Skocz do zawartości
dszyszko

Silnik AFN i rozrzad

Rekomendowane odpowiedzi

oprocz tego wymienilem:

- sruba (szpilka) od napinacza - 1szt. - 15,31zl

 

JAK JA WYKRECIC ? ŁATWO IDZIE ? JEST PODEJRZENIE ZE U MNIE JEST KRZYWA I PASEK SIE ZCIERA

6fcb3ccff4ab57a4m.jpg

Edytowane przez rafalbazar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oprocz tego wymienilem:

- sruba (szpilka) od napinacza - 1szt. - 15,31zl

 

JAK JA WYKRECIC ? ŁATWO IDZIE ? JEST PODEJRZENIE ZE U MNIE JEST KRZYWA I PASEK SIE ZCIERA

6fcb3ccff4ab57a4m.jpg

mówisz o nr 15??

nr15.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie, chodzi mi o nr 13

 

---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 20:47 ----------

 

panowie wiec jak bedzie łatwo wykrecic ta szpilke oznaczona nr 13 na poprzednim zdjeciu ?

 

a mam jeszcze jedno pytanie i to chyba wazne przy napinaniu paska. wktóra strone regulujemy napinaczem napiecie . w prawo czy w lewo ?

osrjsw.jpg

Edytowane przez rafalbazar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piszesz ze w prawo a na tym zdjeciu widze ze w lewo i tego nie kumam jak powinno byc ? moze ktos jeszcze sie wypowie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

patrząc na zdjęcie kręcisz w prawo zgodnie z zegarem i ustawiasz na znakach ,kręcisz rozrządem do okoła ustawiasz na znaki rozrząd i sprawdzasz napinacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wktóra strone regulujemy napinaczem napiecie . w prawo czy w lewo ?
Robiłeś to kiedykolwiek? Przecież tylko w jedną stronę kręcąc napinasz pasek za pomocą rolki, w drugą stronę luzujesz. Kręcisz w lewo, klucz pazurkowy, aż się znaki na rolce napinającej pokryją - wtedy masz odpowiednie napięcie paska. Co do śruby - jest to śruba dwustronna, więc żeby ją wykręcić musisz nakręcić 2 nakrętki, skontrować je i zakładając klucz na tą wewnętrzną spróbuj ją wykręcić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w pudełku z rolka napinajaca firmy ina znalazłem cos takiego

34hga69.jpg

z rysunku 7 wynika ze poprzedniej fotce ktos zle naciagał pasek. nie kumam tylko o co chodzi z rysunkiem 4 ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na rys. 4 masz pokazane jak wstępnie włożyć rolkę i że ma ona luźno się obracać. Jak bardzo chcesz, to weź sobie kątomierz i sprawdź ten kąt między pionem a linią otworów. A poważnie, to albo daj to do kogoś, kto ci to zrobi, albo zrób sam i gdy tylko założysz tą rolkę i spróbujesz nałożyć pasek, a potem go naciągnąć to zrozumiesz jak to działa. Rozumiem że blokady kół, wałka rozrządu i ustawianie wału w GMP masz już oblukane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak kolego wszystko mam znane i oblukane, a nawet juz zrobione, ale tego tylko nie wiedziałem o co chodzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W temacie rozrządu jeszcze przydałaby się informacja czy znak "0" na obudowie sprzęgła ma znajdować się przy prawej krawędzi "okienka" , przy lewej, czy w środku ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego jak patrzysz to widzisz zęby od koła zamachowego i po lewej stronie między silnikiem a zębatką jest znak patrz w górnym okienku skrzyni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W temacie rozrządu jeszcze przydałaby się informacja czy znak "0" na obudowie sprzęgła ma znajdować się przy prawej krawędzi "okienka" , przy lewej, czy w środku ?

 

U mnie jest przy prawej krawędzi (patrząc od przodu auta). Skrzynia DVS. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam od razu sory że się wcinam w temat ale nie będę zakładał nowy mam zamiar wymienić kompletny rozrząd mam paska z 2001 roku silnik AVF i mam pytanie jaki tam jest napinacz zwykły czy z gazowym tłumikiem czy jak to sie nazywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączając do odpowiedniego tematu, mam pytanie odnośnie rozrządu w AFN'ie.

2 Stycznia jestem umówiony z mechanikiem na wymianę (wymiana 250zł)

Rozrząd (pasek gates, rolka ina, napinacz febi, i pompa dolz) 338zł.

Pytanie odnośnie wymiany przy okazji napinacza paska wielorowkowego.

Niestety ale strasznie mi hałasuje, i jest dość wykrzywiony więc konieczna wymiana.

Prosiłbym was o polecenie jakiegoś w miarę przyzwoitej cenie tego napinacza, gdyż u mnie wołają min 240zł :o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, co do rozrządu to pasek, rolka i napinacz. A co do osprzętu to pompa, pasek.....i? rolka i napinacz też? natomiast pasek klimy zauważyłem że mi się notorycznie sam luzuje (pasek już wymieniłem), czy to znaczy że napinacz by się przydało wymienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co do osprzętu to pompa, pasek.....i?
pompa pasek i napinacz z plastikowym kolkiem,oraz sprawdzic koniecznie lozysko na rolce wiskozy jak ma luzy to tez wymienic.Co do napinacza paska klimy ta sama czynnosc co z wiskoza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do części to czy jest sens kupować na allegro? Chodzi mi o oryginalność i czy ceny rzeczywiście takie świetne, bo przecież przy takich zakupach w każdym sklepie z częściami dostaje się rabat....

Firmy szczególnie polecane? Paski Conti, rolka Rouville, popma Hepu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pompa pasek i napinacz z plastikowym kolkiem,oraz sprawdzic koniecznie lozysko na rolce wiskozy jak ma luzy to tez wymienic.Co do napinacza paska klimy ta sama czynnosc co z wiskoza.

 

wiskoza już sprawdzana przy innej okazji, napewno muszę sprawdzić łożysko alternatora, natomiast ciekawi mnie sam napinacz, czy da się go jakoś sprawdzić, albo wymienić samo koło? Nie to że jakoś strasznie sknerze, ale dobry napinacz kosztuje tyle co cały rozrząd...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności