Skocz do zawartości
dawidzio21

falujące obroty pasek 19tdi 131km.

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM KOLEGĘ ja zmieniałem ten czujnik i gość w sklepie powiedział że ma być kolor czarny do naszych aut i ten mój też był czarny od zmiany czujnika wszystko jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki, czy kolor czujnika tez ma znaczenie?, wczesniej mialem niebieski a teraz zalozyl mi zielony ktory podobno jest do mojego paska

 

Z czujnikami cieczy też bywa rozmaicie,sugeruję sprawdzić jeszcze jeden,ewentualnie podmienić z innego samochodu.Objawy masz typowe,jak przy "walniętym"czujniku cieczy

Tak jak kolega sugerował może ten nowy czujnik jest szajs bo i tak z nimi bywa. Ja w zeszłym roku u siebie wymieniałem czujnik i kupiłem jakiś w auto-landzie spisywał się gorzej niż stary ori, pojechałem kupiłem ori i elegancko teraz pokazuje temperaturkę koszt w ASO ok 100zł. Czarne były na początku produkcji teraz zamieniły się numery czujniki są zielone 4 pinowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam,również zamieniłem na zielony,bez zastrzeżeń.:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

czyli mowicie ze to napewno wina czujnika. A co z przygazowkami, czasem nawet na zimnym jak go odpalam bez dotykania gazu auto samo robi przygazowke do 2-2,5 tys, wyglada to tak jakbym sam przyciskal gaz z dwa razy. I jeszcze jeden objaw, jadac na 1 czy 2 wciskam sprzeglo aby zmienic bieg i obroty wedruja do 1,5 - 2 tys. Czy to nie mozemy byc wina przeplywki czy walnietego pompowtryskiwacza?

 

Prosze o pomoc, meches u ktorego wymienialem czujnik nie ma pojecia co jest ale radzi mi kupic kolejny czujnik, nie za bardzo mi sie usmiecha wydac kolejne 45 funciakow. Zreszta nie rozumie jak moga sprzedawac walniete czujniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I jeszcze jeden objaw, jadac na 1 czy 2 wciskam sprzeglo aby zmienic bieg i obroty wedruja do 1,5 - 2 tys. Czy to nie mozemy byc wina przeplywki czy walnietego pompowtryskiwacza?

Kolego a podłączałeś autko pod kompa? Na kompie można też zdiagnozować czy to wina czujnika, bo Twoje objawy mogą być też podobne do objawów uszkodzonego pedału gazu, ale to komputer powinien pokazać błąd jeśli to by było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

gdy meches podlaczyl go pierwszy raz pod kompa stwierdzil ze wskazuje blednie temperature, podobno raz bylo -20 potem cos na plusie. Wymienil czujnik i w sumie jeden dzien bylo ok, na drugi dzien problem zaczal powracac. Podpial go ponownie i powiedzial ze nie pokazuje bledow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomozcie bo juz i ja i meches nie wiemy co jest grane z autem. Po podlaczeniu kompa wywala blad 17664.

Wymienilem juz dwa razy czujnik cieczy ten na dole chlodnicy, pierwszy byl zielony, nastepny niebieski taki jaki byl wczesniej ale problem z obrotami mam caly czas, nawet sie nasilil. Czasem przy odpalaniu auto samo robi przygazowke, obroty chodza na jalowym pomiedzy 800-1200 tys.

Ostatnio zauwazylem jakis czujnik z tylu silnika ale nie mam pojecia od czego on tam siedzi.

Mial moze ktos podobne objawy???????????????????????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie pomozcie bo juz i ja i meches nie wiemy co jest grane z autem. Po podlaczeniu kompa wywala blad 17664.

Wymienilem juz dwa razy czujnik cieczy ten na dole chlodnicy, pierwszy byl zielony, nastepny niebieski taki jaki byl wczesniej ale problem z obrotami mam caly czas, nawet sie nasilil. Czasem przy odpalaniu auto samo robi przygazowke, obroty chodza na jalowym pomiedzy 800-1200 tys.

Ostatnio zauwazylem jakis czujnik z tylu silnika ale nie mam pojecia od czego on tam siedzi.

Mial moze ktos podobne objawy???????????????????????????????

 

To jest właśnie czujnik temperatury G62/G2 i jego dotyczy błąd ;)

 

17664 - engine coolant temp sensor (G62)

Edytowane przez dtambor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli wymieniałeś nie ten czujnik który powinieneś. Wymień ten czujnik z tyłu głowicy G62 ,a nie przy chłodnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzielkie wielkie za pomoc, czujnik sam wymienilem a mechesowi juz podziekowalem :). Fura smiga ze az milo :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie dziękuj mechanikowi,tylko obij mu "face".Tak dla przykładu oraz potomnych...:lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

:) piszac podziekowalem mialem na mysli ze zakonczylem z nim wspolprace ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
piszac podziekowalem mialem na mysli ze zakonczylem z nim wspolprace

Gnój do wykastrowania, debile się nie powinny rozmnażać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem pierwszy raz na forum i mam podobne objawy więc proszę o wyrozumiałość, otóż mam problem z moim autkiem kupiłem go w lutym tego roku jest to Passat b5 fl 130km 2004r.Wymieniłem oleje, filtry,rozrząd nie bo mechanik powiedział że jest on dopiero co po wymianie,ale pokazywał się błąd czek czy jakoś tak ,więc pojechałem na komputer i pokazało ,że to EGR I CZUJNIK TEMPERATURY PŁYNU CHŁODZĄCEGO,wymieniłem,błędu już niema ale falowanie obrotów zostało,na wskazówce tego nie widać ale kolega ma VAG-a i jak się podpioł to żadnych błędów nie było ale obroty falowały z 840 na819 na wolnych obrotach aż silnik dostawał jakiejś dziwnej wibracji i trzęsło autem.Jeżeli ktoś miał już taki przypadek lub wie co to jest proszę o odpowiedz na gg-35752704 lub na forum.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jesteś po wymianie czujnika temperatury i nadal Ci falują obroty to moze masz pompki do regeneracji jak tak miałem jak jedną pompkę miałem padnięta zrób logi dynamiczne pompek i daj na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robiłem test pompek i powiedziano że są jak nowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mógł by ktoś napisać gdzie dokładnie znajduje się ten czujnik temp? U mnie falują obroty w zakresie 800-1100 ale tylko gdy samochód stał 2 dni nie odpalany jeżeli się rozgrzeje i zostawię go na 2-3 godz to problem znika. Zauważyłem że temp wyświetlana na climatroniku i komputerze jest inna niż w rzeczywistości co utwierdziło mnie że to raczej ten czujnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie wzrastały obroty na jakieś 1100 co jakiś czas, VAG pokazał błąd czujnika temp G62, kupiłem nowy za 60zł oryginalny, koloru zielonego i wszystko wróciło do normy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm - póki co narazie ludziom wystarcza sprawa czunika.

Mi też faluja obroty (czasami) ale w granicy 850-900, rozrzad mialem wymieniany 3 mies temu, wszystko nowe także nie sadze zeby to byl rozrzad ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności