Kimo Zgłoś #1 Napisano 29 Października 2008 Przejrzałem całe forum, ale nie natrafiłem na instrukcję zrobienia logów dynamicznych i statycznych. Jak to zapisać, odczytać itp. Czy to co jest w tym linku: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10985 Przy podpunktach bieg jałowy to są logi statyczne? Jeżeli tak, to odczytanie ich to nie problem, ale jak je zapisać...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #2 Napisano 29 Października 2008 Czy to co jest w tym linku: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10985Przy podpunktach bieg jałowy to są logi statyczne? logi statyczne to stała (lekko zmienna) wartość parametru podczas pracy na biegu jałowym, gdy silnik jest nieobciążony. Najciekawsze rzeczy jednak wyskakują jak oglądasz wskazania pod obciążeniem. Jak to nie było jak to robić?? 1. odpalić VAGa i measuring blocks 2. znaleźć konkretny kanał (JEDEN!!!!!*) 3. znaleźć odpowiednią prostą, pas startowy, lotnisko - cokolwiek, co pozwoli na rozpędzenie się od 2 do 7 tys obr/min na biegu innym niż I i II... 4. wcisnąć LOG, podać ścieżkę do pliku, przejechać się autem... 5. nabrać prędkości, wrzucić bieg III i depnąć do oporu - pedał w podłodze od możliwie najniższych obrotów, do odcięcia. Zwolnić, zatrzymać logowanie, cieszyć się plikiem csv... odpalić excela i ... zrobić np. tak jak tutaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=13245 *) jeśli analizujesz na raz więcej niż 1 kanał, tracisz rozdzielczość pomiarową. Domyślnie zbierane są około 3 próbki na sekundę (z każdego kanału mamy 4 bloki pomiarowe, więc łącznie nasz system ma wydajność około 12 bloków na sekundę). Dodając kolejne kanały dzielimy rozdzielczość przez ilość kanałów... jeśli mierzona wartość zmienia się w dość "dziwny" sposób, możemy tego nie zauważyć, bo VAG po prostu nie zdąży zebrać anomalii... uff... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimo Zgłoś #3 Napisano 29 Października 2008 Wielkie, ogromne serdeczne dzięki Mam jeszcze tylko jedno pytanko, czy w vag-com, albo polski vag można sprawdzić ciśnienie oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #4 Napisano 29 Października 2008 nie... w passatach jest jedynie czujnik ciśnienia informujący o tym, czy to ciśnienie jest, czy go nie ma w ogóle... Jak chcesz sobie sprawdzić ciśnienie oleju, to montujesz dodatkowy wskaźnik z przetwornikiem montowanym w formie podstawki pod filtr oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #5 Napisano 4 Listopada 2008 (edytowane) Dzisiaj przelamalem pierwsze lody i zrobilem logi dynamiczne grup 000, 004, 008, 010, 011. Prosze o analize, bo autko ma rozne spadki mocy, max speed ledwo 180km/h, bledow w silniku brak, notlauf-ow tez brak. Po przegonienie auta i odstaniu paru minut w trakcie gaszenia silnika uslyszalem spod maski jakby jakis wirnik (turbina) schodzil z obrotow - zwrocilo to moja uwage gdyz wczesniej to nie wystepowalo, a te wytracanie obrotow trwalo jakies 3 sek. Turbiny na jalowym i w trakcie wylaczania wczesniej nie slyszalem. Logs.zip Edytowane 4 Listopada 2008 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cherokee Zgłoś #6 Napisano 15 Kwietnia 2014 czy za pomogą vag 2.5 mogę sprawdzić logi dynamiczne i statyczne? Jeżeli tak to co mam wybierać po kolei? jadę dziś po kabel VAG już na kompie. Pierwszy raz samodzielnie będe się bawił w diagnostykę auta. Proszę o instrukcję jak dla tłumoka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #7 Napisano 21 Kwietnia 2014 vag 2,5 nie dasz rady tego zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cherokee Zgłoś #8 Napisano 21 Kwietnia 2014 już się dowiedziałem mam teraz vag 311 da radę? jeżeli tak to jak to się robi? mam po angielsku jeszcze żebym miał łatwiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach