zdun_VW Zgłoś #21 Napisano 31 Października 2009 No akurat przy pompie aby ją zluzować to prawie wszystkie śruby trzeba popuścić, najważniejszą tą długą odkręciłeś zatem jeszcze te po obu stronach pompy, jedna jest głęboko za łapą osłaniającą termostat. No i na tym właśnie się skończyło, odkręciłem wszystkie śruby, które były w pobliżu Pojechałem po pasek od wspom. i pompy wody. Daje chu**wi ten zdjęty stary, żeby na wymiar dobrał i...........dał mi za mały No, ale podołałem. Paski założone, wszystko działa, łądowanie 13,9V Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #22 Napisano 31 Października 2009 czyli te 400 zł + wymontować magiel + sobie samemu wymienić i wsio powinno banglać (znaczy wspomaganie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maca1988 Zgłoś #23 Napisano 6 Września 2010 Witam mam problem z pompą wspomagania. Wymienione zostało łożysko bo już miało luz. Zakładam pompę do samochodu a tu wspomagania niema. Gdy zajrzałem do zbiorniczka gdy samochód był odpalony to nie wracał nadmiar płynu tylko płyn się pienił. Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #24 Napisano 6 Września 2010 Witam mam problem z pompą wspomagania. Wymienione zostało łożysko bo już miało luz. Zakładam pompę do samochodu a tu wspomagania niema. Gdy zajrzałem do zbiorniczka gdy samochód był odpalony to nie wracał nadmiar płynu tylko płyn się pienił. Proszę o pomoc odpowietrz układ kręcąc w lewe i prawo do oporu kilka razy i jeśli dalej będzie się pienił to masz nieszczelność gdzieś lub zbyt mało płynu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mhyjek Zgłoś #25 Napisano 6 Września 2010 tylko najpierw przednie kółka w górę bo załatwisz świeżo zrobioną pompę !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #26 Napisano 6 Września 2010 a czy można na układ obiegu płynu wspomagania dać jakiś filtr ? np od oleju i czy lepiej dać na powrocie czy na ssaniu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #27 Napisano 6 Września 2010 a czy można na układ obiegu płynu wspomagania dać jakiś filtr ? np od oleju i czy lepiej dać na powrocie czy na ssaniu ? a że tak zapytam brzydko: Po kiego ch*ja? I pytanie nr. 2. Jak wyobrażasz sobie w takim wypadku działanie takiego układu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #28 Napisano 21 Września 2010 A ja mam takie pytanko gdyz moja pompa zaczyna wyć jak sie nagrzeje czy kupic nowa pompe(300-400 zł) czy może regenerowana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #29 Napisano 21 Września 2010 wymienić płyn! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robe73 Zgłoś #30 Napisano 21 Września 2010 A jak pompa wyje mimo wymienionego płynu na nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #31 Napisano 21 Września 2010 pokręcić kierownicą, odkręcić korek zbiorniczka wyrównawczego, obejrzeć płyn. Jeśli zrobił się różowy to gdzieś do układu dostaje się powietrze i musimy znaleźć nieszczelność. Jeśli płyn jest ok to pompa jest już zmęczona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #32 Napisano 21 Września 2010 (edytowane) Olej wymieniony a pompe wymieniałem(używka) dwa miesiące temu bo poprzednia jeszcze gozej wyła, i był spokoj ale kilka dni temu znowu to samo,posprawdzam jeszcze wszystko czy jest szczelne Edytowane 21 Września 2010 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #33 Napisano 21 Września 2010 Może za mocno naciągasz pasek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mhyjek Zgłoś #34 Napisano 22 Września 2010 Osobiście proponuję regenerować posiadaną pompę. Mam pompę z allegro za 250PLN. Kręci ale w porównaniu do starej, nawet wyjącej jest wyraźna różnica - jest gorzej. Jeśli padła druga pompa w przeciągu 2 miesięcy to coś jest nie tak, albo jak ktoś pisał pasek zbyt mocno naciągnięty i leci łożysko, ew. nie wypłukany układ po poprzednim padzie dał o sobie znać. Jeśli w poprzedniej pompie poleciały łopatki (+ bieżnia) to najprawdopodobniej jest masę opiłków w układzie. Nie wypłukanie tego skutkuję zatarciem nowej pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #35 Napisano 22 Września 2010 Rozebrałem stara pompe i wyglada nienajgorzej troszke przytarta,łożysko ma niewielki luz problem z uszczelniaczem bo wyglada na to że troche puszczał i bedzie problem z kupnem bo niema na nim żadnego numeru,przeszlifuje,kupie łożysko i poskładam wymienie olej i zobacze jak to bedzie chodzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #36 Napisano 22 Września 2010 Idź do sklepu z takimi bajerami i ci na wymiar dobiorą. Przynajmniej ja nie miałem problemu z dokupieniem tej części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #37 Napisano 22 Września 2010 a że tak zapytam brzydko: Po kiego ch*ja?I pytanie nr. 2. Jak wyobrażasz sobie w takim wypadku działanie takiego układu? ad1 a po co w silniku filtr? żeby wyłapywać ewentualne brudy żeby nie krążyły ad2 wyobrażam sobie to w taki sposób że albo na powrocie albo na wejściu ( przy zbiorniczku) dać filtr , myślę że od oleju bo brudu nie przepuści a olej jak wiadomo jest gęstrzy więc taki filterek by nie stawiał większego oporu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #38 Napisano 22 Września 2010 W pompie jest już filtr-tylko siatkowy, ale w zupełności wystarcza aby wyłapał opiłki i innego typu brudy--co jakiś czas (np. przy wymianie płynu) warto do niego zajrzeć. Nasze auta mają już grubo ponad dziesięć lat i nowy płyn jest jak najbardziej wskazany, a nie tylko dolewka i "heya" do przodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #39 Napisano 23 Września 2010 koledzy, jaki płyn polecacie do ukladu wspomagania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #40 Napisano 23 Września 2010 ja lałem taki na którym napisane vw audi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach