Marcin Zgłoś #21 Napisano 3 Marca 2011 panowie ja mam soczewki (2004r.) i w lewej lampie lata mi caly srodek co za tym idzie nie moge odpowiednio ustawic lewgo swiatelka mam wrazenie ze cos sie spsulo jak wymienialem zarowki.co moglo nawalic i jak usunac ta usterke??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #22 Napisano 25 Maja 2011 panowie ja mam soczewki (2004r.) i w lewej lampie lata mi caly srodek co za tym idzie nie moge odpowiednio ustawic lewgo swiatelka mam wrazenie ze cos sie spsulo jak wymienialem zarowki.co moglo nawalic i jak usunac ta usterke??? mam identycznie w lewej lampie:( prawdopodobnie środek wyskoczył z zaczepów... czy ktoś rozbierał lampę w B5FL???w jaki sposób to naprawić???pomocy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pricho Zgłoś #23 Napisano 4 Czerwca 2011 Wita, Panowie podłączam się do tematu! Nabyłem w dobrej cenie (dostałem za free) reflektory xenony. Przetwornice zakupiłem na allegro i szczęśliwy zasiadłem do montażu. W oryginale miałem/są w dalszym ciągu zwykłe halogeny. Po zmontowaniu nowych xenonów wszystko działało oprócz xenonów :) Działały pozycje, długie (słychać otwarcie/zamykanie przesłony), kierunki. Nie palą się żarniki w żadnej możliwej konfiguracji. Czy któryś z Was, kto robił samodzielnie przekładkę halogenów na xenony dokonywał jakiś zmian w instalacji elektrycznej? Będę wdzięczny za informacje! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #24 Napisano 4 Czerwca 2011 (edytowane) Działały pozycje, długie (słychać otwarcie/zamykanie przesłony), kierunki. Nie palą się żarniki w żadnej możliwej konfiguracji. Przesłonę zawsze będzie słychać, jeśli tylko drogowe H7 działają, bo przesłona jest podpięta pod żarówkę H7... Na początek sprawdź na krótko (podłącz pod aku) przetwornice, czy są sprawne i ich właściwe podłączenie w reflektorze (bardzo ważna jest biegunowość). Jeśli są sprawne, to sprawdź piny w gniazdku w bixenonie i zwykłym reflektorze soczewkowym. Tak na marginesie-nie będzie Tobie działać regulacja góra-dół z bixenonach-tam jest inny silniczek od regulacji... Temat opisane gdzieś na forum. Edytowane 4 Czerwca 2011 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pricho Zgłoś #25 Napisano 4 Czerwca 2011 Jeśli są sprawne, to sprawdź piny w gniazdku w bixenonie i zwykłym reflektorze soczewkowym. To znaczy co sprawdzić!? Jak sprawdzić PINy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #26 Napisano 4 Czerwca 2011 (edytowane) To znaczy co sprawdzić!? Jak sprawdzić PINy? Zajrzyj do reflektora i zobacz, do których pinów idą kable do połączenia z przetwornicą (musisz prześledzić żółty i brązowy kabelek)... Porównaj z pinami w zwykłym reflektorze soczewkowym (do których pinów idą kable od żarówki H7 ze świateł mijania), czy sobie odpowiadają w obu reflektorach. Ale zacznij od sprawdzenia przetwornic podłączając jest do akumulatora-jest to łatwiejsze Edytowane 4 Czerwca 2011 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pricho Zgłoś #27 Napisano 4 Czerwca 2011 (edytowane) Zajrzyj do reflektora i zobacz, do których pinów idą kable do połączenia z przetwornicą (musisz prześledzić żółty i brązowy kabelek)... Porównaj z pinami w zwykłym reflektorze soczewkowym (do których pinów idą kable od żarówki H7 ze świateł mijania), czy sobie odpowiadają w obu reflektorach. Tak zrobię !!!!!!!!!!!!! Ale zacznij od sprawdzenia przetwornic podłączając jest do akumulatora-jest to łatwiejsze A jak określić biegunowość!? Edytowane 4 Czerwca 2011 przez pricho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #28 Napisano 4 Czerwca 2011 A jak określić biegunowość!? Podłączasz kable przetwornicy do akumulatora i w ten sposób się dowiesz, który kabel do przetwornicy to (+), a który (-) Przetwornica da napięcie do palnika xenonowego tylko wtedy, kiedy bieguny będą podłączone prawidłowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #29 Napisano 8 Czerwca 2011 (edytowane) Ja bym NIE proponował stosować się do takich porad! Przetwornica to nie dioda LED że jak ją źle podłączymy to nie będzie świecić! Tym bardziej odradzam takich eksperymentów robić bezpośrednio podłączając jakikolwiek układ elektroniczny do akumulatora bez żadnych bezpieczników! - chyba że nie straszne nam obserwować jak topi się izolacja z przewodów a miedź rozgrzewa się do czerwoności. Brązowy to MASA Żółty to +12V 1 - + światło drogowe (biały) 2 - do pinu 1 wtyczki silniczka regulacji zasięgu świateł (brązowy) 3 - wolny 4 - do pinu 3 wtyczki silniczka regulacji zasięgu świateł (czarny) 5 - + światło mijania (żółty) 6 - do pinu 2 wtyczki silniczka regulacji zasięgu świateł (czerwony) 7 - + światło pozycyjne (czerwony) 8 - dwa przewody masowe do światła drogowego oraz pozycyjnego (brązowe) 9 - + kierunkowskazu (zielony) 10 - dwa przewody masowe do światła mijania oraz kierunkowskazu (brązowe) w lampie bi-xenonowej obsadzony jest dodatkowo pin 3, z którego (oprócz sterowania z pinów 2, 4 i 6) zasilany jest silniczek krokowy regulacji zasięgu świateł oraz zasilona jest (z pinów 1 i 8) przysłona od bi-xenonu Edytowane 8 Czerwca 2011 przez GRZECHHH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pricho Zgłoś #30 Napisano 8 Czerwca 2011 Ja bym NIE proponował stosować się do takich porad! Przetwornica to nie dioda LED że jak ją źle podłączymy to nie będzie świecić! Tym bardziej odradzam takich eksperymentów robić bezpośrednio podłączając jakikolwiek układ elektroniczny do akumulatora bez żadnych bezpieczników! - chyba że nie straszne nam obserwować jak topi się izolacja z przewodów a miedź rozgrzewa się do czerwoności. Wiem, że to nie powód do chwalenia się, ale właśnie moje "niepalenie" wynikało z popieprzonej biegunowości, którą nie wiem jakim cudem popieprzyłem. Nic się nie stało, nic się nie zapaliło na czerwono, nic się nie stopiło... to tak tak tylko dla nie ostrożnych.... Dzięki Grzesiu za wyczerpujący opis pinów! Z tego na pewno skorzystam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #31 Napisano 9 Czerwca 2011 Ja bym NIE proponował stosować się do takich porad! Przetwornica to nie dioda LED że jak ją źle podłączymy to nie będzie świecić! Tym bardziej odradzam takich eksperymentów robić bezpośrednio podłączając jakikolwiek układ elektroniczny do akumulatora bez żadnych bezpieczników! - chyba że nie straszne nam obserwować jak topi się izolacja z przewodów a miedź rozgrzewa się do czerwoności. Nie przesadzajmy Jak podłączysz na 2-3sekundy przetwornicę na odwrót celem sprawdzenia biegunowości, to nic się Tobie nie stopi ani nie rozgrzeje do czerwoności Przecież to nie granat Widzisz-w moim przypadku (przetwornice Denso) jeden kabel był biały, a drugi różowy i nie miałem innego sposobu sprawdzenia biegunowości Swoją drogą przyda się opis, który tutaj wrzuciłeś Wiem, że to nie powód do chwalenia się, ale właśnie moje "niepalenie" wynikało z popieprzonej biegunowości, którą nie wiem jakim cudem popieprzyłem. Nic się nie stało, nic się nie zapaliło na czerwono, nic się nie stopiło... to tak tak tylko dla nie ostrożnych.... Fajnie, że ta "usterka" była na tyle prosta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sierpynsky Zgłoś #32 Napisano 3 Października 2011 witam podpowie mi ktoś jaki jest numer pokrywy żarówek w bi xenonie na zdjęciu nr 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #33 Napisano 3 Października 2011 witam podpowie mi ktoś jaki jest numer pokrywy żarówek w bi xenonie na zdjęciu nr 3 3B7 941 607 Obie strony mają ten sam numer. Oczywiście mowa o osłonie za żarówką świateł drogowych H7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #34 Napisano 4 Października 2011 panowie ja mam soczewki (2004r.) i w lewej lampie lata mi caly srodek co za tym idzie nie moge odpowiednio ustawic lewgo swiatelka mam wrazenie ze cos sie spsulo jak wymienialem zarowki.co moglo nawalic i jak usunac ta usterke??? mam identycznie w lewej lampie:( prawdopodobnie środek wyskoczył z zaczepów... czy ktoś rozbierał lampę w B5FL???w jaki sposób to naprawić???pomocy... panowie coś słabo szukacie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?34821-Opadni%EAte-reflektory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommy376 Zgłoś #35 Napisano 27 Stycznia 2012 koledzy jak nazywa się część numer 8 na 2 zdjęciu z ksenonami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #36 Napisano 27 Stycznia 2012 koledzy jak nazywa się część numer 8 na 2 zdjęciu z ksenonami Pierścień mocujący lampę wyładowczą. Nr ETKA: 3B0 941 645 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmurex Zgłoś #37 Napisano 11 Marca 2012 Ja bym NIE proponował stosować się do takich porad! Przetwornica to nie dioda LED że jak ją źle podłączymy to nie będzie świecić! Tym bardziej odradzam takich eksperymentów robić bezpośrednio podłączając jakikolwiek układ elektroniczny do akumulatora bez żadnych bezpieczników! - chyba że nie straszne nam obserwować jak topi się izolacja z przewodów a miedź rozgrzewa się do czerwoności. Brązowy to MASA Żółty to +12V 1 - + światło drogowe (biały) 2 - do pinu 1 wtyczki silniczka regulacji zasięgu świateł (brązowy) 3 - wolny 4 - do pinu 3 wtyczki silniczka regulacji zasięgu świateł (czarny) 5 - + światło mijania (żółty) 6 - do pinu 2 wtyczki silniczka regulacji zasięgu świateł (czerwony) 7 - + światło pozycyjne (czerwony) 8 - dwa przewody masowe do światła drogowego oraz pozycyjnego (brązowe) 9 - + kierunkowskazu (zielony) 10 - dwa przewody masowe do światła mijania oraz kierunkowskazu (brązowe) w lampie bi-xenonowej obsadzony jest dodatkowo pin 3, z którego (oprócz sterowania z pinów 2, 4 i 6) zasilany jest silniczek krokowy regulacji zasięgu świateł oraz zasilona jest (z pinów 1 i 8) przysłona od bi-xenonu A czy jest ktos w stanie opisac mi PINY w kostkach w przed liftach z ORI ksenonem jestem w trakcie przekladnki Frontu na lifta i pozostala mi juz elektryka Z Góry Dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #38 Napisano 3 Czerwca 2013 (edytowane) Koledzy powiedzcie które przewody w przedniej lampie odpowiadają za zasilanie kierunkowskazow?chce wsadzić żarówkę led ale potrzebuje specjalnego odporność( kasownika) aby za szybko nie migała i dkatego pytam o + i - kierunkowskazu;) Edytowane 3 Czerwca 2013 przez 126tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #39 Napisano 3 Czerwca 2013 Koledzy powiedzcie które przewody w przedniej lampie odpowiadają za zasilanie kierunkowskazow?chce wsadzić żarówkę led ale potrzebuje specjalnego odporność( kasownika) aby za szybko nie migała i dkatego pytam o + i - kierunkowskazu Przecież wszystko masz opisane kilka postów wyżej: Brązowy to MASA Żółty to +12V 1 - + światło drogowe (biały) 2 - do pinu 1 wtyczki silniczka regulacji zasięgu świateł (brązowy) 3 - wolny 4 - do pinu 3 wtyczki silniczka regulacji zasięgu świateł (czarny) 5 - + światło mijania (żółty) 6 - do pinu 2 wtyczki silniczka regulacji zasięgu świateł (czerwony) 7 - + światło pozycyjne (czerwony) 8 - dwa przewody masowe do światła drogowego oraz pozycyjnego (brązowe) 9 - + kierunkowskazu (zielony) 10 - dwa przewody masowe do światła mijania oraz kierunkowskazu (brązowe) w lampie bi-xenonowej obsadzony jest dodatkowo pin 3, z którego (oprócz sterowania z pinów 2, 4 i 6) zasilany jest silniczek krokowy regulacji zasięgu świateł oraz zasilona jest (z pinów 1 i 8) przysłona od bi-xenonu Ba, nawet post nad Twoim postem Lenistwo, czy coś innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #40 Napisano 4 Czerwca 2013 Dziękuje;) Nie nie lenistwo tylko nie czaje który to jest ,,-'' od kierunkowskazu. Wiem że zielony to ,,+''. Z opisu wynika że są 2 przewody masowe jeden od kierunkowskazu drugi od światła mijania i nie wiem który to który;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach