Marijan34 Zgłoś #61 Napisano 13 Października 2008 (edytowane) Sorki Marecek już będe kleił:633: Wiem że to nie onet! Czy ten brzęczek poza niewyłączonymi światłami informuje o innych "awariach"?Ma to jakieś znaczenie jak nie działa? Edytowane 13 Października 2008 przez Marijan34 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #62 Napisano 13 Października 2008 Sorki Marecek już będe kleił:633: Wiem że to nie onet!Czy ten brzęczek poza niewyłączonymi światłami informuje o innych "awariach"?Ma to jakieś znaczenie jak nie działa? Od "innych awarii" jest drugi brzęczyk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marijan34 Zgłoś #63 Napisano 13 Października 2008 Mówisz o pipaczku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #64 Napisano 13 Października 2008 Mówisz o pipaczku? Można i tak nazwać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #65 Napisano 13 Października 2008 W desce rozdzielczej są jeszcze 2 albo 3 "gongi", których działanie można przetestować wykonując np. self-test zegarów przy użyciu VAGa. Ale o czym jest ta dyskusja panowie? Jeśli temat wyczerpany, to zamykamy... Jeśli nie - wyłaniamy nowy wątek o dzwonkach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marijan34 Zgłoś #66 Napisano 17 Października 2008 (edytowane) Dziś zostałem dumnym posiadaczem 1.8T.Po zdjagnozowaniu wozu podjąłem ostateczną decyzję zakupu auta z tym motorem.Wymaga małej inwestycji (amorki tył,łącznik wahacza,rozrząd,olej) Wielkie Dzięki za pomoc Pozdrawiam P.S. Może i dużo pali,ale to odejście! Edytowane 17 Października 2008 przez Marijan34 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #67 Napisano 17 Października 2008 Może i dużo pali,ale to odejście! i to sie liczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość redspider Zgłoś #68 Napisano 17 Października 2008 a ja tam nie narzekam, silniczek sprawuje się dobrze! Oprócz standardowych napraw jeszcze nic nie robiłem bo nie musiałem - fakt krańcówki mnie czekają i coś deko 2 bieg mi "czepia" przy wrzucaniu - jak się dba o turbo to wszystko gra (ps nowe turbo to wydatek około 900 zł) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marijan34 Zgłoś #69 Napisano 17 Października 2008 (edytowane) Wszystko się zużywa.Troszkę poróbowalem go na prostej...no pieknie to reaguje na gaz.Poprawie to zawieszenie i powinno autko posłużyć.Cała elektryka bez zarzutu,wszystko funkcjonuje,motorek równo pracuje!Blachy wyglądają pozytywnie. Myśle ze to dobry zakup.Na ale czas zweryfikuje! A w związku z tym że dziś początek weekendu,że trzeba ućzcić zakup udaje się do Alkoholowego Kącika Passata! A jutro zamówie sobie naklejeczkę klubową:-))) Edytowane 17 Października 2008 przez Marijan34 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszon Zgłoś #70 Napisano 31 Marca 2010 Dorzucę swoje 5groszy do tematu starego jak "Świat" Kupiłem paska 1.8t (serwisowany ,krajowy) przebieg w momencie zakupu 137tkm. Minął rok, pasek ma na liczniku 150tkm i jestem bardzo zadowolony (nie zawiódł mnie jeszcze). Wcześniej pomykałem golfem 1.9 tdi (porażka=uszczelka pod głowicą,chłodnica,dwie przepływki, sprzęgło, łożysko w kole, tłumik itp, przebieg 200tkm,krajowy, serwisowany do końca) później byłem posiadaczem paska B6 2.0 tdi 60tkm przebiegu (krajowy,serwisowany,100% org. przebieg) = koło dwumasowe, wahacze przód, problemy z przekładnia kierowniczą. Sprzedałem paska b6 i kupiłem b5fl 1.8t i po roku użytkowania jestem bardzo zadowolony. Swoje pali (11-12l w mieście) ale nie nasłuchuje już czy czy silnik nie trzesię buda jak w b6 albo czy przy wyprzedzaniu jak było w golfie tdi nie przełączy się w tryb awaryjny bo kierowniczki w turbo są zapieczone.... Może miałem pecha z tdi-kami itp. Nigdy nie katowałem na zimnym silniku i po jeździe dbałem zawsze o turbinkę żeby się ostudziła. W tym płace za benzynę a w tdi za części ... ..7l/100km Reasumując jestem zadowolony z tego auta i polecam 1.8Turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anomal Zgłoś #71 Napisano 31 Marca 2010 wrzuc gaz i bedziesz mial taniej niz w dieslu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszon Zgłoś #72 Napisano 31 Marca 2010 I bez gazu jest oki. Rok bez usterki w aucie :D:D i ma w sumie 7-lat . Tylko eksploatacja . Odpukać aby tak dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr.82 Zgłoś #73 Napisano 2 Kwietnia 2010 (edytowane) Silnik jest w porzadku, wymiana oleju co 10-11 tys km auto ma juz nalatane ponad 250kkm(kupilem jak mial 192), zaczynam juz w niego troche wkladac ale nic nie jest wieczne. Jeszcze co do turbiny to nie jestem pewien ile jeszcze wytrzyma... Ogolnie przyjemne auto Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez piotr.82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach