Gość trend5 Zgłoś #1 Napisano 11 Października 2008 Witam, mam problem typu terkocze coś przy skręcaniu i co dziwne ze nie zawsze. Przeguby są ok nie widać żadnych wycieków gumy są całe. Pomyślałem już o poduszkach pod silnikiem może to dobry trop ale takie objawy? Szukałem na forum podobnego przypadku i nic nie znalazłem. Podpowiedzcie co to może być. Z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopsol Zgłoś #2 Napisano 11 Października 2008 Ja mysle ze to jednak którys przegub Ci sie wysypal, terkocze ci jak skrecasz w lewo ,czy prawo. Jesli bez znaczenia w ktora strone skrecasz,to przeguby sa ok, a przyczyny moze nalezy poszukac w pompie wspomagania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość trend5 Zgłoś #3 Napisano 12 Października 2008 A i jeszcze jedno tylko przy małej prędkości jak ruszam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wald30 Zgłoś #4 Napisano 12 Października 2008 mam problem typu terkocze coś przy skręcaniu i co dziwne ze nie zawsze Poczatkowa faza rozlatujacego sie przegubu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pawulon1973 Zgłoś #5 Napisano 15 Października 2008 Sprawdź sobie przegub-y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #6 Napisano 15 Października 2008 obstawiam przeguby zewnetrzne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #7 Napisano 15 Października 2008 Poczatkowa faza rozlatujacego sie przegubu Sprawdź sobie przegub-y obstawiam przeguby zewnetrzne Nie ma innej możliwości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo Zgłoś #8 Napisano 15 Października 2008 kup sobie przegub GKN Spidan i po problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #9 Napisano 15 Października 2008 Się przegubów czepiliście a ja miałem tak samo i nie był to wcale żaden przegub a stojące koło pasowe alternatora. Normalnie jak stało bił tylko pasek chodzący na nim a jak skręcałem zaczynało terkotać. Może tędy droga ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gryson Zgłoś #10 Napisano 16 Października 2008 Mam podobnie, i u mnie na 99% siada pompa wspomagania (taką mam diagnozę od mechanika), ale narazie z tym jeżdzę. Do początkowych objawów polegających na terkotaniu przy skrajnych skreceniach kół (bez znaczenia w którą stronę, ale nie zawsze, czasami nie trajkocze) doszło "bulgotanie" silnika przy lekkim skręceniu kół na wolnych obrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
simekdg Zgłoś #11 Napisano 18 Października 2008 Witam, Podłączę się pod temat, ponieważ mam podobne objawy i chciałem się upewnić czy to przegub zewnętrzny czy możliwe że wewnętrzny? Podczas jazdy na wprost jest ok (przyspieszanie i hamowanie) bez żadnych obajwów. Natomiast gdy skręcam (obojętne czy w lewo czy w prawo) i zaczynam mocniej przyspieszać zaczyna dochodzić z przodu mnie stukanie im szybciej jadę tym szybciej coś stuka. Podczas skręcania nie przyspieszając nic nie słychać. Po przejrzeniu forum dochodzę do wniosku że to przegub zewnętrzny. Czy przegub wewnętrzny może objawiać się podobnie, czy raczej stukałby także podczas jazdy na wprost? I jeszcze jedno pytanie czy poprzez test: ruszając na skręconych kołach można stwierdzić który przegub jest uszkodzony? Dodam że u mnie stokot występuje niezależnie od strony, w którym kierunku skręcam. Dzięki za odpowiedzi! Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honu Zgłoś #12 Napisano 21 Października 2008 witam u mnie podobnie cos stuka obciera ciezko to nazwac tylko jak skrecam w prawo , na postoju kola na max w prawo skrecam i nic nie slychac wszystkie odglosy pochodza z prawej strony jak skrecam w lewo nic nie slychac , wrazenie jakby kolo tarlo o plastik ale nic nie zauwazylem , co to moze byc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hddcut Zgłoś #13 Napisano 1 Grudnia 2008 podbijam temat. u mnie stuka przy małych prędkościach z tego co pamiętam skręcając w prawo. według mnie to albo przegub albo faktycznie może być pompa wspomagania bo czuje że kierownica chodzi dość ciężko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #14 Napisano 1 Grudnia 2008 jakby kolo tarlo o plastik ale nic nie zauwazylem : a nikt nie bierze pod uwagę terkającego układu różnicowego? jakby ktoś chciał, bo mam całą półoś prawą do jakiegoś 1.8T (muszę numery sprawdzić i wystawię do giełdy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześ1505732623 Zgłoś #15 Napisano 1 Grudnia 2008 Witam,mam problem typu terkocze coś przy skręcaniu i co dziwne ze nie zawsze. Przeguby są ok nie widać żadnych wycieków gumy są całe. Pomyślałem już o poduszkach pod silnikiem może to dobry trop ale takie objawy? Szukałem na forum podobnego przypadku i nic nie znalazłem. Podpowiedzcie co to może być. Z góry dzięki. Możemy tak wymieniać wszystkie możliwe przyczyny.Kolego,zdiagnozuj bliżej usterkę.Jeśli to któryś z przegubów to można łatwo stwierdzić który.W końcu coś trzeba wykluczyć aby dojść do przyczyny tego stukania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach