Zejman Zgłoś #161 Napisano 10 Kwietnia 2011 moja tez jest od Bosch'a niestety:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #162 Napisano 11 Kwietnia 2011 boscha miałem i boscha wsadziłem, nowy z cała obudowa 250zł, nie tak strasznie a stara przepływka wygladała ładnie ,a i tak nie domagała, nie chcesz kupowac podmien z kims na testowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas2087 Zgłoś #163 Napisano 18 Kwietnia 2011 Witam mam nie typowy jak dla mnie problem. chodzi o turbine. na 3 biegu jak krece ja to wylancza sie przy 3.5tys obrotow a jak na 5biegu jade to ciagnie do konca i nic sie nie wylancza wiece moze co ja boli? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #164 Napisano 18 Kwietnia 2011 Do ilu obr.kręci na 5-tce?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas2087 Zgłoś #165 Napisano 18 Kwietnia 2011 do konca cisnalem 210km/h i nic. ---------- Post added at 11:20 ---------- Previous post was at 11:07 ---------- nie wiem co z nia jest na kompie nic nie pokazuje. zapieczona tez nie jest bo by na 5 biegu sie wylanczala a ona nie wylancza sie wezyki nowe zalozone ja juz rece rozkladam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
madmax22 Zgłoś #166 Napisano 18 Kwietnia 2011 Ja borykam się z podobnym problemem. Byłem na diagnostyce i powiedzieli mi, że padł sterownik silnika i trzeba nowy wsadzić... cena kosmos z serwisu, więc szukam na allegro. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubik913 Zgłoś #167 Napisano 18 Kwietnia 2011 Witam. miałem podobny problem. Po podłaczeniu pod VAG'a "mechanik" stwierdził ze turbine nalezy wyczyscic nastepny powiedział ze nalezy wymienic N75. po ostatniej wizycie u elektromechanika (innego) auto znow idzie jak ta lala . okazało sie ze wykasował jakis bład na czujniku temperatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
branchoz Zgłoś #168 Napisano 27 Maja 2011 Witam,a u mnie jest cos takiego(1,9 tdi AVB 2003).Jak jade dynamicznie 1-but do odciecia 2,3 tak samo to nie dzieje sie nic,targa jak glupi ale jak chce sie zebrac powoli np, na 3 z malych obrotow to przy ok.3000 tryb awaryjny.Bylem u dwoch magikow 1-wyczyscil turbo, 2-wymienil N75 na nowy,sprawdzil podcisnienia przyrzadem(trzymaja) i dalej to samo.Jakies sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty64 Zgłoś #169 Napisano 27 Maja 2011 Jakies sugestie? Nie masz błędu związanego z czujnikiem temperatury ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
branchoz Zgłoś #170 Napisano 28 Maja 2011 (edytowane) Nie sprawdzałem teraz błedow kompem,ale dwa tyg temu kiedy kumpel wymienial mi zawor N75 to mowil ze zapisany byl blad 17965 regulacja cisnienia doladowania turbosprezarki poza zakresem-blad sporadyczny. ...ale w tamtym roku w sierpniu wymienielem czujnik temperatury silnika(jakis zamiennik z Inter Carsu).Zapalal sie check i abgas werkshtad tak jak teraz tylko nie bylo trubu awaryjnego(nie bylo bo go nie krecilem stosujac sie do instrukcji obslugi obroty 2000 max wiec braku mocy byc nie moglo-teraz wiem ze te turbiny lubia przygazowki).W przyszlym tygodniu poszukam jakiegos magika ktory mi to zdiagnozuje.Dzieki za sugestie. Edytowane 28 Maja 2011 przez branchoz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karl312 Zgłoś #171 Napisano 30 Maja 2011 witam,tez problem z trybem awaryjnym,bylem na kompie,pokazalo cisnienie doladowania,mechanior mowi ze turbo do czyszczenia.ile kosztuje taka usluga i czy musza wymontowac turbine,czy czyszcza pod jakims cisnieniem? prosze o pomoc,dzieki z gory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
branchoz Zgłoś #172 Napisano 31 Maja 2011 (edytowane) Niestety to nie czujnik temperatury,lecz znowu 17965.Bylem dzisiaj u kolejnego magika(mówia ze jest specem od diesli) i stwierdzil ze bardzo ciezko chodzi sztanga i ma za maly skok pomimo ze turbina bla czyszczona 13 tys temu.Powiedzial ze albo byla zle wyczyszczona(juz po dwuch tygodniach znowu zdech,albo nadaje sie do regeneracji albo sie juz zasyfila a jak tak to nie bez powodu(zle spalanie-słabe cisnienie tlokow,praca pompowtryskiwaczy,zle ustawienie rozrzadu i cos tam jeszcze).Wprzyszlym tygodniu mam mu zostawic fure to porozbiera to po kolei wyczysci i posprawdza parametry.O wynikach poinformuje ale na razie robi mi sie coraz cieplej. Edytowane 31 Maja 2011 przez branchoz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brzoza Zgłoś #173 Napisano 8 Czerwca 2011 Witam mam podobny problem opisywany w tym poście mianowicie dzisiaj wracałem z roboty i zauważyłem ze pasek nie idzie ja mu gaz w podłogę a on nic 120km/h max co moglem z niego wyciągnąć. zjechałem na pobocze odczekałem chwile zgasiłem i ponownie uruchomiłem pasek odzyskał moc przegoniłem go na każdym biegu 4500 obr jak na razie nic się nie dzieje po powrocie do domu podłączyłem pod Vaga i wyskoczył błąd: 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem gdzie szukać problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #174 Napisano 8 Czerwca 2011 Witam mam podobny problem opisywany w tym poście mianowicie dzisiaj wracałem z roboty i zauważyłem ze pasek nie idzie ja mu gaz w podłogę a on nic 120km/h max co moglem z niego wyciągnąć. zjechałem na pobocze odczekałem chwile zgasiłem i ponownie uruchomiłem pasek odzyskał moc przegoniłem go na każdym biegu 4500 obr jak na razie nic się nie dzieje po powrocie do domu podłączyłem pod Vaga i wyskoczył błąd: 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem gdzie szukać problemu? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=7459&highlight=17965http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50476&highlight=logowa%E6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karl312 Zgłoś #175 Napisano 9 Czerwca 2011 bylem na kompie u innego goscia z polecenia,podlaczylmkompa zerknal pod turbo i stwierdzil,ze turbo trzeba dac do regeneracji,bo jakis zawor sie w turbinie zawiesza.ktos robil taki zawor w trubinie? dzieki za opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #176 Napisano 10 Czerwca 2011 kolego moim zdaniem mylisz pojęcia (chyba że ja się mylę),jeśli masz zapieczone turbo to nie jest regeneracja tylko czyszczenie.ja też po pierwszej zimie po kupnie passka czyściłem turbinkę ale dzięki m.in. wiedzy z forum jak jeździć tdi-kiem od 3 lat problem z głowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karl312 Zgłoś #177 Napisano 14 Czerwca 2011 Ja zaufalem temu gosciowi i dalem ta turbine do regeneracji,chce pozbyc sie tego problemu,ze wpada w tryb awaryjny i nie jedzie wiecej niz 120km.mam nadzieje,ze bedzie ok.podobno auto ma byc gotowe w czwartek,pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #178 Napisano 14 Czerwca 2011 kolego nie zrozum mnie źle, że Cie pouczam lub coś w tym stylu. Chodzi o taką bajkę byś się nie dał naciągnąć, bo regeneracja kosztuje od 600 zł w zwyż a czyszczenie 250 zł. tryb awaryjny to nic poważnego nie załamuj się (wiem z własnego doświadczenia że przychodzi moment gdy ma się dosyć) są o wiele gorsze rzeczy w passkach do naprawy. najbardziej boli nieudolność niektórych mechaników, zjeździłem ich kilkunastu ale dzięki temu forum nie dałem się naciągnąć. ja także pozdrawiam. zobaczysz teraz po czyszczeniu autka nie poznasz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolek Zgłoś #179 Napisano 30 Marca 2012 odświeżę temat: mam podobne objawy jak koledzy tzn: odłącza na 5 biegu jak jest ok 150-170km/h i teraz tak - turbo sprawdzone przez firmę i jest zdrowe oraz nie zapieczone więc odpada - wymieniłem zawór N75 oraz wszystkie wężyki i problem ustąpił ....do dziś sprawa powróciła i nie wiem co teraz sprawdzę jeszcze przepływkę lecz to raczej też odpada ... powiedzcie mi gdzie jest - czujnik ciśnienia? tak to się chyba nazywa...A ogólnie nie mam koncepcji na ten problem.. na dodatek temperatura na zegarze osiągam po ..... bardzo długim dystansie ok ...45km przy +5*C i zasłoniętej do połowy chłodnicy - zaznaczam że termostat wymieniałem na jesień i taki czujnik temp. z tyłu silnika co się znajduje - czy jest możliwe że już się wysypał termostat??? i to z dnia na dzień? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregoreko Zgłoś #180 Napisano 30 Marca 2012 czujnik na przepływomierzu turbiny... jak n75 ok i przewody ci nie spadły gdzies, odepnij przeplywke i sie przejedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach