dawidzio21 Zgłoś #41 Napisano 26 Stycznia 2011 WITAM KOLEGĘ ja zmieniałem ten czujnik i gość w sklepie powiedział że ma być kolor czarny do naszych aut i ten mój też był czarny od zmiany czujnika wszystko jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #42 Napisano 26 Stycznia 2011 Dzieki, czy kolor czujnika tez ma znaczenie?, wczesniej mialem niebieski a teraz zalozyl mi zielony ktory podobno jest do mojego paska Z czujnikami cieczy też bywa rozmaicie,sugeruję sprawdzić jeszcze jeden,ewentualnie podmienić z innego samochodu.Objawy masz typowe,jak przy "walniętym"czujniku cieczy Tak jak kolega sugerował może ten nowy czujnik jest szajs bo i tak z nimi bywa. Ja w zeszłym roku u siebie wymieniałem czujnik i kupiłem jakiś w auto-landzie spisywał się gorzej niż stary ori, pojechałem kupiłem ori i elegancko teraz pokazuje temperaturkę koszt w ASO ok 100zł. Czarne były na początku produkcji teraz zamieniły się numery czujniki są zielone 4 pinowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #43 Napisano 26 Stycznia 2011 Potwierdzam,również zamieniłem na zielony,bez zastrzeżeń.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sylwestroo Zgłoś #44 Napisano 8 Lutego 2011 czyli mowicie ze to napewno wina czujnika. A co z przygazowkami, czasem nawet na zimnym jak go odpalam bez dotykania gazu auto samo robi przygazowke do 2-2,5 tys, wyglada to tak jakbym sam przyciskal gaz z dwa razy. I jeszcze jeden objaw, jadac na 1 czy 2 wciskam sprzeglo aby zmienic bieg i obroty wedruja do 1,5 - 2 tys. Czy to nie mozemy byc wina przeplywki czy walnietego pompowtryskiwacza? Prosze o pomoc, meches u ktorego wymienialem czujnik nie ma pojecia co jest ale radzi mi kupic kolejny czujnik, nie za bardzo mi sie usmiecha wydac kolejne 45 funciakow. Zreszta nie rozumie jak moga sprzedawac walniete czujniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #45 Napisano 8 Lutego 2011 I jeszcze jeden objaw, jadac na 1 czy 2 wciskam sprzeglo aby zmienic bieg i obroty wedruja do 1,5 - 2 tys. Czy to nie mozemy byc wina przeplywki czy walnietego pompowtryskiwacza? Kolego a podłączałeś autko pod kompa? Na kompie można też zdiagnozować czy to wina czujnika, bo Twoje objawy mogą być też podobne do objawów uszkodzonego pedału gazu, ale to komputer powinien pokazać błąd jeśli to by było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sylwestroo Zgłoś #46 Napisano 8 Lutego 2011 gdy meches podlaczyl go pierwszy raz pod kompa stwierdzil ze wskazuje blednie temperature, podobno raz bylo -20 potem cos na plusie. Wymienil czujnik i w sumie jeden dzien bylo ok, na drugi dzien problem zaczal powracac. Podpial go ponownie i powiedzial ze nie pokazuje bledow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sylwestroo Zgłoś #47 Napisano 29 Marca 2011 Panowie pomozcie bo juz i ja i meches nie wiemy co jest grane z autem. Po podlaczeniu kompa wywala blad 17664. Wymienilem juz dwa razy czujnik cieczy ten na dole chlodnicy, pierwszy byl zielony, nastepny niebieski taki jaki byl wczesniej ale problem z obrotami mam caly czas, nawet sie nasilil. Czasem przy odpalaniu auto samo robi przygazowke, obroty chodza na jalowym pomiedzy 800-1200 tys. Ostatnio zauwazylem jakis czujnik z tylu silnika ale nie mam pojecia od czego on tam siedzi. Mial moze ktos podobne objawy??????????????????????????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #48 Napisano 29 Marca 2011 (edytowane) Panowie pomozcie bo juz i ja i meches nie wiemy co jest grane z autem. Po podlaczeniu kompa wywala blad 17664.Wymienilem juz dwa razy czujnik cieczy ten na dole chlodnicy, pierwszy byl zielony, nastepny niebieski taki jaki byl wczesniej ale problem z obrotami mam caly czas, nawet sie nasilil. Czasem przy odpalaniu auto samo robi przygazowke, obroty chodza na jalowym pomiedzy 800-1200 tys. Ostatnio zauwazylem jakis czujnik z tylu silnika ale nie mam pojecia od czego on tam siedzi. Mial moze ktos podobne objawy??????????????????????????????? To jest właśnie czujnik temperatury G62/G2 i jego dotyczy błąd 17664 - engine coolant temp sensor (G62) Edytowane 29 Marca 2011 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #49 Napisano 29 Marca 2011 Czyli wymieniałeś nie ten czujnik który powinieneś. Wymień ten czujnik z tyłu głowicy G62 ,a nie przy chłodnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sylwestroo Zgłoś #50 Napisano 2 Kwietnia 2011 Dzielkie wielkie za pomoc, czujnik sam wymienilem a mechesowi juz podziekowalem . Fura smiga ze az milo :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #51 Napisano 2 Kwietnia 2011 Nie dziękuj mechanikowi,tylko obij mu "face".Tak dla przykładu oraz potomnych... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sylwestroo Zgłoś #52 Napisano 3 Kwietnia 2011 piszac podziekowalem mialem na mysli ze zakonczylem z nim wspolprace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #53 Napisano 3 Kwietnia 2011 piszac podziekowalem mialem na mysli ze zakonczylem z nim wspolprace Gnój do wykastrowania, debile się nie powinny rozmnażać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BaluGd Zgłoś #54 Napisano 17 Maja 2011 Witam jestem pierwszy raz na forum i mam podobne objawy więc proszę o wyrozumiałość, otóż mam problem z moim autkiem kupiłem go w lutym tego roku jest to Passat b5 fl 130km 2004r.Wymieniłem oleje, filtry,rozrząd nie bo mechanik powiedział że jest on dopiero co po wymianie,ale pokazywał się błąd czek czy jakoś tak ,więc pojechałem na komputer i pokazało ,że to EGR I CZUJNIK TEMPERATURY PŁYNU CHŁODZĄCEGO,wymieniłem,błędu już niema ale falowanie obrotów zostało,na wskazówce tego nie widać ale kolega ma VAG-a i jak się podpioł to żadnych błędów nie było ale obroty falowały z 840 na819 na wolnych obrotach aż silnik dostawał jakiejś dziwnej wibracji i trzęsło autem.Jeżeli ktoś miał już taki przypadek lub wie co to jest proszę o odpowiedz na gg-35752704 lub na forum. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #55 Napisano 17 Maja 2011 Jak jesteś po wymianie czujnika temperatury i nadal Ci falują obroty to moze masz pompki do regeneracji jak tak miałem jak jedną pompkę miałem padnięta zrób logi dynamiczne pompek i daj na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BaluGd Zgłoś #56 Napisano 18 Maja 2011 robiłem test pompek i powiedziano że są jak nowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pln1991 Zgłoś #57 Napisano 18 Maja 2011 Mógł by ktoś napisać gdzie dokładnie znajduje się ten czujnik temp? U mnie falują obroty w zakresie 800-1100 ale tylko gdy samochód stał 2 dni nie odpalany jeżeli się rozgrzeje i zostawię go na 2-3 godz to problem znika. Zauważyłem że temp wyświetlana na climatroniku i komputerze jest inna niż w rzeczywistości co utwierdziło mnie że to raczej ten czujnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiadrian Zgłoś #58 Napisano 10 Czerwca 2011 Witam. U mnie wzrastały obroty na jakieś 1100 co jakiś czas, VAG pokazał błąd czujnika temp G62, kupiłem nowy za 60zł oryginalny, koloru zielonego i wszystko wróciło do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilku73 Zgłoś #59 Napisano 13 Lutego 2014 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=323772&start=14. Tu też jest coś o tych obrotach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #60 Napisano 14 Lutego 2014 Hmm - póki co narazie ludziom wystarcza sprawa czunika. Mi też faluja obroty (czasami) ale w granicy 850-900, rozrzad mialem wymieniany 3 mies temu, wszystko nowe także nie sadze zeby to byl rozrzad ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach