Skocz do zawartości
futro1983

Brak mocy przy 120--130km/h

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem, a mianowicie przy prędkości około 120-130 km/h autko traci moc. Czuć takie delikatne "szarpnięcie" i autko przestaje przyśpieszać,a raczej przyspieszenie jest bardzo bardzo słabe. Nie wiem co może być przyczyną, to autko świerzy nabytek. Szukalem na forum podobnych tematów ale znajdowalem podobne ale do modeli "B5". Proszę o pomoc lub skierowanie do odpowiedniego postu ktorego ja nie bylem w stanie znaleźć.

Moje autko to B4, 1.9 TDI, 1994r, silnik 1Z

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że masz padniętą turbinę.. Oby nie!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by go podpiąć pod VAG-a, powinien coś pokazać. będzie wiadomo czego się czepić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz tez sprawdzić przepływomierz oraz szczelność tubro z intercoolerem i silnikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja też tak miałem wymieniłem filtry i jest ok :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy! Jeżeli byłaby to turbina to chyba caly zakres przyśpieszania bylby slaby a on tylko przy tej prędkości ma jakieś zachwiania. Filtry mam wszystkie wymienione, więc w nich nie szykam wady!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szukalem na forum podobnych tematów ale znajdowalem podobne ale do modeli "B5".

 

I tam szukaj :) Fakt że 1Z nie było w B5 ale to jest TDI i w B5 TDI były :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy tych objawach proponuje sprawdzić kolejno zawór N75 - to już klasyka, nieszczelności miedzy turbo a kolektorem, sprawdzić czy nie zapiekł się zawór na turbinie (w turbo do 1Z - GT15 o ile pamiętam - nie ma kierownic a zawór upustowy tzw. grucha), sprawdź przepływomierz powietrza na końcu turbo. Najrozsądniej byłoby zapiąć się pod komputer, to by wiele wyjaśniło bez gdybania...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mialem to samo w b3 1,8RP szarpnięcie przy 130 i brak mocy, zdazylo sie ze dwa razy i ustało, dziwne ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

futro1983 , czy po ponownym uruchomieniu silnika moc wraca ? najlepiej byłoby podpiąć pod vaga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy coś się stało i już jest dobrze, rozpędzałem się do ok 150km/h i żadnych zaników mocy idzie jak burza:mad:. Wcześniej zdarzało się to kilka razy . Mam nadzieję że już tak zostanie i bedzie git. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem że to nie ten model ale też dodam może się komuś przyda...

Od razu po kupnie autka były problemy z gazem przy zbyt dużych obrotach tracił moc i więcej niż 100-120 nie dało rady wycisnąć. Na dodatek od zawsze woniało gazem.

 

Winny był pęknięty doprowadzający gaz do miksera....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marekzegarek

U mnie przyczyną takich objaów też był pęknięty przewód doprowadzający powietrze - prawie niediwoczne pęknięcie - ale tez przy ok. 120-130 był brak mocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności