maki592 Zgłoś #181 Napisano 5 Marca 2014 Witajcie koledzy mam pytanko chodzi o komplet parktronic czy 600zł nie jest to drogo? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #182 Napisano 5 Marca 2014 Stanowczo za drogo. ---------- Dodano o 20:20 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:16 ---------- Pytanie jak często i po co będziesz z tego korzystać A co będzie jak Ci przestanie działać, lub będzie działał nieprawidłowo? Jak stwierdzisz który z czterech czujników niedomaga? Ja uważam, że jak coś robić, to robić to do końca zgodnie z zasadami sztuki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maki592 Zgłoś #183 Napisano 5 Marca 2014 [/color] Ja uważam, że jak coś robić, to robić to do końca zgodnie z zasadami sztuki. A co masz na myśli, a ten parktronic to bardziej dla dziewczyny niz dla mnie nie czuje sie pewnie parkując.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #184 Napisano 5 Marca 2014 Kolego, ale to tylko dwa kabelki przeciągnięte po progach do przodu: zasilanie po stacyjce i linia K-line. Na przyszłośc oszczędzamy sobie nerwów przy poszukiwaniu usterki w systemie, ale każdy robi jak uważa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #185 Napisano 5 Marca 2014 A co będzie jak Ci przestanie działać, lub będzie działał nieprawidłowo? Osobiście nie mam podpiętej diagnostyki i nie mam problemu z podpięciem centralki pod kompa z pominięciem gniazda obd, ale bezdyskusyjnie przyznaje Ci racje że najlepiej podłączyć wszystko. Mi nie chciało mi się targać plastików (cos czego bardzo nie lubię) dla tak błahej rzeczy . Podpinałem się jedynie dla zabawy z dźwiękami, jednak fabryczne ustawienia są najlepsze, a tak przez dobre cztery lata nie miałem potrzeby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #186 Napisano 6 Marca 2014 Osobiście nie mam podpiętej diagnostyki i nie mam problemu z podpięciem centralki pod kompa z pominięciem gniazda obd, ale bezdyskusyjnie przyznaje Ci racje że najlepiej podłączyć wszystko. Mi nie chciało mi się targać plastików (cos czego bardzo nie lubię) dla tak błahej rzeczy . Podpinałem się jedynie dla zabawy z dźwiękami, jednak fabryczne ustawienia są najlepsze, a tak przez dobre cztery lata nie miałem potrzeby podpięcie diagnozy ma jeszcze jeden plus można zmenić ustawienia parktronica np. w momencie instalacji/założenia haka wtedy jest opcja w czujnikach że masz hak i on inaczej reaguje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #187 Napisano 6 Marca 2014 podpięcie diagnozy ma jeszcze jeden plus można zmenić ustawienia parktronica np. w momencie instalacji/założenia haka wtedy jest opcja w czujnikach że masz hak i on inaczej reaguje. Jasne, z tym że ja kodowanie parktronika ogarnąłem jeszcze poza samochodem . Tak jak pisałem wyżej, jestem za podpięciem diagnostyki, ale w moim przypadku mi się nie chciało, a mimo to połączenie się z centralką poza gniazdem obd nie stanowi dla mnie problemu. Żeby było jasne nikogo do takiego rozwiązania nie namawiam, zaznaczyłem jedynie że nie jest to niezbędny element do poprawnego działania systemu parkowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siara1983 Zgłoś #188 Napisano 6 Marca 2014 Witam, wie ktoś możne czy w kostkach w przednim słupku pasażera można znaleźć sygnał do lini K-line do parktronica...?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #189 Napisano 6 Marca 2014 W lewym przednim na pewno, czy po stronie pasażera to nie wiem. Możesz równiez podpiąc sie pod gniazdo diagnostyczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-STACH- Zgłoś #190 Napisano 9 Marca 2014 Witajcie koledzy mam pytanko chodzi o komplet parktronic czy 600zł nie jest to drogo?Pozdrawiam Ja swój komplet z dokładką, wiązkami, czujnikami, wtyczkami i całym sterownikiem kupiłem za 340zł (z wysyłką)... więc myślę, że cena była przystępna... Sam zabieram się za montaż, wiązki przygotowane, teraz trochę wolnego czasu i do dzieła... Chciałbym podłączyć również ten nieszczęsny kabelek K-Line wybiorę chyba opcję podłączenia pod złącze diagnostyczne ale teraz pytanie czy potrzebne jest jakieś włączenie w programie (chodzi mi o kodowanie 00114 ) czy będzie działało bez większych problemów i czy np bez kodowania wyłapie mi np błędy czujników ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #191 Napisano 10 Marca 2014 (edytowane) Nic nie potrzebujesz, jak będzie wszysto ok to ruszy z kopyta. Jedynie jak masz hak to musisz zmienić kodowanie. Bez względu na kodowanie jak wszystko pospinasz prawidłowo, to po podpięciu VAG-a od razu możesz wejść w parktronik i sprawdzić błędy i zobaczyć jak działają wszystkie 4 czujki, bardzo ładnie to widać. Co do kodowania, to jest to opisane na forum, w tej chwili moge się mylić, ale na pewno jest dla auta z hakiem i bez oraz skrzynia automat i manual. Edytowane 10 Marca 2014 przez indyczes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-STACH- Zgłoś #192 Napisano 10 Marca 2014 mam hak, jednak bez elektroniki... więc nie wiem czy jest sens bawić się w jego kodowanie bo i tak się nie wyłączy po podłączeniu przyczepy... o kodowaniu czytałem, podałem też wartości kodowania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #193 Napisano 10 Marca 2014 Kolego tu nie chodzi o elektronikę haka, kodowanie jest po to aby czujka nie widziała haka i tym samym nie sygnalizowała przeszkody której w rzeczywistości nie ma. Natomiast jeśli chodzi o podpięcie przyczepki to w gnieżdzie od przyłączeniowym instalacji haka powinien być dodatkowy zestyk który podaje masę na odpowiedni przewód sterownika i tym samym dezaktywuje parktronik popdczas cofania, inaczej będziesz miał cały czas pisk buzzera sygnalizujący przeszkodę i to będzie bardzo denerwujące podczas cofania z przyczepką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr1971 Zgłoś #194 Napisano 10 Marca 2014 Witajcie koledzy, mam pytanie: czy wiązka parktronika, ta co siedzi w zderzaku (częściowo w perforowanej osłonie) od Superba 01-08, w cenie 60 zł będzie pasowała pod mojego Paska i czy to nie za drogo za samą tą wiązkę bez czujników Pozdrawiam Piotr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #195 Napisano 11 Marca 2014 Będzie pasować, cena raczej normalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siara1983 Zgłoś #196 Napisano 11 Marca 2014 W lewym przednim na pewno, czy po stronie pasażera to nie wiem. Możesz równiez podpiąc sie pod gniazdo diagnostyczne. Kolego a gdzie się wpiąć z linią K w tym lewym przednim słupku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #197 Napisano 11 Marca 2014 W tej chwili nie pamiętam, robiłem to dość dawno, ale musisz odkręcić osłonę kierownicy tam gdzie jest gniazdo diagnostyczne i przedzwonić pin K-line z gniazda do wtyczek na podłodze przy słupku, na jednej wtyczce jest diagnoza. Rozpiskę gniazda diagnostycznego znajdziesz w necie nie chcę na pamięć Ci podawać. Zresztą odległość od słupka do gniazda to zalewie jakieś 20cm, tak więc lepiej przeciągnąć kabel pod gniazdo i wpiąć się w kabelek który idzie do diagnozy- nie rozcinasz kabla tylko delikatnie zdejmujesz izolację na odcinku ok. 1cm i wlutowujesz przewówd podciągnięty od parktronika, całość lutujesz. Już znalazłem: K-line gniazda diagnostycznego to pin nr.7-przewód zielony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siara1983 Zgłoś #198 Napisano 11 Marca 2014 ok. dzieki za info:)))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszek03 Zgłoś #199 Napisano 23 Sierpnia 2014 A ja mam pytanie. Czy próbował ktoś zrobić listwę led pod orginalny parktronik? Taką żeby diody przy zbliżaniu się do przeszkody migały szybciej lub zmieniały kolor? Ktoś ma schemacik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #200 Napisano 23 Sierpnia 2014 A ja mam pytanie. Czy próbował ktoś zrobić listwę led pod orginalny parktronik? Taką żeby diody przy zbliżaniu się do przeszkody migały szybciej lub zmieniały kolor? Takie rzeczy to tylko w ,,allegrotroniku,, w cenie 50zł. :haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach