Skocz do zawartości
Gulu

2,0 TDi BRE 210KM i 408 Nm by DynoSoft Wroclaw

Rekomendowane odpowiedzi

Autko to [b7 BRE] 2,0 tdi A4 Avant BRE seryjnie 140 KM,opis modyfikacji :

Big IC

Turbo od wersji 170 KM

Program

Wynik jest świetny jak na tak małe turbo,szacujemy ze da sie bezpiecznie zrobic jeszcze ok 5 KM.

 

 

 

patrox209kmiu9.jpg

w1024.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niezle. meskie turbo zalozyc :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ładnie to wyszło,ale co by mogło wyjść z AWX na takim turbo,wiem że ok 190KM,ale czy robiliście coś takiego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ładnie to wyszło,ale co by mogło wyjść z AWX na takim turbo,wiem że ok 190KM,ale czy robiliście coś takiego?

200 KM,poszukaj na forum bo zrobilismy takie auto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ladnie ma zrobione mi by wystarczyło tyle hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Patrox

Oto czas na nowe wyniki. Turbo od BRD zostało zastąpione sprężarką naszej konstrukcji tzw hybryda która pasuje seryjnie na kolektor. Oto wczorajszy wynik strojenia:

[/url]215psun0.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Patrox

Po długim czasie postanowilismy w moim aucie załozyć jako pierwsi w Polsce chyba duże turbo w AUDI A4 B7.W porównaniu do starego A4 i passata łapa silnika jest inna i ciężko zmieścić tam cokolwiek. Dodatkowo wydech 3 cale i kilka innych patentów. Niestety sterownik EDC16 nie jest tak fajnym komputerem jak poczciwe EDC15 i ma dużo mniejsze możliwości do tuningu. Efekt wstępny, z czesem bedziemy robic korekty. Momment obrotowy ustawiliśmy specjalnie na takim poziomie na moja odpowiedzialność na testy. Na bieżąco będę informował o jakis awariach lub uślizgnięciach. Auto w porównaniu do poprzedniego setupu ciagnie dużo szybciej i prawie do 5000tyś.

 

patroxbigturbo.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nieźle. gratuluję wyniku!

Mogę spytać jak wygląda trakcja i na jakie opony zdecydował się właściciel?

Potrafię sobie mniej więcej wyobrazić co się dzieje, jak auto osiąga 420 Nm przy 80km/h, ale nie bardzo jestem sobie w stanie wyobrazić jak ruszyć pełnym ogniem takim autem, w którym jest 460Nm, zero kontroli trakcji i napęd na przód :)

 

Drugie pytanie - czy tym samochodem da radę jeszcze w trasę gdzieś się ruszyć, czy jest w środku tak głośno (wspominacie o 3" wydechu), że łeb urywa? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ładne róne wykresy ale to musi zasuwać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Patrox

Autko normalnie przyspiecza i na oponach 205/5-/17 nie ma problemu z trakcją. W brew pozorom Audi A4 jest cięzkie. Co to wydechu 3 cale to jest bardzo komfortowo bo jest na 2 tłumikach koncowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostro grasz:D

 

Masz moze jakis filmik jak to jezdzi? Do pelni szczescia pewnie tylko quattro brakuje...

Ale pewnie spojrzenie wlasciciela 3.0tdi na swiatlach jak oglada tyl tego 2.0 musi byc bezcenne:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności