futro1983 Zgłoś #1 Napisano 9 Listopada 2008 Witam. Mam problem, a mianowicie przy prędkości około 120-130 km/h autko traci moc. Czuć takie delikatne "szarpnięcie" i autko przestaje przyśpieszać,a raczej przyspieszenie jest bardzo bardzo słabe. Nie wiem co może być przyczyną, to autko świerzy nabytek. Szukalem na forum podobnych tematów ale znajdowalem podobne ale do modeli "B5". Proszę o pomoc lub skierowanie do odpowiedniego postu ktorego ja nie bylem w stanie znaleźć. Moje autko to B4, 1.9 TDI, 1994r, silnik 1Z Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damiano KZ Zgłoś #2 Napisano 9 Listopada 2008 Wydaje mi się że masz padniętą turbinę.. Oby nie!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #3 Napisano 9 Listopada 2008 Trzeba by go podpiąć pod VAG-a, powinien coś pokazać. będzie wiadomo czego się czepić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damiano KZ Zgłoś #4 Napisano 9 Listopada 2008 Możesz tez sprawdzić przepływomierz oraz szczelność tubro z intercoolerem i silnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyzio0394 Zgłoś #5 Napisano 9 Listopada 2008 a ja też tak miałem wymieniłem filtry i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
futro1983 Zgłoś #6 Napisano 10 Listopada 2008 Koledzy! Jeżeli byłaby to turbina to chyba caly zakres przyśpieszania bylby slaby a on tylko przy tej prędkości ma jakieś zachwiania. Filtry mam wszystkie wymienione, więc w nich nie szykam wady!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #7 Napisano 10 Listopada 2008 Szukalem na forum podobnych tematów ale znajdowalem podobne ale do modeli "B5". I tam szukaj Fakt że 1Z nie było w B5 ale to jest TDI i w B5 TDI były Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mhyjek Zgłoś #8 Napisano 10 Listopada 2008 Przy tych objawach proponuje sprawdzić kolejno zawór N75 - to już klasyka, nieszczelności miedzy turbo a kolektorem, sprawdzić czy nie zapiekł się zawór na turbinie (w turbo do 1Z - GT15 o ile pamiętam - nie ma kierownic a zawór upustowy tzw. grucha), sprawdź przepływomierz powietrza na końcu turbo. Najrozsądniej byłoby zapiąć się pod komputer, to by wiele wyjaśniło bez gdybania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #9 Napisano 10 Listopada 2008 ja mialem to samo w b3 1,8RP szarpnięcie przy 130 i brak mocy, zdazylo sie ze dwa razy i ustało, dziwne ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #10 Napisano 12 Listopada 2008 futro1983 , czy po ponownym uruchomieniu silnika moc wraca ? najlepiej byłoby podpiąć pod vaga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
futro1983 Zgłoś #11 Napisano 13 Listopada 2008 Koledzy coś się stało i już jest dobrze, rozpędzałem się do ok 150km/h i żadnych zaników mocy idzie jak burza:mad:. Wcześniej zdarzało się to kilka razy . Mam nadzieję że już tak zostanie i bedzie git. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vireless Zgłoś #12 Napisano 17 Listopada 2008 Wiem że to nie ten model ale też dodam może się komuś przyda... Od razu po kupnie autka były problemy z gazem przy zbyt dużych obrotach tracił moc i więcej niż 100-120 nie dało rady wycisnąć. Na dodatek od zawsze woniało gazem. Winny był pęknięty doprowadzający gaz do miksera.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marekzegarek Zgłoś #13 Napisano 19 Listopada 2008 U mnie przyczyną takich objaów też był pęknięty przewód doprowadzający powietrze - prawie niediwoczne pęknięcie - ale tez przy ok. 120-130 był brak mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach