Skocz do zawartości

branchoz

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O branchoz

  • Urodziny 05.01.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Górny Śląsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Żeby nie zakładac nowego tematu.Jak mozna wejsc w funkcje wpisania kodu do radia rns MCD bez sciagania klemy akumulatora pasek b5 fl 2003/04.Radio gra normalnie tylko na wyswietlaczu miedzy zegarami u gory swieci SAFE.Auto po naprawie alternatora i pewnie byl odlaczony akus.Przy wlaczaniu radio wlacza sie normalnie , nie ma zadnego safe i potem 1000 by wpisac kod.Pozdr.
  2. Ktory rowek.Szyba jest nowka wiec rowek w niej jest czysty,chyba ze masz na mysli inny ?
  3. A ja mam taki problem.Wymienilem wczoraj z AC i zauwazylem ze podszybie nie dolega do szyby(szczelina 2-3 mm).Facet mi tlumaczy ze wszystko jest OK i pokazuje ze podszybie wchodzi w specjalny rowek na dole szyby i ze wiecej nie da sie go wcisnac bo peknie szyba.Moje pytanie czy podszybie powinno dolegac do szyby bo ja podejzewam ze po prostu wkleili za gleboko szybe i stad ta szczelina.
  4. A ja mam taki problem.Wymienilem wczoraj z AC i zauwazylem ze podszybie nie dolega do szyby(szczelina 2-3 mm).Facet mi tlumaczy ze wszystko jest OK i pokazuje ze podszybie wchodzi w specjalny rowek na dole szyby i ze wiecej nie da sie go wcisnac bo peknie szyba.Moje pytanie czy podszybie powinno dolegac do szyby bo ja podejzewam ze po prostu wkleili za gleboko szybe i stad ta szczelina.
  5. Chodzi mi o kąt synchronizacji wałka.
  6. Czy złe ustawienie kąt synchronizacji wałka (mam powyzej 4) moze powodowac zasyfianie turbiny? Silnik AVB 1,9 TDI 101 km.
  7. Czy sa jakies tabele okreslajace kat wtrysku dla poszczegolnych silnikow?Ja mam AVB 101 KM 2003 r.Ostatnio kumpel mi sprawdzal i wynosil na zimnym silniku 4,7 a po chwili spadl do 4,3 i powiedzial ze jest za duzy, ale na cieplym ( 90 stopni) juz nie sprawdzil bo sie spieszyl.Czy zle ustawiony kat wtrysku moze miec wplyw na zasyfianie turbiny?Bardzo prosze posiadaczy takiego silnika i wszystkich ktorzy sie na tym znaja o jakies podpowiedzi.
  8. Witam moze troche nie w temacie ale znalazlem wczoraj na oslonie silnika (tej drugiej patrzac od przodu) taka oto srubke.Na łbie jest napis BUFO a pod spodem 8.8.Dlugosc gwintu ok.3 cm , całkowita ok. 3,8 cm.Czy ktos wie od czego ona jest?Z [ATTACH=CONFIG]66601[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]66602[/ATTACH]gory dziekuje.
  9. Wczoraj zrobilam cos takiego.Odpalilem silnik i sciaglem przewod podcisniena z gruchy.Sztanga opadla ok.1 cm (powinna ok 2) wiec pocisłem ja srubokretem na dol i poszla z lekkim oporem.WD 40 na sztange pod gruche i zakladam przewod na gruche(silnik chodzi caly czas) sztanga z lekkim oporem poszla do góry.Wiec sie bawie zakladam przewod-sztanga w gore,sciagam sztanga w doł.Pobawilem sie tak 5 min i patrze ze wszystko chodzi plynnie w pelnym zakresie no to w droge.Silnik nagrzany 1 but 2 but do 4,5 tys 3 dochodzi do 3.4 tys i wielkie rozczarowanie-notlauf.Oczywiscie po ponownym wlaczeniu wszystko OK.Dziwi mnie to ze teraz za kazdym razem nie ma zadnego komunikatu(kontrolka check,abgaswerkstat,buczek),ktore kiedys zapalaly sie co chwile(blad na kompie 17965 regulacja cisnienia doladowania poza zakresem-temat moze).Czy ktos sie spotkal z takim przypadkiem(turbo czyszczone w ostatnich 4 mies az dwa razy)?
  10. Wtryski sprawdzalem na kompie pierwsze trzy pracuja idealnie,ostatni troche gorzej ale fachman mi powiedzial ze jeszcze w normie i na razie nie ma co sie martwic.Ostatnio to moja wiecej jezdzi i najczesciej na miejscu i nie sadze wy mu chociaz raz porzadnie wstawila bo sie boi.Dzieki bogumilt.Zaczynam sie powoli zastanawiac nad sprzedaza ale troche mi go szkoda bo w koncu bryczka fajna.
  11. Witam ponownie.Okazało sie ze znowu zasyfiona byla turbina.Magik mi ja wyczyscil na cacy,pomierzl cisnienie na tlokach(pompuje jak szalony-na trzech garach po 31 na jednym prawie 32 i przez miesiac mialem spokoj az do wczoraj.Znowu tryb awaryjny tylko bez zadnych checkow,abgazow wersztatow i piskow.Po ponownym odpaleniu oczywiscie OK.Patrze wiec na sztange,moja gazuje ,a sztanga porusza sie niecaly cent.Czyli znowu zasyfione turbo.Moje pytanie co moze powodowac tak czeste zawalanie turbiny.Tankuje tylko na jednej stacji statoil?
  12. Niestety to nie czujnik temperatury,lecz znowu 17965.Bylem dzisiaj u kolejnego magika(mówia ze jest specem od diesli) i stwierdzil ze bardzo ciezko chodzi sztanga i ma za maly skok pomimo ze turbina bla czyszczona 13 tys temu.Powiedzial ze albo byla zle wyczyszczona(juz po dwuch tygodniach znowu zdech,albo nadaje sie do regeneracji albo sie juz zasyfila a jak tak to nie bez powodu(zle spalanie-słabe cisnienie tlokow,praca pompowtryskiwaczy,zle ustawienie rozrzadu i cos tam jeszcze).Wprzyszlym tygodniu mam mu zostawic fure to porozbiera to po kolei wyczysci i posprawdza parametry.O wynikach poinformuje ale na razie robi mi sie coraz cieplej.
  13. Nie sprawdzałem teraz błedow kompem,ale dwa tyg temu kiedy kumpel wymienial mi zawor N75 to mowil ze zapisany byl blad 17965 regulacja cisnienia doladowania turbosprezarki poza zakresem-blad sporadyczny. ...ale w tamtym roku w sierpniu wymienielem czujnik temperatury silnika(jakis zamiennik z Inter Carsu).Zapalal sie check i abgas werkshtad tak jak teraz tylko nie bylo trubu awaryjnego(nie bylo bo go nie krecilem stosujac sie do instrukcji obslugi obroty 2000 max wiec braku mocy byc nie moglo-teraz wiem ze te turbiny lubia przygazowki).W przyszlym tygodniu poszukam jakiegos magika ktory mi to zdiagnozuje.Dzieki za sugestie.
  14. Witam,a u mnie jest cos takiego(1,9 tdi AVB 2003).Jak jade dynamicznie 1-but do odciecia 2,3 tak samo to nie dzieje sie nic,targa jak glupi ale jak chce sie zebrac powoli np, na 3 z malych obrotow to przy ok.3000 tryb awaryjny.Bylem u dwoch magikow 1-wyczyscil turbo, 2-wymienil N75 na nowy,sprawdzil podcisnienia przyrzadem(trzymaja) i dalej to samo.Jakies sugestie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności