Skocz do zawartości
Gość Dariuszek007

spadek mocy po przekroczeniu 120km/h

Rekomendowane odpowiedzi

moja tez jest od Bosch'a niestety:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

boscha miałem i boscha wsadziłem, nowy z cała obudowa 250zł, nie tak strasznie

a stara przepływka wygladała ładnie ,a i tak nie domagała, nie chcesz kupowac podmien z kims na testowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam nie typowy jak dla mnie problem. chodzi o turbine. na 3 biegu jak krece ja to wylancza sie przy 3.5tys obrotow a jak na 5biegu jade to ciagnie do konca i nic sie nie wylancza wiece moze co ja boli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do konca cisnalem 210km/h i nic.

 

---------- Post added at 11:20 ---------- Previous post was at 11:07 ----------

 

nie wiem co z nia jest na kompie nic nie pokazuje. zapieczona tez nie jest bo by na 5 biegu sie wylanczala a ona nie wylancza sie wezyki nowe zalozone ja juz rece rozkladam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja borykam się z podobnym problemem. Byłem na diagnostyce i powiedzieli mi, że padł sterownik silnika i trzeba nowy wsadzić... cena kosmos z serwisu, więc szukam na allegro. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. miałem podobny problem. Po podłaczeniu pod VAG'a "mechanik" stwierdził ze turbine nalezy wyczyscic nastepny powiedział ze nalezy wymienic N75. po ostatniej wizycie u elektromechanika (innego) auto znow idzie jak ta lala . okazało sie ze wykasował jakis bład na czujniku temperatury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,a u mnie jest cos takiego(1,9 tdi AVB 2003).Jak jade dynamicznie 1-but do odciecia 2,3 tak samo to nie dzieje sie nic,targa jak glupi ale jak chce sie zebrac powoli np, na 3 z malych obrotow to przy ok.3000 tryb awaryjny.Bylem u dwoch magikow 1-wyczyscil turbo, 2-wymienil N75 na nowy,sprawdzil podcisnienia przyrzadem(trzymaja) i dalej to samo.Jakies sugestie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakies sugestie?

Nie masz błędu związanego z czujnikiem temperatury ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdzałem teraz błedow kompem,ale dwa tyg temu kiedy kumpel wymienial mi zawor N75 to mowil ze zapisany byl blad 17965 regulacja cisnienia doladowania turbosprezarki poza zakresem-blad sporadyczny. ...ale w tamtym roku w sierpniu wymienielem czujnik temperatury silnika(jakis zamiennik z Inter Carsu).Zapalal sie check i abgas werkshtad tak jak teraz tylko nie bylo trubu awaryjnego(nie bylo bo go nie krecilem stosujac sie do instrukcji obslugi obroty 2000 max wiec braku mocy byc nie moglo-teraz wiem ze te turbiny lubia przygazowki).W przyszlym tygodniu poszukam jakiegos magika ktory mi to zdiagnozuje.Dzieki za sugestie.

Edytowane przez branchoz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,tez problem z trybem awaryjnym,bylem na kompie,pokazalo cisnienie doladowania,mechanior mowi ze turbo do czyszczenia.ile kosztuje taka usluga i czy musza wymontowac turbine,czy czyszcza pod jakims cisnieniem? prosze o pomoc,dzieki z gory

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety to nie czujnik temperatury,lecz znowu 17965.Bylem dzisiaj u kolejnego magika(mówia ze jest specem od diesli) i stwierdzil ze bardzo ciezko chodzi sztanga i ma za maly skok pomimo ze turbina bla czyszczona 13 tys temu.Powiedzial ze albo byla zle wyczyszczona(juz po dwuch tygodniach znowu zdech,albo nadaje sie do regeneracji albo sie juz zasyfila a jak tak to nie bez powodu(zle spalanie-słabe cisnienie tlokow,praca pompowtryskiwaczy,zle ustawienie rozrzadu i cos tam jeszcze).Wprzyszlym tygodniu mam mu zostawic fure to porozbiera to po kolei wyczysci i posprawdza parametry.O wynikach poinformuje ale na razie robi mi sie coraz cieplej.

Edytowane przez branchoz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem opisywany w tym poście mianowicie dzisiaj wracałem z roboty i zauważyłem ze pasek nie idzie ja mu gaz w podłogę a on nic 120km/h max co moglem z niego wyciągnąć. zjechałem na pobocze odczekałem chwile zgasiłem i ponownie uruchomiłem pasek odzyskał moc przegoniłem go na każdym biegu 4500 obr jak na razie nic się nie dzieje po powrocie do domu podłączyłem pod Vaga i wyskoczył błąd:

 

17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

 

gdzie szukać problemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam podobny problem opisywany w tym poście mianowicie dzisiaj wracałem z roboty i zauważyłem ze pasek nie idzie ja mu gaz w podłogę a on nic 120km/h max co moglem z niego wyciągnąć. zjechałem na pobocze odczekałem chwile zgasiłem i ponownie uruchomiłem pasek odzyskał moc przegoniłem go na każdym biegu 4500 obr jak na razie nic się nie dzieje po powrocie do domu podłączyłem pod Vaga i wyskoczył błąd:

 

17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

 

gdzie szukać problemu?

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=7459&highlight=17965

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50476&highlight=logowa%E6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bylem na kompie u innego goscia z polecenia,podlaczylmkompa zerknal pod turbo i stwierdzil,ze turbo trzeba dac do regeneracji,bo jakis zawor sie w turbinie zawiesza.ktos robil taki zawor w trubinie? dzieki za opinie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego moim zdaniem mylisz pojęcia (chyba że ja się mylę),jeśli masz zapieczone turbo to nie jest regeneracja tylko czyszczenie.ja też po pierwszej zimie po kupnie passka czyściłem turbinkę ale dzięki m.in. wiedzy z forum jak jeździć tdi-kiem od 3 lat problem z głowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zaufalem temu gosciowi i dalem ta turbine do regeneracji,chce pozbyc sie tego problemu,ze wpada w tryb awaryjny i nie jedzie wiecej niz 120km.mam nadzieje,ze bedzie ok.podobno auto ma byc gotowe w czwartek,pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego nie zrozum mnie źle, że Cie pouczam lub coś w tym stylu. Chodzi o taką bajkę byś się nie dał naciągnąć, bo regeneracja kosztuje od 600 zł w zwyż a czyszczenie 250 zł. tryb awaryjny to nic poważnego nie załamuj się (wiem z własnego doświadczenia że przychodzi moment gdy ma się dosyć) są o wiele gorsze rzeczy w passkach do naprawy. najbardziej boli nieudolność niektórych mechaników, zjeździłem ich kilkunastu ale dzięki temu forum nie dałem się naciągnąć. ja także pozdrawiam. zobaczysz teraz po czyszczeniu autka nie poznasz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odświeżę temat:

mam podobne objawy jak koledzy tzn: odłącza na 5 biegu jak jest ok 150-170km/h i teraz tak - turbo sprawdzone przez firmę i jest zdrowe oraz nie zapieczone więc odpada - wymieniłem zawór N75 oraz wszystkie wężyki i problem ustąpił ....do dziś :( sprawa powróciła i nie wiem co teraz sprawdzę jeszcze przepływkę lecz to raczej też odpada ... powiedzcie mi gdzie jest - czujnik ciśnienia? tak to się chyba nazywa...A ogólnie nie mam koncepcji na ten problem..

na dodatek temperatura na zegarze osiągam po ..... bardzo długim dystansie ok ...45km przy +5*C i zasłoniętej do połowy chłodnicy - zaznaczam że termostat wymieniałem na jesień i taki czujnik temp. z tyłu silnika co się znajduje - czy jest możliwe że już się wysypał termostat??? i to z dnia na dzień?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik na przepływomierzu turbiny... jak n75 ok i przewody ci nie spadły gdzies, odepnij przeplywke i sie przejedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności