piotr555 Zgłoś #21 Napisano 6 Lipca 2009 (edytowane) ale ta na wydech to nie mam sensu zmieniac , te olejowa od spodu pewnie by pasowalo, i tak musze jakis silikonik wysokotemperaturowy kupic ,by objechac tam gdzie turbo na kolektor idzie , a te nakretki pasowalo by pozmieniac , bo jakby w przyszlosci chcialo sie grzebac raz jeszcze ,to moze byc problem z ich odkreceniem. Ps ,podziwiam i chyle glowe przed tymi co robili te robote bez kanalu , ja bym nie dal rady ....;/ Edytowane 6 Lipca 2009 przez piotr555 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HaNsiN Zgłoś #22 Napisano 6 Lipca 2009 rób jak chcesz;) co wymienisz to wymienisz, ale ja bynajmniej wychodzę z założenia, że jak robić to zrobić porządnie koszta nie są ogromne, a nowe uszczelki są lepsze od starych - to chyba oczywiste. Polecam wymienić śruby - nie z tego względu, że może kiedyś będzie turbo czyszczone i znowu rozkręcane, ale przy odkręcaniu mogą się wyrobić, a przy skręcaniu obrobionymi mocować graty do silnika....eeeeee:p Co do silikonu między turbo, a kolektor - ja nie dawałem i chyba nikt nie dawał. Ja bym wolał nie eksperymentować. Zresztą rób jak uważasz, ja staram się pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #23 Napisano 7 Lipca 2009 a wiec wszystko zlozone , za nakretki i uszczelki(WSZYSTKIE lacznie z wydechowym) w ASO zaplacilem ponad 50 zl, turbawka z wyczyszczeniem i przerobieniem 100, jeszcze jak mialem bebechy wyciagniete ,to sobie dospawalem kolejna plecionke bo mi tlumik boruczal na wolnych obrotach , ogolnie wymontowanie i wmontowanie przebieglo sprawnie , autko hula super , teraz kolej na logi vagiem i sie okaze czy wsio ok , pozdrawiam All co pomogli ,Wielkie THX,,,, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HaNsiN Zgłoś #24 Napisano 8 Lipca 2009 no to bardzo fajnie, że zrobiłeś turbawkę. Bezawaryjnej dłuuugiej jazdy życzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszhg Zgłoś #25 Napisano 25 Listopada 2009 (edytowane) Szkoda że nie ma jakiejś foto pomocy jak wyciągnąć turbo.Za wyciągnięcie turbo i za założenie krzyczą ok 150zł i tak myślę czy sam nie wyciągnąć zawieść do regeneracji i sam założyć. Mam w domu kanał ale nigdy nie wyciągałem turbo i trochę się obawiam . Macie może jakieś fotki z demontażu ??? Tyle że wy to robiliście w b5 a ja w b4 a to przecież inne ułożenie silnika i jest ciaśniej napewno Edytowane 25 Listopada 2009 przez mateuszhg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #26 Napisano 26 Listopada 2009 ja tez bez ogromnej wiedzy zrobilem to sam w garazu, byl problem jedynie z jedna sruba na dole, pamiętaj tez o odłączeniu wezy od oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fałwej Zgłoś #27 Napisano 26 Listopada 2009 Ja w AFN-nie wyciągałem turbo 2 razy. NIE POTRZEBNY kanał. Co najwyżej można podnieść auto do góry, zabezpieczyć, by nóg nie połamało i robi się jak ta la la, przy założeniu , że masz odpowiednie narzędzia, bo bez tego to będzie ciężko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszhg Zgłoś #28 Napisano 26 Listopada 2009 a w AFN-nie wyciągałem turbo 2 razy. NIE POTRZEBNY kanał. Ale w b4 masz inaczej silnik ułożony i na moje oko nie podejdziesz od góry tylko od dołu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek8 Zgłoś #29 Napisano 26 Listopada 2009 panowie a jaka jest szansa że te wszystkie nakrętki i śruby te zardzewiałe najbardziej sie nie pourywają?bo nakrętkę to żaden problem nową założyć ale urwaną szpilkę to już problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas2087 Zgłoś #30 Napisano 6 Listopada 2010 panowie mozecie mi jakos doradzic jak odkrecic nakretki od tej turbiny jedna puscila a reszta 5 nie chce uzywalem wd-40 i nic macie jakis pomysl? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #31 Napisano 6 Listopada 2010 panowie mozecie mi jakos doradzic jak odkrecic nakretki od tej turbiny jedna puscila a reszta 5 nie chce uzywalem wd-40 i nic macie jakis pomysl? lać np. odrdzewiacz wurtha lu z forcha, wd aż taki dobry nie jest, dobrze z wyczuciem opukaj też Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_223 Zgłoś #32 Napisano 6 Listopada 2010 panowie mozecie mi jakos doradzic jak odkrecic nakretki od tej turbiny jedna puscila a reszta 5 nie chce uzywalem wd-40 i nic macie jakis pomysl? jeśli masz możliwość to spróbuj podgrzać. Piszesz o nakrętce, nie wiem jak to wygląda przy turbo w tym miejscu co robisz, ale ja czasami też dospawywałem większą nakrętkę na starą i wtedy udawało się odkręcić (w tej opcji musisz mieć zapasowe nakrętki na wymiany) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas2087 Zgłoś #33 Napisano 6 Listopada 2010 np nakretka przy wloce do silnika od turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach