Ziewal Zgłoś #881 Napisano 8 Grudnia 2010 przełóż żarniki jak będzie świeciła to masz odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamus Zgłoś #882 Napisano 8 Grudnia 2010 oki, a czym charakteryzuje się spalony żarnik prócz tego że nie świeci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #883 Napisano 8 Grudnia 2010 sprawdz bezpiecznik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamus Zgłoś #884 Napisano 8 Grudnia 2010 (edytowane) W tym żarniku który nie świeci ta bańka która jest w środku nie jest przezroczysta tylko taka zmatowiona i otoczona takim żółtym i szarym zabarwieniem. Edytowane 8 Grudnia 2010 przez adamus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
webi Zgłoś #885 Napisano 8 Grudnia 2010 Witam.Pomagam znajomemu w zakupie reflektorów soczewkowych do paska B5 1998r. Problem polega na tym, że ma żarówki H7 + h1 a wszystkie zamienniki są H7 + h7 lub h7 + d2s . To się jakoś przerabia ? Drugie pytanie - czy seryjne siłowniki od lamp będą pasowały do soczewkowych zamienników ? Przepraszam za laickie pytania, ale przekopując pobieżnie ten wątek nie otrzymałem jednoznacznej odpowiedzi. 1) Nic nie trzeba przerabiać, kostki do lamp są takie same jak w oryginale. 2) Silniczki przekłada się bez problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #886 Napisano 8 Grudnia 2010 W tym żarniku który nie świeci ta bańka która jest w środku nie jest przezroczysta tylko taka zmatowiona i otoczona takim żółtym i szarym zabarwieniem. To nie jest oznaka wypalonego żarnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamus Zgłoś #887 Napisano 9 Grudnia 2010 Witam. wczoraj wieczorem lewą lampę podłączyłem pod kable prawej i świeci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #888 Napisano 9 Grudnia 2010 Witam. wczoraj wieczorem lewą lampę podłączyłem pod kable prawej i świeci. no to chyba wszystko jasne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamus Zgłoś #889 Napisano 10 Grudnia 2010 Tak spalony bezpiecznik od lewej mijania. Wsadziłem bezpiecznik 5A, zapalam światła i trach znów spalony. Wsadziłem mocniejszy i ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mizer Zgłoś #890 Napisano 10 Grudnia 2010 Witam noszę się z zamiarem wymiany lamp przednich w moim pasku i mam pytanie bo nie znlazłem odpowiedzi na wcześniejszych stronach, zastanawiam się nad takim zestawem http://moto.allegro.pl/lampy-vw-passat-b5-clear-look-2-x-h7-soczewka-i1341478196.html i chodzi mi o to jak te lampy radzą sobie o zmroku i w ciemnościach, gdyż często jeżdzę po nie oświetlonych trasach i nie chiałbym tak jak teraz jeździć po omacku lub jak to tylko możliwe gnać na długich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davix1990 Zgłoś #891 Napisano 10 Grudnia 2010 Mizer, ogólnie z jakością jest dobrze, dobrze świecą po zmroku, ale to oczywiście też kwestia zarówek ( a najlepiej jak założysz zestaw HID, choc większość odradza) no a po za tym bardzo ładnie wyglądają na Pasku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mizer Zgłoś #892 Napisano 10 Grudnia 2010 No właśnie HID-ów niechiałbym zakładać, żarówki to wiadomo bo i w zwykłych lampach jest różnica między made in china a renomowanymi żarówkami, chodzi mi o to jak z zasięgiem świecenia, jak i oświetleniem pobocza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zamrozony Zgłoś #893 Napisano 10 Grudnia 2010 Witam. Przymierzam się do zmiany lamp i proszę o radę. Czy kupić nowe np Depo soczewke czy jednak kupić orginały hella xenon? Chodzi mi konkretnie o te lampy http://moto.allegro.pl/xenon-ksenon-xenony-ksenony-passat-b5-orginalne-i1360358907.html może się nie znam ale wyglądają jakoś mało wyraziście... Może poprostu są już wypalone? Dzięki za podpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mizer Zgłoś #894 Napisano 10 Grudnia 2010 Jeśli miał bym kase to wziołbym ori xenon helli, wygląd tych lamp na tych zdjęciach jest dość dziwny, wydaje mi się że mają zmatowione klosze ale to można za grosze wypolerować, mogą też tak wyglądać przez to że oba zdjęcia są robione z lampą. Ja osobiście zastanawiam się nad Depo i sam o nie pytałem ale to tylko ze względów ekonomicznych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tylas Zgłoś #895 Napisano 18 Grudnia 2010 Ja zakupiłem właśnie lampy Depo soczewkowe na 2xH7 mają one homologację również na DC więc można w nie włożyć zenon. Świecą bardzo ładnie trochę trzeba pokombinować z montażem ale ta sprawa byłaby również w lampach heli i mi się udało i wszystko jest na swoim miejscu a więc szczeliny miedzy elementami. Kierunki były w zestawie które również idealnie pasują nic nie trzeba przerabiać. Silniczki ze starych lam pasują, wtyczka również od zasilania lamy. Tak więc ja polecam lamy Depo napewno jest to "dobra" alternatywa do lamp ori. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #896 Napisano 18 Grudnia 2010 Mialem depo angel eye w b5 i byly rewelka, pozniej zalozylem do nich xenon na dlugie i mijania i tez bylo super nawet bez spryskow, nie wiem z kad teoria ze spryskami ale...swiatlo to swiatlo. Musiala by byc psia kupa na lampie zeby rozpraszas swiatlo a nie drogowy brod. Zreszto po to sie ma rece zeby umyc pampy raz na tydzien prawda. Polecam depo angel eye (mam ich zdjecie na profilu jako avatar) szczegolnie dla mieszkancow uk bo posiadaja zmienna przeslone czyli swiaca albo w lewo jak jezdzimy w uk albo w prawo(po przestawieniu klamki) jak jedziemy do pl. Sam teraz szukam depo do mojego 3bg bo ta zmiana konta jest super, nie trzeba nic na klosze przyklejac. Zasieg i kat swiecenia byl super i nie razily przeciwnikow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #897 Napisano 18 Grudnia 2010 nie wiem z kad teoria ze spryskami To wymyślili naprawdę dużo mądrzejsi od Ciebie. Tacy, co te lampy projektowali i uznali, że samopoziom i oczyszczanie musi być. ale...swiatlo to swiatlo 1500 lm z żarówki halogenowej i 3200 lm z ksenona to jednak jest różnica i to spora. Musiala by byc psia kupa na lampie zeby rozpraszas swiatlo a nie drogowy brod. Akurat wystarczy lekkie przybrudzenie klosza i już mamy projekcję światła na kloszu, zamiast na drodze. Światło zatrzymuje się na tym brudzie, a ponieważ soczewka nieźle skupia - to takie coś masakrycznie oślepia innych. Poza tym sama optyka od xenona daje zupełnie inny rzut światła niż optyka od halogenu. Ja wiem, że Ty jesteś najmądrzejszy, ale zakładanie xenona w miejsce żarówek powinno być karane. Dożywotnim odbiorem prawka. Może i podpadnę kilku osobom, ale miałem nieprzyjemność mijania się z takimi artystami, którzy uważają, że wystarcza przetarcie klosza raz na tydzień i że jak wsadzą xenon w miejsce żarówek, to jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #898 Napisano 18 Grudnia 2010 To wymyślili naprawdę dużo mądrzejsi od Ciebie. Tacy, co te lampy projektowali i uznali, że samopoziom i oczyszczanie musi być. 1500 lm z żarówki halogenowej i 3200 lm z ksenona to jednak jest różnica i to spora. Akurat wystarczy lekkie przybrudzenie klosza i już mamy projekcję światła na kloszu, zamiast na drodze. Światło zatrzymuje się na tym brudzie, a ponieważ soczewka nieźle skupia - to takie coś masakrycznie oślepia innych. Poza tym sama optyka od xenona daje zupełnie inny rzut światła niż optyka od halogenu. Ja wiem, że Ty jesteś najmądrzejszy, ale zakładanie xenona w miejsce żarówek powinno być karane. Dożywotnim odbiorem prawka. Może i podpadnę kilku osobom, ale miałem nieprzyjemność mijania się z takimi artystami, którzy uważają, że wystarcza przetarcie klosza raz na tydzień i że jak wsadzą xenon w miejsce żarówek, to jest OK. wiec tak nie ci co projektowali wymyslili samopoziomowanie ale przepis (podobnie jak katalizatow pdf odma i egr) spryski sa ocja wygody i sa rowniez w autach z halogenami lumensy odpowiadaja za zasieg / skutecznosc a nie za to jak sie swiatlo na brudzie rozprasza t6ak wiec rozprasza sie tak samo swiatlo z halo jak i z xenonu i to akurat nie moja teoria ale wiedza ksiazkowa ktora ktos dopuscil do sprzedazy. A jezeli chodi o wsadzanie ksenonu w miejsce zarowek to w soczewkach nie ma roznicy jak patrzysz w zwuklum kloszu jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #899 Napisano 19 Grudnia 2010 wiec tak nie ci co projektowali wymyslili samopoziomowanie ale przepis (podobnie jak katalizatow pdf odma i egr) Otóż nie,bo przepis wszedł znacznie później spryski sa ocja wygody i sa rowniez w autach z halogenami Nie są opcją wygody a bezpieczeństwa,nie będziemy Ci po sto razy tłumaczyć,żyj dalej w swoim przekonaniu... lumensy odpowiadaja za zasieg / skutecznosc a nie za to jak sie swiatlo na brudzie rozprasza t6ak wiec rozprasza sie tak samo swiatlo z halo jak i z xenonu LUMENY-pisałem już gdzie indziej...Nie rozprasza tak samo bo zarówno wiązka światła jak i moc jest w xenonie większa,bardziej łopatologicznie się już nieda. i to akurat nie moja teoria ale wiedza ksiazkowa ktora ktos dopuscil do sprzedazy. I to był jego błąd Bez przesady ale jakieś dziwne książki czasami czytasz Seba. A jezeli chodi o wsadzanie ksenonu w miejsce zarowek to w soczewkach nie ma roznicy jak patrzysz w zwuklum kloszu jest. Jest,bo palnik xenonowy jest inaczej osadzony i dbrany do soczewki,co w przypadku żarówki niema miejsca.HID to tylko dorobiona oprawka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #900 Napisano 19 Grudnia 2010 A jezeli chodi o wsadzanie ksenonu w miejsce zarowek to w soczewkach nie ma roznicy j Zobacz człowieczku - bo już siły na Ciebie nie ma bo chyba jesteś mistrzem świata w wypisywaniu bredni. Rozpatrzmy ruch prawostronny. Rzut na ścianę soczewki robionej pod żarówkę: I to samo z xenonem: Jeszcze nie widzisz? To patrz na zielone kreski: Żarówka: xenon: Czy już wiesz teraz dlaczego jadąc na prawym łuku i mając oryginalną instalację xenon nie oślepiasz tych jadących przed tobą, ani tych z naprzeciwka? A ładując HID właśnie oślepiasz? Widzisz to? Takie argumenty z życia wzięte przekonują ostatecznie? Czy nadal masz zamiar brnąć w swoich niesłusznych teoriach i pogrązać się z każdym słowem o braku różnic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach