołożyć kamerę czy lepiej doinwestować i założyć AreaView 360
-
Kodowanie Passat B8 / VCDS/ sprawdzone mody
darsento odpowiedział dirve → na temat → Poradniki i instrukcje
Panowie, można zmienić przebieg km jaki jest ustawiony do następnej wymiany oleju? Jeżdżę na longlifie ale olej wymieniam co 20tysiecy i tyle chciałbym ustawić jako licznik do następnej wymiany -
Witam Panowie, Wczoraj uruchomiłem u siebie LA, korzystając z instrukcji dostępnej na obdelen, oraz korzystając z instrukcji kolegi Boger urządzeniem obd11 od Eldara. Wszystko w zasadzie działa, LA załącza się od 60km/h i trzyma samochód środka pasa oraz wywala komunikat [Przejmij kierownice] itp, ale nie mam widocznej opcji wibrowania kierownicy. Czy tak jak opisał to kolega Boger, czyli wtedy ta opcja wibrowania kierownicy się pojawi tak jak u kolegi Boger: czy muszę włączyć coś jeszcze? Kolejna sprawa to naklikałem za dużo w tych ustawieniach. Jakimś cudem udało mi się włączyć w menu ustawienia do Side Assist oraz Czujnik martwego pola widzenia (tak jak poniżej) Teraz pytanie, jak to odklikać by zniknęło z menu to czego nie mam? Bo rozumiem, że nie mam ani SA ani czujnika pola martwego. Po kliknięciu w którąkolwiek opcje pokazuje komunikat, że opcja niedostępna.
-
bierze olej ... czy to normalne, lub jaka przyczyna
darsento odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
po naprawie tej podstawy filtra. początkowo myślałem, że to jest przyczyną ale wygląda na to, że nie -
bierze olej ... czy to normalne, lub jaka przyczyna
darsento odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam, mam Passata 1,6 w gazie, rok 1997. Problem z jakim borykam się od dłuższego czasu to dość duże ubytki oleju. Średnio ubywa mu jakieś 0,5l/1000km. Mechanik od początku twierdzi, że to uszczelka pod głowicą. Fachowcem nie jestem, wręcz przeciwnie, dlatego chciałbym poznać wasze zdanie. Jakieś pół roku temu zaczął stopniowo brać olej. Początkowo myślałem, że może gdzieś wycieka spod niego, ale pod paskiem sucho. Dodatkowo zaczął ubywać płyn cieczy chłodzącej. Tu usterką był pęknięty wąż, choć już nie potrafię określić który i gdzie. Na bagnecie bez masła, pod korkiem zaczęło się pojawiać ale 2 kursy po 50km i ustąpiło. Mechanik oglądał paska od spodu i stwierdził, że "podstawa filtra oleju jest walnięta". Obecnie po naprawie bierze olej jakby mniej ale nadal są to ilości jakich wcześniej nie ubywało. W zbiorniczku płynu chłodzącego trzyma stan, śladów oleju brak. Czy są jeszcze jakieś inne możliwości gdzie może ubywać oleju? Dodam, że często wokół korka wlewu oleju jest mokro, ale to chyba nie tędy by miały ubywać takie ilości... Proszę o wasze opinie. -
Panowie, który program polecacie do diagnostyki? Polski Vag czy Vag-com? nie ukrywam, że z angielskim trochę cienko także preferowana polska wersja językowa. Natomiast kabel do passata b5 '97 taki wystarczy rozumiem? http://allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-vag-kkl-obd2-obdii-usb-kb1-i3163756659.html Nie jestem jakimś wielkim fachowcem w tej dziedzinie, tylko na własne potrzeby zrobić diagnostyke i wygenerować logi do wrzucenia na forum do ewentualnej analizy. Pozdrawiam
-
Ciężko przekręca się kluczyk w stacyjce
darsento odpowiedział Navkol → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Sprawdziłem drugim. Objawy identyczne w obu przypadkach. -
Ciężko przekręca się kluczyk w stacyjce
darsento odpowiedział Navkol → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
migający panel to oznaka potrzeby nabicia klimy? pierwszy raz się z czymś takim spotykam -
Ciężko przekręca się kluczyk w stacyjce
darsento odpowiedział Navkol → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam Panowie. Otóż... objawy w mojej stacyjce są podobne jak i tu przez was opisywane z tymże wygląda to tak. Pewnego razu wjeżdżając do domu nie mogłem cofnąć kluczyka w stacyjce, żeby zgasić paska. Po kilku próbach cofnięcia w końcu wrócił na swoją pozycje, tylko że teraz przy wyjmowaniu i wkładaniu czuć jakiś opór. Tak od początku do polowy wchodzenia grota muszę trochę pomanewrować żeby wszedł, później jest spoko. To raz. A dwa to dwukrotnie ostatnio zdarzyło mi się tak że uruchomiłem paska, to nie miałem ni kierunków, świateł, klimy itp... Obecnie sytuacja wygląda tak, że kluczyk ma jakiś opór przy wejściu i wyjściu ze stacyjki, natomiast przez kilka sekund mruga mi cały wyświetlacz od climatronica. Wszystkie możliwie pola na wyświetlaczu mrugają tak około 5 sekund po czym wszystko wraca do normy. Po przejrzeniu forum i problemów innych użytkowników podejrzewam, że kostka kończy swój żywot, jeśli chodzi o te zdarzenia z brakiem świateł i klimy. Ale co z tym oporem wchodzenia kluczyka? co o tym sądzicie? z góry dziękuję za info.