Skocz do zawartości

darsento

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O darsento

  • Urodziny 06.05.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Dariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Toruń

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.4 TSI 125KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. od jakich ustawień zależy zachowanie świateł?
  2. darsento

    [B8] Kamera cofania

    jak to kosztowo wyszło? bo zastanawiam się czy dołożyć kamerę czy lepiej doinwestować i założyć AreaView 360
  3. Panowie, można zmienić przebieg km jaki jest ustawiony do następnej wymiany oleju? Jeżdżę na longlifie ale olej wymieniam co 20tysiecy i tyle chciałbym ustawić jako licznik do następnej wymiany
  4. Witam Panowie, Wczoraj uruchomiłem u siebie LA, korzystając z instrukcji dostępnej na obdelen, oraz korzystając z instrukcji kolegi Boger urządzeniem obd11 od Eldara. Wszystko w zasadzie działa, LA załącza się od 60km/h i trzyma samochód środka pasa oraz wywala komunikat [Przejmij kierownice] itp, ale nie mam widocznej opcji wibrowania kierownicy. Czy tak jak opisał to kolega Boger, czyli wtedy ta opcja wibrowania kierownicy się pojawi tak jak u kolegi Boger: czy muszę włączyć coś jeszcze? Kolejna sprawa to naklikałem za dużo w tych ustawieniach. Jakimś cudem udało mi się włączyć w menu ustawienia do Side Assist oraz Czujnik martwego pola widzenia (tak jak poniżej) Teraz pytanie, jak to odklikać by zniknęło z menu to czego nie mam? Bo rozumiem, że nie mam ani SA ani czujnika pola martwego. Po kliknięciu w którąkolwiek opcje pokazuje komunikat, że opcja niedostępna.
  5. po naprawie tej podstawy filtra. początkowo myślałem, że to jest przyczyną ale wygląda na to, że nie
  6. Witam, mam Passata 1,6 w gazie, rok 1997. Problem z jakim borykam się od dłuższego czasu to dość duże ubytki oleju. Średnio ubywa mu jakieś 0,5l/1000km. Mechanik od początku twierdzi, że to uszczelka pod głowicą. Fachowcem nie jestem, wręcz przeciwnie, dlatego chciałbym poznać wasze zdanie. Jakieś pół roku temu zaczął stopniowo brać olej. Początkowo myślałem, że może gdzieś wycieka spod niego, ale pod paskiem sucho. Dodatkowo zaczął ubywać płyn cieczy chłodzącej. Tu usterką był pęknięty wąż, choć już nie potrafię określić który i gdzie. Na bagnecie bez masła, pod korkiem zaczęło się pojawiać ale 2 kursy po 50km i ustąpiło. Mechanik oglądał paska od spodu i stwierdził, że "podstawa filtra oleju jest walnięta". Obecnie po naprawie bierze olej jakby mniej ale nadal są to ilości jakich wcześniej nie ubywało. W zbiorniczku płynu chłodzącego trzyma stan, śladów oleju brak. Czy są jeszcze jakieś inne możliwości gdzie może ubywać oleju? Dodam, że często wokół korka wlewu oleju jest mokro, ale to chyba nie tędy by miały ubywać takie ilości... Proszę o wasze opinie.
  7. Panowie, który program polecacie do diagnostyki? Polski Vag czy Vag-com? nie ukrywam, że z angielskim trochę cienko także preferowana polska wersja językowa. Natomiast kabel do passata b5 '97 taki wystarczy rozumiem? http://allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-vag-kkl-obd2-obdii-usb-kb1-i3163756659.html Nie jestem jakimś wielkim fachowcem w tej dziedzinie, tylko na własne potrzeby zrobić diagnostyke i wygenerować logi do wrzucenia na forum do ewentualnej analizy. Pozdrawiam
  8. Sprawdziłem drugim. Objawy identyczne w obu przypadkach.
  9. migający panel to oznaka potrzeby nabicia klimy? pierwszy raz się z czymś takim spotykam
  10. Witam Panowie. Otóż... objawy w mojej stacyjce są podobne jak i tu przez was opisywane z tymże wygląda to tak. Pewnego razu wjeżdżając do domu nie mogłem cofnąć kluczyka w stacyjce, żeby zgasić paska. Po kilku próbach cofnięcia w końcu wrócił na swoją pozycje, tylko że teraz przy wyjmowaniu i wkładaniu czuć jakiś opór. Tak od początku do polowy wchodzenia grota muszę trochę pomanewrować żeby wszedł, później jest spoko. To raz. A dwa to dwukrotnie ostatnio zdarzyło mi się tak że uruchomiłem paska, to nie miałem ni kierunków, świateł, klimy itp... Obecnie sytuacja wygląda tak, że kluczyk ma jakiś opór przy wejściu i wyjściu ze stacyjki, natomiast przez kilka sekund mruga mi cały wyświetlacz od climatronica. Wszystkie możliwie pola na wyświetlaczu mrugają tak około 5 sekund po czym wszystko wraca do normy. Po przejrzeniu forum i problemów innych użytkowników podejrzewam, że kostka kończy swój żywot, jeśli chodzi o te zdarzenia z brakiem świateł i klimy. Ale co z tym oporem wchodzenia kluczyka? co o tym sądzicie? z góry dziękuję za info.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności