Gość etnies Zgłoś #81 Napisano 2 Marca 2010 Dzięki za zdjęcia i poradę, bez tego bym się nie podjął. Moja nagrzewnica już była w stanie agonalnym przeciekała a z wylotów wydobywał się biały dym. Trzeba było umyć cału układ . Przy okazji naprawy pozaklejałem otwory w klapkach sterujących bo uszczelnienie juz dawno odpadło, nie obyło się też bez wymiany panela sterującego połamałem mocowania, ale i tak nadawał się do wymiany, działała tylko 4 a kostka była cała stopiona. Wymiana zajęła mi 2 wieczory, oczywiście wszystko sam robiłem, bo ojcu nie chciało się grzebać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #82 Napisano 4 Marca 2010 To i ja się pochwalę.. Moim problemem okazały się klapki, mieszało mi powietrze.. Jako że zmieniałem kolor wnętrza na szary, wymieniłem przy okazji wszystkie plastiki, dywany, deskę rozdzielczą i wszystkie plastiki, łącznie z fotelami i boczkami.. Opis przydatny, ale sam i tak bym się podjął..zdenerwowało mnie strasznie letnie powietrze.. A mając rozbebeszone całe wnętrze zabezpieczylem podłogę tam gdzie tego wymagała..Aż się zdziwiłem, że w podłodze znalazłem tylko dwie dziurki.. spodziewałem się więcej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LukiS Zgłoś #83 Napisano 6 Marca 2010 Dziś właśnie uporałem się z tym cholerstwem Liczę że ta nagrzewnica mnie przeżyje Ale teraz mam z kolei inną kwestię do załatwienia. Chodzi mianowicie o to że zanim wymieniłem nagrzewnice, sporo płynu wyciekło do wnętrza po stronie pasażera. I tu pytanie jak go teraz osuszyć bo to nie woda i suszarka tu raczej nie pomoże. Na razie podłożyłem szmaty żeby coś wilgoć wchłaniało bo puki co słońce coś słabo grzeje lub go nie ma wcale a tak by było najprościej to osuszyć. Macie może jakieś sugestie jak to zrobić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #84 Napisano 7 Marca 2010 Są wątki na Forum mówiące o osuszaniu auta. Do wyciągania wody z dywaników najlepsze są gazety (szmatławce na papierze makulaturowym ). Najlepszym jednak rozwiązaniem jest wyciągnięcie całej podłogi z auta i wysuszenie dokładne. ja u siebie pozbyłem się wilgoci wietrzeniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LukiS Zgłoś #85 Napisano 7 Marca 2010 aha i wiecie jeszcze chcialem cos dodac, przy wymianie nagrzwenicy nie sciagalem kierownicy ;p (ale rym) ;p Wpalem na pomysl zeby obkręcic drążek i ładnie sobie ją opuściłem na dół ;p Znacznie mniej roboty pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #86 Napisano 7 Marca 2010 Znacznie mniej roboty Zdjęcie kierownicy nie trwa nawet 5 minut ... No może z poduchą to trwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LukiS Zgłoś #87 Napisano 8 Marca 2010 wiesz ale nie ma roboty z tymi kablami, nic nie odlaczasz itd itp ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Acnee Zgłoś #88 Napisano 9 Marca 2010 mi buchlo para po wymianie gdzies jakas nieszczelnosc lekko w=sie wystraszylem :pp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertk2 Zgłoś #89 Napisano 25 Maja 2010 Proszę o sugestie: 1. Jak się zdejmuje drążek zmiany biegów? Jest wkręcany? 2. Zdejmowanie poduszki powietrznej pasażera 3. Jak wyciągnąć radio beta? Czy takim kluczem jak ten pierwszy? http://www.passatplus.de/umbauteile/entriegelung/entriegelung.htm 4. Jak wyciągnąć panel Climatronika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #90 Napisano 25 Maja 2010 1. Gałka jest odkręcana 2-4 Mam zbytniego golasa żeby pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
druidionin Zgłoś #91 Napisano 25 Maja 2010 2. Zdejmowanie poduszki powietrznej pasażera Nie mam ale spodziewałbym się dwóch wkrętów w kieszeni pod poduchą lub odkręcic kieszeń pod poduchą i tam powinno być przykręcone 3. Jak wyciągnąć radio beta? Ja radio wyciągam tak... Wyjmuje przyciski pod radiem i paluchami wypycham radio na zewnątrz Jak wyciągnąć panel Climatronika? Sam zewnętrzny panel zdejmujesz podważając od dołu Jest na wcisk więc z lekką siłą powinno wyskoczyć. Wciski są w górnych rogach i na dole po rogach Dalej zdjęciu przedniego panelu trzeba odkręcić wnętrze od tej środkowej atrapy 1. Gałka jest odkręcana Gałka dokładnie, ale koledze chyba chodzi o cały drążek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #92 Napisano 25 Maja 2010 (edytowane) Gałka dokładnie, ale koledze chyba chodzi o cały drążek. A po kiego czorta do wymiany nagrzewnicy Zresztą: Następnie zdejmujemy (mocno ciągnąc do przodu) uchwyt i osłonę ręcznego. Teraz przesuwamy o jakieś 10 cm. do tyłu cały tunel.Odkręcamy gałkę od zmiany biegów, zdejmujemy mieszek i plastikowo gumową osłonę pod nim. We wnęce pod spodem odkręcamy dwie plastikowe nakrętki (kluczyk 10) Odpinamy wtyczki od diagnostyki (jeżeli takie posiadamy). Edytowane 25 Maja 2010 przez Remek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fundil Zgłoś #93 Napisano 12 Czerwca 2010 A ja panowie i pnie,chciałbym się pchwalić, że dzisiaj wymieniłem nagrzewnice w mojej b-3ce w 4.5 h niezlie co nie. a na Forum, straszyli mnie o całym dniu. oblewam ten wynik piwkiem:piwo: ale powiem Wa, że dało popalić pogoda dała mi w d..e:ok: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #94 Napisano 12 Czerwca 2010 Bo Ty kolego oblewasz sukces piwkiem, a my pijemy piwko żeby się powiodło ( w trakcie ) i dlatego cały dzień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #95 Napisano 13 Czerwca 2010 Bo Ty kolego oblewasz sukces piwkiem, a my pijemy piwko żeby się powiodło ( w trakcie ) i dlatego cały dzień Hehe to dobrze że tygodnia Wam to nie zajęło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady0124 Zgłoś #96 Napisano 9 Lipca 2010 (edytowane) chodzi też o czas...wymiana nagrzewnicy w warsztacie kosztuje 30-50 złotych u nas i nie bawią się w wyjmowanie deski,bo za długo to schodzi i za takie pieniądze nie opłacałoby się tyle czasu nad tym spędzać.... Nie ma takiej możliwości aby w b3 ominąć metalową półkę pod deską na podszybiu ...koszt wymiany nagrzewnicy w warsztacie (wycena z 08.07.2010) to ok. 300 zł. ...i tu ukłon w stronę REMKA bo według opisu poradziłem sobie z wymianą. Prawdę mówiąc, po tym co ujrzałem w przewodach podczas wymiany (kupa gnoju i błota) to nie żałuję dniówki, bo musowe było czyszczenie i płukanie całego układu oraz oklejenie nowym materiałem wszystkich przegród kierunkowych - czego pewnie na warsztacie by nie zrobili (lub za dodatkową opłatą), a tak to wiem, że mam wszystko docykane! - nagrzewnica nowa w sklepie 45 pln. Edytowane 9 Lipca 2010 przez arkady0124 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #97 Napisano 9 Lipca 2010 ...i tu ukłon w stronę REMKA bo według opisu poradziłem sobie z wymianą. Browco-punkt się należy koledze Remkowi... ...Remek skrobnij coś w temacie bo pod żadnym Twoim postem nie ma już odnośnika do "Pomógł" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #98 Napisano 9 Lipca 2010 ukłon w stronę REMKA:kumple Remek skrobnij coś w temacie Mówisz i masz ---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 20:17 ---------- czego pewnie na warsztacie by nie zrobili I dlatego moje auto już od dłuższego czasu nie ogląda warsztatów, a roboty przy nim jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro1912 Zgłoś #99 Napisano 18 Lipca 2010 Witam kolegów z forum,ja też korzystając z opisów i fotek Remka któremu bardzo dziękuje wymieniłem nagrzewnice w b3,po wymianie wszystko działa właściwie ale mam problem ze śmierdzącym ciepłym powietrzem,minął już miesiąc od wymiany ale dalej śmierdzi i nie wiem jak się tego pozbyć.Bardzo proszę o pomoc... ---------- Post added at 15:31 ---------- Previous post was at 15:24 ---------- Witam kolegów z Forum,ja też korzystając z opisów i fotek Remka któremu bardzo dziękuję wymieniłem nagrzewnicę w b3.Wszystko działa właściwie ale po wymianie nagrzewnicy (ok.miesiąc) dalej śmierdzi ciepłe powietrze i nie wiem jak się tego pozbyć.Bardzo proszę o pomoc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #100 Napisano 18 Lipca 2010 minął już miesiąc od wymiany ale dalej śmierdzi I będzie jeszcze długo Też to przerabiałem. Może jakby się wymyło dokładnie nową nagrzewnicę to nie byłoby problemu. A tak to trzeba się przyzwyczaić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach