Gulu Zgłoś #1 Napisano 26 Listopada 2008 Autko to [b7 BRE] 2,0 tdi A4 Avant BRE seryjnie 140 KM,opis modyfikacji : Big IC Turbo od wersji 170 KM Program Wynik jest świetny jak na tak małe turbo,szacujemy ze da sie bezpiecznie zrobic jeszcze ok 5 KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 26 Listopada 2008 niezle. meskie turbo zalozyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #3 Napisano 27 Listopada 2008 ładnie to wyszło,ale co by mogło wyjść z AWX na takim turbo,wiem że ok 190KM,ale czy robiliście coś takiego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #4 Napisano 30 Listopada 2008 ładnie to wyszło,ale co by mogło wyjść z AWX na takim turbo,wiem że ok 190KM,ale czy robiliście coś takiego? 200 KM,poszukaj na forum bo zrobilismy takie auto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #5 Napisano 7 Grudnia 2008 no ladnie ma zrobione mi by wystarczyło tyle hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Patrox Zgłoś #6 Napisano 23 Grudnia 2008 Oto czas na nowe wyniki. Turbo od BRD zostało zastąpione sprężarką naszej konstrukcji tzw hybryda która pasuje seryjnie na kolektor. Oto wczorajszy wynik strojenia: [/url] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Patrox Zgłoś #7 Napisano 12 Marca 2009 Po długim czasie postanowilismy w moim aucie załozyć jako pierwsi w Polsce chyba duże turbo w AUDI A4 B7.W porównaniu do starego A4 i passata łapa silnika jest inna i ciężko zmieścić tam cokolwiek. Dodatkowo wydech 3 cale i kilka innych patentów. Niestety sterownik EDC16 nie jest tak fajnym komputerem jak poczciwe EDC15 i ma dużo mniejsze możliwości do tuningu. Efekt wstępny, z czesem bedziemy robic korekty. Momment obrotowy ustawiliśmy specjalnie na takim poziomie na moja odpowiedzialność na testy. Na bieżąco będę informował o jakis awariach lub uślizgnięciach. Auto w porównaniu do poprzedniego setupu ciagnie dużo szybciej i prawie do 5000tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #8 Napisano 12 Marca 2009 nieźle. gratuluję wyniku! Mogę spytać jak wygląda trakcja i na jakie opony zdecydował się właściciel? Potrafię sobie mniej więcej wyobrazić co się dzieje, jak auto osiąga 420 Nm przy 80km/h, ale nie bardzo jestem sobie w stanie wyobrazić jak ruszyć pełnym ogniem takim autem, w którym jest 460Nm, zero kontroli trakcji i napęd na przód Drugie pytanie - czy tym samochodem da radę jeszcze w trasę gdzieś się ruszyć, czy jest w środku tak głośno (wspominacie o 3" wydechu), że łeb urywa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siemi1 Zgłoś #9 Napisano 12 Marca 2009 ładne róne wykresy ale to musi zasuwać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Patrox Zgłoś #10 Napisano 12 Marca 2009 Autko normalnie przyspiecza i na oponach 205/5-/17 nie ma problemu z trakcją. W brew pozorom Audi A4 jest cięzkie. Co to wydechu 3 cale to jest bardzo komfortowo bo jest na 2 tłumikach koncowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #11 Napisano 12 Marca 2009 (edytowane) naaajs !! oponki proponuje TE: http://www.maxxis.com/AutomobileLight-Truck/High-Performance/ZR9-Victra1.aspx Edytowane 12 Marca 2009 przez zuse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #12 Napisano 13 Marca 2009 Ostro grasz:D Masz moze jakis filmik jak to jezdzi? Do pelni szczescia pewnie tylko quattro brakuje... Ale pewnie spojrzenie wlasciciela 3.0tdi na swiatlach jak oglada tyl tego 2.0 musi byc bezcenne:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach