rafalbazar Zgłoś #81 Napisano 15 Marca 2011 (edytowane) oprocz tego wymienilem: - sruba (szpilka) od napinacza - 1szt. - 15,31zl JAK JA WYKRECIC ? ŁATWO IDZIE ? JEST PODEJRZENIE ZE U MNIE JEST KRZYWA I PASEK SIE ZCIERA Edytowane 15 Marca 2011 przez rafalbazar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #82 Napisano 15 Marca 2011 oprocz tego wymienilem: - sruba (szpilka) od napinacza - 1szt. - 15,31zl JAK JA WYKRECIC ? ŁATWO IDZIE ? JEST PODEJRZENIE ZE U MNIE JEST KRZYWA I PASEK SIE ZCIERA mówisz o nr 15?? Uploaded with ImageShack.us Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #83 Napisano 15 Marca 2011 (edytowane) nie, chodzi mi o nr 13 ---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 20:47 ---------- panowie wiec jak bedzie łatwo wykrecic ta szpilke oznaczona nr 13 na poprzednim zdjeciu ? a mam jeszcze jedno pytanie i to chyba wazne przy napinaniu paska. wktóra strone regulujemy napinaczem napiecie . w prawo czy w lewo ? Edytowane 15 Marca 2011 przez rafalbazar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #84 Napisano 15 Marca 2011 prawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #85 Napisano 15 Marca 2011 piszesz ze w prawo a na tym zdjeciu widze ze w lewo i tego nie kumam jak powinno byc ? moze ktos jeszcze sie wypowie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #86 Napisano 15 Marca 2011 patrząc na zdjęcie kręcisz w prawo zgodnie z zegarem i ustawiasz na znakach ,kręcisz rozrządem do okoła ustawiasz na znaki rozrząd i sprawdzasz napinacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #87 Napisano 16 Marca 2011 wktóra strone regulujemy napinaczem napiecie . w prawo czy w lewo ?Robiłeś to kiedykolwiek? Przecież tylko w jedną stronę kręcąc napinasz pasek za pomocą rolki, w drugą stronę luzujesz. Kręcisz w lewo, klucz pazurkowy, aż się znaki na rolce napinającej pokryją - wtedy masz odpowiednie napięcie paska. Co do śruby - jest to śruba dwustronna, więc żeby ją wykręcić musisz nakręcić 2 nakrętki, skontrować je i zakładając klucz na tą wewnętrzną spróbuj ją wykręcić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #88 Napisano 16 Marca 2011 w pudełku z rolka napinajaca firmy ina znalazłem cos takiego z rysunku 7 wynika ze poprzedniej fotce ktos zle naciagał pasek. nie kumam tylko o co chodzi z rysunkiem 4 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #89 Napisano 16 Marca 2011 na rys. 4 masz pokazane jak wstępnie włożyć rolkę i że ma ona luźno się obracać. Jak bardzo chcesz, to weź sobie kątomierz i sprawdź ten kąt między pionem a linią otworów. A poważnie, to albo daj to do kogoś, kto ci to zrobi, albo zrób sam i gdy tylko założysz tą rolkę i spróbujesz nałożyć pasek, a potem go naciągnąć to zrozumiesz jak to działa. Rozumiem że blokady kół, wałka rozrządu i ustawianie wału w GMP masz już oblukane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #90 Napisano 17 Marca 2011 tak kolego wszystko mam znane i oblukane, a nawet juz zrobione, ale tego tylko nie wiedziałem o co chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scyhe Zgłoś #91 Napisano 20 Listopada 2011 W temacie rozrządu jeszcze przydałaby się informacja czy znak "0" na obudowie sprzęgła ma znajdować się przy prawej krawędzi "okienka" , przy lewej, czy w środku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #92 Napisano 20 Listopada 2011 kolego jak patrzysz to widzisz zęby od koła zamachowego i po lewej stronie między silnikiem a zębatką jest znak patrz w górnym okienku skrzyni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #93 Napisano 20 Listopada 2011 W temacie rozrządu jeszcze przydałaby się informacja czy znak "0" na obudowie sprzęgła ma znajdować się przy prawej krawędzi "okienka" , przy lewej, czy w środku ? U mnie jest przy prawej krawędzi (patrząc od przodu auta). Skrzynia DVS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek5555 Zgłoś #94 Napisano 21 Listopada 2011 Witam od razu sory że się wcinam w temat ale nie będę zakładał nowy mam zamiar wymienić kompletny rozrząd mam paska z 2001 roku silnik AVF i mam pytanie jaki tam jest napinacz zwykły czy z gazowym tłumikiem czy jak to sie nazywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morsart27 Zgłoś #95 Napisano 27 Grudnia 2013 Dołączając do odpowiedniego tematu, mam pytanie odnośnie rozrządu w AFN'ie. 2 Stycznia jestem umówiony z mechanikiem na wymianę (wymiana 250zł) Rozrząd (pasek gates, rolka ina, napinacz febi, i pompa dolz) 338zł. Pytanie odnośnie wymiany przy okazji napinacza paska wielorowkowego. Niestety ale strasznie mi hałasuje, i jest dość wykrzywiony więc konieczna wymiana. Prosiłbym was o polecenie jakiegoś w miarę przyzwoitej cenie tego napinacza, gdyż u mnie wołają min 240zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carter19 Zgłoś #96 Napisano 15 Października 2014 Panowie, co do rozrządu to pasek, rolka i napinacz. A co do osprzętu to pompa, pasek.....i? rolka i napinacz też? natomiast pasek klimy zauważyłem że mi się notorycznie sam luzuje (pasek już wymieniłem), czy to znaczy że napinacz by się przydało wymienić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #97 Napisano 16 Października 2014 A co do osprzętu to pompa, pasek.....i? pompa pasek i napinacz z plastikowym kolkiem,oraz sprawdzic koniecznie lozysko na rolce wiskozy jak ma luzy to tez wymienic.Co do napinacza paska klimy ta sama czynnosc co z wiskoza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carter19 Zgłoś #98 Napisano 16 Października 2014 A co do części to czy jest sens kupować na allegro? Chodzi mi o oryginalność i czy ceny rzeczywiście takie świetne, bo przecież przy takich zakupach w każdym sklepie z częściami dostaje się rabat.... Firmy szczególnie polecane? Paski Conti, rolka Rouville, popma Hepu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #99 Napisano 16 Października 2014 A co do części to czy jest sens kupować na allegro? Kup Tu http://forum.vw-passat.pl/forums/114-Ogłoszenia-i-usługi-komercyjne Możesz na spokojnie omówić szczegóły doboru części i ceny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carter19 Zgłoś #100 Napisano 17 Października 2014 pompa pasek i napinacz z plastikowym kolkiem,oraz sprawdzic koniecznie lozysko na rolce wiskozy jak ma luzy to tez wymienic.Co do napinacza paska klimy ta sama czynnosc co z wiskoza. wiskoza już sprawdzana przy innej okazji, napewno muszę sprawdzić łożysko alternatora, natomiast ciekawi mnie sam napinacz, czy da się go jakoś sprawdzić, albo wymienić samo koło? Nie to że jakoś strasznie sknerze, ale dobry napinacz kosztuje tyle co cały rozrząd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach