Skocz do zawartości
alan

Wymontowanie turbiny z silnika

Rekomendowane odpowiedzi

ale ta na wydech to nie mam sensu zmieniac , te olejowa od spodu pewnie by pasowalo, i tak musze jakis silikonik wysokotemperaturowy kupic ,by objechac tam gdzie turbo na kolektor idzie , a te nakretki pasowalo by pozmieniac , bo jakby w przyszlosci chcialo sie grzebac raz jeszcze ,to moze byc problem z ich odkreceniem.

 

Ps ,podziwiam i chyle glowe przed tymi co robili te robote bez kanalu , ja bym nie dal rady ....;/

Edytowane przez piotr555

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rób jak chcesz;) co wymienisz to wymienisz, ale ja bynajmniej wychodzę z założenia, że jak robić to zrobić porządnie ;) koszta nie są ogromne, a nowe uszczelki są lepsze od starych - to chyba oczywiste. Polecam wymienić śruby - nie z tego względu, że może kiedyś będzie turbo czyszczone i znowu rozkręcane, ale przy odkręcaniu mogą się wyrobić, a przy skręcaniu obrobionymi mocować graty do silnika....eeeeee:p Co do silikonu między turbo, a kolektor - ja nie dawałem i chyba nikt nie dawał. Ja bym wolał nie eksperymentować. Zresztą rób jak uważasz, ja staram się pomóc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wiec wszystko zlozone , za nakretki i uszczelki(WSZYSTKIE lacznie z wydechowym) w ASO zaplacilem ponad 50 zl, turbawka z wyczyszczeniem i przerobieniem 100, jeszcze jak mialem bebechy wyciagniete ,to sobie dospawalem kolejna plecionke bo mi tlumik boruczal na wolnych obrotach , ogolnie wymontowanie i wmontowanie przebieglo sprawnie , autko hula super , teraz kolej na logi vagiem i sie okaze czy wsio ok , pozdrawiam All co pomogli ,Wielkie THX,,,,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to bardzo fajnie, że zrobiłeś turbawkę. Bezawaryjnej dłuuugiej jazdy życzę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że nie ma jakiejś foto pomocy jak wyciągnąć turbo.Za wyciągnięcie turbo i za założenie krzyczą ok 150zł i tak myślę czy sam nie wyciągnąć zawieść do regeneracji i sam założyć. Mam w domu kanał ale nigdy nie wyciągałem turbo i trochę się obawiam . Macie może jakieś fotki z demontażu ??? Tyle że wy to robiliście w b5 a ja w b4 a to przecież inne ułożenie silnika i jest ciaśniej napewno

Edytowane przez mateuszhg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez bez ogromnej wiedzy zrobilem to sam w garazu, byl problem jedynie z jedna sruba na dole, pamiętaj tez o odłączeniu wezy od oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w AFN-nie wyciągałem turbo 2 razy. NIE POTRZEBNY kanał. Co najwyżej można podnieść auto do góry, zabezpieczyć, by nóg nie połamało i robi się jak ta la la, przy założeniu , że masz odpowiednie narzędzia, bo bez tego to będzie ciężko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a w AFN-nie wyciągałem turbo 2 razy. NIE POTRZEBNY kanał.
Ale w b4 masz inaczej silnik ułożony i na moje oko nie podejdziesz od góry tylko od dołu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie a jaka jest szansa że te wszystkie nakrętki i śruby te zardzewiałe najbardziej sie nie pourywają?bo nakrętkę to żaden problem nową założyć ale urwaną szpilkę to już problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie mozecie mi jakos doradzic jak odkrecic nakretki od tej turbiny jedna puscila a reszta 5 nie chce uzywalem wd-40 i nic macie jakis pomysl?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie mozecie mi jakos doradzic jak odkrecic nakretki od tej turbiny jedna puscila a reszta 5 nie chce uzywalem wd-40 i nic macie jakis pomysl?
lać np. odrdzewiacz wurtha lu z forcha, wd aż taki dobry nie jest, dobrze z wyczuciem opukaj też

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie mozecie mi jakos doradzic jak odkrecic nakretki od tej turbiny jedna puscila a reszta 5 nie chce uzywalem wd-40 i nic macie jakis pomysl?

 

jeśli masz możliwość to spróbuj podgrzać. Piszesz o nakrętce, nie wiem jak to wygląda przy turbo w tym miejscu co robisz, ale ja czasami też dospawywałem większą nakrętkę na starą i wtedy udawało się odkręcić (w tej opcji musisz mieć zapasowe nakrętki na wymiany)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

np nakretka przy wloce do silnika od turbo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności