Skocz do zawartości
Gość trend5

Terkot podczas skrętu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość trend5

Witam,

mam problem typu terkocze coś przy skręcaniu i co dziwne ze nie zawsze. Przeguby są ok nie widać żadnych wycieków gumy są całe. Pomyślałem już o poduszkach pod silnikiem może to dobry trop ale takie objawy? Szukałem na forum podobnego przypadku i nic nie znalazłem. Podpowiedzcie co to może być. Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mysle ze to jednak którys przegub Ci sie wysypal, terkocze ci jak skrecasz w lewo ,czy prawo. Jesli bez znaczenia w ktora strone skrecasz,to przeguby sa ok, a przyczyny moze nalezy poszukac w pompie wspomagania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość trend5

A i jeszcze jedno tylko przy małej prędkości jak ruszam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam problem typu terkocze coś przy skręcaniu i co dziwne ze nie zawsze
Poczatkowa faza rozlatujacego sie przegubu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obstawiam przeguby zewnetrzne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poczatkowa faza rozlatujacego sie przegubu
Sprawdź sobie przegub-y
obstawiam przeguby zewnetrzne

Nie ma innej możliwości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kup sobie przegub GKN Spidan i po problemie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Się przegubów czepiliście a ja miałem tak samo i nie był to wcale żaden przegub a stojące koło pasowe alternatora. Normalnie jak stało bił tylko pasek chodzący na nim a jak skręcałem zaczynało terkotać. Może tędy droga ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie, i u mnie na 99% siada pompa wspomagania (taką mam diagnozę od mechanika), ale narazie z tym jeżdzę. Do początkowych objawów polegających na terkotaniu przy skrajnych skreceniach kół (bez znaczenia w którą stronę, ale nie zawsze, czasami nie trajkocze) doszło "bulgotanie" silnika przy lekkim skręceniu kół na wolnych obrotach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Podłączę się pod temat, ponieważ mam podobne objawy i chciałem się upewnić czy to przegub zewnętrzny czy możliwe że wewnętrzny?

Podczas jazdy na wprost jest ok (przyspieszanie i hamowanie) bez żadnych obajwów. Natomiast gdy skręcam (obojętne czy w lewo czy w prawo) i zaczynam mocniej przyspieszać zaczyna dochodzić z przodu mnie stukanie im szybciej jadę tym szybciej coś stuka. Podczas skręcania nie przyspieszając nic nie słychać.

Po przejrzeniu forum dochodzę do wniosku że to przegub zewnętrzny. Czy przegub wewnętrzny może objawiać się podobnie, czy raczej stukałby także podczas jazdy na wprost?

I jeszcze jedno pytanie czy poprzez test: ruszając na skręconych kołach można stwierdzić który przegub jest uszkodzony? Dodam że u mnie stokot występuje niezależnie od strony, w którym kierunku skręcam.

 

Dzięki za odpowiedzi!

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:( witam u mnie podobnie cos stuka obciera ciezko to nazwac tylko jak skrecam w prawo , na postoju kola na max w prawo skrecam i nic nie slychac wszystkie odglosy pochodza z prawej strony jak skrecam w lewo nic nie slychac , wrazenie jakby kolo tarlo o plastik ale nic nie zauwazylem , co to moze byc ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podbijam temat. u mnie stuka przy małych prędkościach z tego co pamiętam skręcając w prawo. według mnie to albo przegub albo faktycznie może być pompa wspomagania bo czuje że kierownica chodzi dość ciężko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakby kolo tarlo o plastik ale nic nie zauwazylem

 

:lol:

 

a nikt nie bierze pod uwagę terkającego układu różnicowego? :rotfl: jakby ktoś chciał, bo mam całą półoś prawą do jakiegoś 1.8T (muszę numery sprawdzić i wystawię do giełdy).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

mam problem typu terkocze coś przy skręcaniu i co dziwne ze nie zawsze. Przeguby są ok nie widać żadnych wycieków gumy są całe. Pomyślałem już o poduszkach pod silnikiem może to dobry trop ale takie objawy? Szukałem na forum podobnego przypadku i nic nie znalazłem. Podpowiedzcie co to może być. Z góry dzięki.

Możemy tak wymieniać wszystkie możliwe przyczyny.Kolego,zdiagnozuj bliżej usterkę.Jeśli to któryś z przegubów to można łatwo stwierdzić który.W końcu coś trzeba wykluczyć aby dojść do przyczyny tego stukania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności