cysiokysio Zgłoś #21 Napisano 9 Listopada 2008 (edytowane) -deska rozdzielcza //chyba sobie jaja robisz Po czym to niby żeś wielce wydedukował? Pewnie po tym No to tak się spytam.Jakie są różnice w desce rozdzielczej między benzyną a dieslem, ze trzeba tez to wymieniać sebam, a co niby w dieslu w desce rozdzielczej włącznik świateł jest w innym miejscu niż w benzynie(cięgno rozruchu można dołożyć, o ile w benzynce nie było ssania). a może nie wiesz co to jest deska rozdzielcza-->polecam lekturę http://pl.wikipedia.org/wiki/Deska_rozdzielcza Jak na 2 miechy ma być to można i tak, tylko pytanie czy dla tych 2 miechów warto, a po drugie, kto te druciarstwo potem kupi? Może ty cysio? Jak najbardziej bym kupił nawet dla samego nadwozia. Bardzo ładnie się prezentuje. Szczegóły zawsze da sie poprawić. buki słuchaj ormowca chłopak zna się na rzeczy ale aku to te dwa miechy jednak chyba wytrzyma. PS: Nie mówię, że przekładka benz. na ON jest eleganckim rozwiązaniem, ale skoro buki ma już "organy" i nie chce więcej inwestować to będzie to chyba dobre rozwiązanie. Edytowane 9 Listopada 2008 przez cysiokysio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #22 Napisano 9 Listopada 2008 (edytowane) no no teraz to żeś mi dał do pomyślenia, ale na dzień dzisiejszy nie mam takiej deski, faktycznie za 150 zł mozna to dostać??/ jak tak to nie jest az tak zle i może by ten temat ogarnoł, jutro dryndne na pobliski szrot to sie dowiem, ja żadnego cięgna nie mam tzn od ssania, dziękuje za zrozumienie:)) Edytowane 9 Listopada 2008 przez buki nie pisa? jeden po drugim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #23 Napisano 10 Listopada 2008 daj spokój z wymianą deski, bierzesz wiertarkę, wyżynarkę i wycinasz dziurę na cięgno z obudową. Obudowa zachodzi na tą krawędź jakieś 0,5cm więc jak się postarasz to będzie wyglądało jak oryginał a wymiary dziury mogę Ci podać jak będą potrzebne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #24 Napisano 10 Listopada 2008 Pewnie po tym Gratuluje....szczególnie że to nie ja napisałem tylko zdun, a pozatym napisał to nieco później. Więc pytam jeszcze 1. Po czym wniosłeś że sobie jaja z kolegi robie, proponując mu jednak przełożenie tej deski z diesla za cały majątek, bo raptem ze 50zł? Jeśli twierdzisz że jest taka sama, to polecam ci obejżeć se deska w jakimś dieslu i zobaczyć czy te ssanie wtyknięte jest do jakiejś wyrżniętej dziury, a nie dawać mi tu wikipedie do czytania. sebam, a co niby w dieslu w desce rozdzielczej włącznik świateł jest w innym miejscu niż w benzynie(cięgno rozruchu można dołożyć, o ile w benzynce nie było ssania). a może nie wiesz co to jest deska rozdzielcza-->polecam lekturę http://pl.wikipedia.org/wiki/Deska_rozdzielcza wszystko jest tak jak w benzynie oprócz ssania, a w jego 1,8 ssania nie ma. A jeśli o tym nie wiesz, to se poszukaj na wikipedii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #25 Napisano 10 Listopada 2008 dobra panowie, operacja rozpoczyna sie juz jutro, najpierw PF weg no i to cudne 1.6 montieren, jesce pytania odnośnie prądu, teraz skojarzyłem ze w skrzynce na przekazniki sa wolne miejsca, a sa tam luki ktore własnie sa do dieselka, czy wystarczy np wyciagnąć przekaznik od zapłonu i przełożyć w miejsce do świec??? na pradzie sie znam ale nie w samochodach:) moge to ogarnąć ale musze to mieć jakoś opisane w stopniu chociaż srednim:) z zaworkeim na pompie to zrobie kien problem tylko te swiece jesce jak z tym przekaznikiem, deske mają za 50 zł to w srode pojade, bez licznika moze ktoś z was ma/?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #26 Napisano 11 Listopada 2008 Daj mi twojego maila, to ci wyśle dużego pdf-a o elektryce. Znajdziesz tam wszystko co ci potrzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #27 Napisano 11 Listopada 2008 schemat ukł. żarowego masz tutaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=31724 a elektrozawór podłączasz do czarnego kabelka przy stacyjce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdjk Zgłoś #28 Napisano 11 Listopada 2008 ak na 2 miechy ma być to można i tak, tylko pytanie czy dla tych 2 miechów warto, a po drugie, kto te druciarstwo potem kupi? Zgadzam się, dla dwóch m-cy szkoda czasu i trudu. Poza tym jest jeszcze jeden problem - badania techniczne. W dowodzie, jak dobrze pamiętam są wpisane dane silnika (P/D), no i zmiana do ubezpieczalni - OC. Nie, żeby przez dwa m-ce dojeżdżać do pracy to bym malucha kupił, (ale to ja). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #29 Napisano 11 Listopada 2008 mi ogólnie też sie nie uśmiecha żeby sie z tym bawić, piszesz ze lepiej malucha, tez mozna ale co ja bede robił z tymi gratami pozniej??? ja chce nowe auto sobie kupić, ale co do przesczepu to narazie tylko silnik benzynowy precz, jutro ciąg dalszy, nie wiem czy sie wyrobie w jutrzejszym dniu, mam egzamin na C, to troche czasu mnie nie bedzie, ale bed einformował na bierząco, zyczcie mi powodzenia:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #30 Napisano 11 Listopada 2008 Powodzenia! Ciekawy jestem jak ci to wszystko wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #31 Napisano 11 Listopada 2008 ja tez:)) pozdro do jutra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #32 Napisano 11 Listopada 2008 Widze ze te AQ masz "63Ah nowe" wiec dla diesla ci starczy. A mail poszedł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #33 Napisano 19 Listopada 2008 otóż panowie sprawa wygląda tak: nic nie zrobiłem bo nie było mnie w kraju pare dni, silnik wyjety, a w druga strone nic, otoz zmiana planow wyszło tak ze koleś sie ze mną zmienia na silniki ja biore benzyne 2E a ja daje mu klekota, interes myśle ze warty, tylko wkładać, teraz pytanie silnik dostane jutro albo w piatek, i nie ma tam niby listwy z wtryskiwaczami czy z 1.8 podejdzie??? a czy jak bym chciał to głowice pasują czy to całkiem inna bajka?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #34 Napisano 20 Listopada 2008 to wie ktoś czy ta głowica pasuje z 1.8 PF na blok do 2.0 2E , bo tak pewnie ja sprzedam a jak pasuje to zostawie jesce, pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #35 Napisano 11 Stycznia 2010 Podepnę się pod temat i spytam z ciekawości bo przeszła mi kilka razy przez głowę myśl o zmianie na 2E. I tutaj pytanie- PF ma sondę lambda i kata przez co traci 5KM w porównaniu do PB. Czy mogę wrzucić do siebie 2E i będę miał 120KM:) hehe. Chodzi mi głównie o to czy ten silnik moze mieć ubogą elektrykę z PB nie mieć lambdy i kata i czy może mu to zaszkodzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #36 Napisano 11 Stycznia 2010 Chodzi mi głównie o to czy ten silnik moze mieć ubogą elektrykę z PB Był czas że śmigałem trochę na popsutej a potem odłączonej sondzie i wielkich różnic nie było. No może jedna,na popsutej sondzie silnik fiksował a na odłączonej pracował idealnie i w spalaniu wielkich różnic nie było, krokowy od gazu ustawiłem wtedy na stałe(jak śrubę), po wymnie sondy praktycznie nic w pracy silnik sie nie zmieniło. A te konie których tak szukasz to przez katalizator którego PB nie ma a 2E i PF mają. Jeszcze chyba filtra węglowego Twój silnik nie ma ale jest on uzależniony od sondy. Także na Twoim miejscu spokojnie bym próbował . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #37 Napisano 11 Stycznia 2010 Wkładaj 9A z osprzętem z PB będziesz miał 150 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #38 Napisano 12 Stycznia 2010 Wkładaj 9A z osprzętem z PB będziesz miał 150 KM Nie zależy mi na koniach bo wątpię żebym w 20 letnim silniku odczuł różnicę 5 KM:) pytałem z ciekawości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość proxy0 Zgłoś #39 Napisano 22 Maja 2010 :kwiatek mam nadzieje że to odpowiednia stronka na poniższy temat: Witam mam pytanie ponieważ mam passata B3 w benzynie oraz posiadam golfa MK3 19.tdi (90 km) jak wiadomo z silnikiem diesla. Teraz najważniejsze pytanie ponieważ mój golf to jedna wielka kupa rdzy i niczego więcej. Czy mogę zabrać cały silnik z golfa wraz ze skrzynią z całym okablowaniem a następnie przełożyć to wszystko do passata. Jeżeli tak to proszę o jakieś rady co i jak. Teraz najważniejsze co dokłądnie musiałbym wykonać oprócz podmiany silnika i kabli żeby pod te kable zaadaptować licznik od passata. I na końcu czy takie auto można zgłosić do wydziału komunikacji i je normalnie zalegalizować i w jakiej cenie. Dzięki i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach