J@ceq Zgłoś #21 Napisano 4 Marca 2012 (edytowane) Też się koledzy podepnę pod temat. U mnie miga szybko tylko prawa strona i to nie cały czas tzn. chwila miga normalnie a za chwile szybko.Co to może być?Jak zaczyna migać szybko, to czy wszystkie żarówki migają? Czy może brakuje światła którejś ? Bo jeśli tak jest, to dostań się do jej gniazda i przeczyść je, oraz żarówkę oraz psiknij preparatem do styków eletrycznych. Edytowane 4 Marca 2012 przez J@ceq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #22 Napisano 4 Marca 2012 Ostatnio ten "kontroler migaczy przyczepki" też mi dał popalić... W moim przypadku było trochę inaczej, nic nie było zalane. Pojechałem pożyczyć przyczepkę żeby przewieźć trochę gratów - nie po raz pierwszy. Podłączamy sprawdzamy światła a tu zonk. Wszystko działa oprócz kierunków, kiedy włączyłem któryś z nich tylne w samochodzie jak i przyczepce gasły a przednie migały bardzo szybko. Mówię kolesiowi że ma coś zrąbane w instalacji tej przyczepki, on przynosi jakiś tester podpina i jest to samo... Trochę się zdziwiłem sprawdziłem większość bezpieczników w puszce ale nic nie znalazłem. Następnego dnia zapoznałem się ze schematem instalacji haka fabrycznego i nic tam skomplikowanego nie było więc udałem się do samochodu sprawdzić wiązki przewodów. Chcąc podłączyć latarkę okazało się że w jednym gnieździe zapalniczki w bagażniku nie ma napięcia, pamiętałem że wisiał tam też jakiś pojedynczy bezpiecznik więc go sprawdziłem, był to 10A ale sprawny. W lewym boczku znalazłem jeszcze ten zagadkowy "kontroler migaczy" którego schematy nie uwzględniały. Okazało się że zasilanie tego sterownika podłączone jest przez ten bezpiecznik 10A podpięty pod II gniazdo zapalniczki w którym nie ma napięcia. Pogrzebałem jeszcze w dokumentacji gdzie szukać bezpieczników do tych gniazd i są one schowane nad nogami pod osłoną zaraz przy głównych zaciskach śrubowych oznaczone jako A i B, faktycznie jeden był spalony. Prawdopodobnie coś ostatnio podpinałem pod to gniazdo i zrobiłem zwarcie ale nie miałem pojęcia że zasilany z tego jest jeszcze jakieś ustrojstwo... Piszę bo może komuś się przyda ta informacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scipawka Zgłoś #23 Napisano 2 Kwietnia 2014 Witam serdecznie Podepnę się pod temat z kierunkowskazami. Lewy kierunkowskaz działa bardzo szybko (prawy ok), natomiast tylny nie działa w ogóle. Sprawdzałem bezpiecznik oraz żarówkę z tyły jest ok. Wydaję się że jest to chyba przekaźnik, ale nie jestem tego pewien. Czy ktoś się spotkał z podobnym tematem. Dodam że jest to Passat z 1999 roku 1,9 TDI (110) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kerdis8 Zgłoś #24 Napisano 13 Kwietnia 2014 Ostatnio ten "kontroler migaczy przyczepki" też mi dał popalić... W moim przypadku było trochę inaczej, nic nie było zalane. Pojechałem pożyczyć przyczepkę żeby przewieźć trochę gratów - nie po raz pierwszy. Podłączamy sprawdzamy światła a tu zonk. Wszystko działa oprócz kierunków, kiedy włączyłem któryś z nich tylne w samochodzie jak i przyczepce gasły a przednie migały bardzo szybko. Mówię kolesiowi że ma coś zrąbane w instalacji tej przyczepki, on przynosi jakiś tester podpina i jest to samo... Trochę się zdziwiłem sprawdziłem większość bezpieczników w puszce ale nic nie znalazłem. Następnego dnia zapoznałem się ze schematem instalacji haka fabrycznego i nic tam skomplikowanego nie było więc udałem się do samochodu sprawdzić wiązki przewodów. Chcąc podłączyć latarkę okazało się że w jednym gnieździe zapalniczki w bagażniku nie ma napięcia, pamiętałem że wisiał tam też jakiś pojedynczy bezpiecznik więc go sprawdziłem, był to 10A ale sprawny. W lewym boczku znalazłem jeszcze ten zagadkowy "kontroler migaczy" którego schematy nie uwzględniały. Okazało się że zasilanie tego sterownika podłączone jest przez ten bezpiecznik 10A podpięty pod II gniazdo zapalniczki w którym nie ma napięcia. Pogrzebałem jeszcze w dokumentacji gdzie szukać bezpieczników do tych gniazd i są one schowane nad nogami pod osłoną zaraz przy głównych zaciskach śrubowych oznaczone jako A i B, faktycznie jeden był spalony. Prawdopodobnie coś ostatnio podpinałem pod to gniazdo i zrobiłem zwarcie ale nie miałem pojęcia że zasilany z tego jest jeszcze jakieś ustrojstwo... Piszę bo może komuś się przyda ta informacja. może jakieś zdjęcie gdzie dokładnie szukać tego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kerdis8 Zgłoś #25 Napisano 22 Kwietnia 2014 Co się okazało u mnie wypięło się zasilanie przy gnieździe zapalniczki, tam mam osobny bezpiecznik także dla innych wiecie co sprawdzać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #26 Napisano 25 Lipca 2018 moduł przerywacza fiksuje, nic tam innego po drodze nie ma. Jak nie masz włączonych kierunków to czasami nie słyszysz klikania w module? Jeśli tak to manetka kierunków do wymiany-regeneracji, ale raczej obstawiałbym moduł. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #27 Napisano 25 Lipca 2018 A żarówki masz prawdziwe 21W czy jakieś LEDy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vagb4 Zgłoś #28 Napisano 26 Lipca 2018 (edytowane) Witam, Mam taki problem w swoim aucie zaczęły mi szybko mrugać kierunkowskazy ale tylko wtedy gdy włączę światła (mruga nie tak jak by nie było żarówki tylko troszkę wolniej) na awaryjnych jest wszytko okej ? ? ? Edytowane 26 Lipca 2018 przez Vagb4 Poprawka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #29 Napisano 26 Lipca 2018 Lewe i prawe tak samo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #30 Napisano 26 Lipca 2018 (edytowane) 3 godziny temu, Vagb4 napisał: Witam, Mam taki problem w swoim aucie zaczęły mi szybko mrugać kierunkowskazy ale tylko wtedy gdy włączę światła (mruga nie tak jak by nie było żarówki tylko troszkę wolniej) na awaryjnych jest wszytko okej ? ? ? No nie ku#@a, mam deja vu... Wczoraj chyba ze trzy razy ten sam post się pojawiał, tylko jako nowy temat. Edytowane 26 Lipca 2018 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #31 Napisano 26 Lipca 2018 @Krawcol82 dziś też jako nowy temat ale podpiąłem tutaj... co ciekawe wczorajszy użytkownik został zablokowany, a dziś pojawia się z tym pytaniem świeże konto... przypadek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #32 Napisano 26 Lipca 2018 Jutro totka wyślę-może też się trafi przypadek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vagb4 Zgłoś #33 Napisano 26 Lipca 2018 tak lewy i prawy tak samo Jestem Świerzym użytkownikiem tej strony i szukam pomocy z moim problemem może ktoś miał już taki przypadek ? Kierunkowskazy działają troszkę szybciej gdy włączę światła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #34 Napisano 26 Lipca 2018 (edytowane) Napisałem Tobie odpowiedź w temacie, który znalazł się w śmietniku-przeczytaj. Wyprostuj instalację i wsadź prawidłowe żarówki do kierunkowskazów. Edytowane 26 Lipca 2018 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vagb4 Zgłoś #35 Napisano 27 Lipca 2018 Przed zrobieniem tych kierunkowskazów było tak samo To raczej nie będzie wina tych kierunków może to być brak lub słaba masa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #36 Napisano 27 Lipca 2018 Jakich "tych kierunków"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vagb4 Zgłoś #37 Napisano 27 Lipca 2018 chodzi mi o to że to nie jest wina tych żarówek dwu włókiennych bo prze założenie ich było tak samo . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vagb4 Zgłoś #38 Napisano 27 Lipca 2018 (edytowane) Te kierunki na bokach mam podpięte podpięte tak kabel masowy pod kabel masowy od kierunku plus mocniejszego włókna a słabszy plusowy pod plusowy od świateł postojowych Edytowane 27 Lipca 2018 przez Vagb4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach