maciek-s Zgłoś #1 Napisano 15 Października 2008 Zrobiłem zmianę softu w sterowniku silnika. Otrzymałem wykres przebiegu mocy i momentu obrotowego - plik: passat.pdf. Wykonałem pomiar, interfejsem Vag, momentu obrotowego z 01-silnik, grupa 020, w taki sam sposób jak był wykonywany pomiar na hamownii drogowej, czyli 2 bieg, jazda przez chwilę bez gazu i potem pedał gazu w podłogę, aż do odcięcia. Wykonałem 2 pomiary, z których zrobiłem logi i przedstawiłem je na wykresach, plik: log.doc. Wykresy momentu obr. z hamownii i z Vaga są zupełnie inne. Mam pytanie czemu są takie rozbieżności, miedzy tymi pomiarami??? passat.pdf log.doc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 15 Października 2008 te 129 to niby seria? to chyba pomiar zle wykonany. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #3 Napisano 15 Października 2008 Nie twierdzę, że pomiar jest w 100% prawidłowy, bo był wykonany raz przed wgraniem i po wgraniu softu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPI Zgłoś #4 Napisano 15 Października 2008 autoseba....nauczyłby sie w końcu posługiwać dynomet-em Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #5 Napisano 15 Października 2008 Pomiary na 2gim biegu ??? łeheheheheh Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_tz Zgłoś #6 Napisano 15 Października 2008 Proponuje zajrzeć na moment tutaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=13245&page=2#14 i zwrócić uwagę na ostatni post Mareczka. Rzeczywistość a logowanie vagiem mogą sporo się różnić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #7 Napisano 16 Października 2008 (edytowane) autoseba....nauczyłby sie w końcu posługiwać dynomet-em Skąd wiesz, że u niego robiłem pomiar? Soft nie jest jego autorstwa. Kupiłem kość zaprogramowaną przez jakąś niemiecką firmę w ubiegłym roku, kiedy jeszcze nie miałem pojęcia o "wirusowaniu", a szkoda mi było kasy jaką wydałem, więc pojechałem do autotronici, aby zabezpieczyli mi w pliku oryginalny soft, zrzucili zawartość kości z modem do pliku, a potem do ECU po OBD2. Pomiary na 2gim biegu ??? łeheheheheh A na którym biegu powinno się robić pomiar na hamownii drogowej, na 3-cim? Edytowane 16 Października 2008 przez artmin scalone Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #8 Napisano 16 Października 2008 na III albo na IV. Na II cały czas rwiesz asfalt, więc jaki sens jest? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #9 Napisano 16 Października 2008 i tym milym i bardzo waznym akcentem, konczymy.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach