Skocz do zawartości
Gość mateusz55

Problemy z przyspieszaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mateusz55

Witam wszystkich. Mam pytanko odnośnie usterki w pasacie b5 z góry uprzedzam, że szukałem tematu w wyszukiwarce lecz nie znalazłem.

Byłem w serwisie i powiedziano mi, że to turbo do wymiany ale wydaje mi się ze nie. Opisuje usterkę:

Podczas jazdy pow. 120km/h auto nie chce jechać więcej tak jakby minimalnie troszkę przyspieszało, a pedał gazu wciśniety na max. Do 120 rozpędza sie ok aż świszczy, a pow. lipa.Prosze o podpowiedz.

Edytowane przez rainman777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącz VAG-a u innego mechaniora. Zrób testy statyczne i dynamiczne. Odczytaj błędy i będziesz wiedział o co kaman.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbo, na Vagu wyjdzie błąd high pressure control...

przerabiałem,turbo do czyszczenia lub nowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol

Przeladowuje Ci turbinka-i tyle.

Mialem cos podobnego w AVF poltora roku temu-przeskoczyl mi kilka razy w tryb awaryjny (bo o tym piszesz)-tez mi w serwisie mowili, ze turbo do wymiany-a ja przegonilem samochod kilka razy, zaczalem jezdzic na wyzszych obrotach i od tamtego czasu jest wszystko OK-najprawdopodobniej mialem zapieczone kierownice...

Poszukaj na forum pod haslami "tryb awaryjny", to dowiesz sie wiecej :)Ale ja bym zaczal od mojego sposobu-w koncu nic nie kosztuje i tez nie zaszkodzi-warto sprobowac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

błąd 00575..przeładowanie turbiny...spróbuj rozruszać sztangę pod "gruchą" przy turbinie... najlepiej wd40 i klucz płaski 12 ruszać sztangą góra dół az zacznie chodzić na całym zakresie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
błąd 00575..przeładowanie turbiny...spróbuj rozruszać sztangę pod "gruchą" przy turbinie... najlepiej wd40 i klucz płaski 12 ruszać sztangą góra dół az zacznie chodzić na całym zakresie..

 

 

gdzie tym kluczem 12 pogmerac?? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nad turbinką masz taką "gruche" z przewodem podciśnienia a pod nią do sprężarki znajduje się taka metalowa sztanga, która ma jak by płetwe( wez lusterko i dobra latarkę to zobaczysz o co mi chodzi,,,zaprzyj klucz pod tą płetwę i o obudowe turbiny i ruszaj góra dół( zrób dzwignie poprostu tym kluczem) i pryskaj wdekiem az się rozrusza i bedzie pracowac swobodnie(bez zacięć)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nad turbinką masz taką "gruche" z przewodem podciśnienia a pod nią do sprężarki znajduje się taka metalowa sztanga, która ma jak by płetwe( wez lusterko i dobra latarkę to zobaczysz o co mi chodzi,,,zaprzyj klucz pod tą płetwę i o obudowe turbiny i ruszaj góra dół( zrób dzwignie poprostu tym kluczem) i pryskaj wdekiem az się rozrusza i bedzie pracowac swobodnie(bez zacięć)

 

 

wiem jak to wyglada - dzieki !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ha...potem rozgrzej dieselka i 1,2,3 do podłogi kilka razy..nie jest to sposób na wieczysta gwarancje, ale u mnie pomogło...wudek z czasem wyparuje i jest lipa dlatego warto strzykawką z olejem troche psiknąć pod gruche..no i starać sie nie mulić tdi-ka bo problem może się powtórzyć..co jakiś czas przepalić furke..taki urok tych vwejów:)pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mateusz55

Dzieki za rady zastosuje i zobaczymy pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że wd40 może ale nie musi pomóc. Jak kolega ma zapieczone kierownice to żadne wd40 nie pomoże. Trzeba wyciągnąć turbinkę i przeczyścić. Da się to zrobić samemu. Wyczyść turbo z nagaru i jak zrobisz to starannie to jest szansa że chwilę będziesz miał spokój z łapaniem trybu awaryjnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wystarczy ze dasz do czyszczenia zawór egr i po problemie ...mialem tez taki przypadek

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mateusz55

Witam wszystkich. Tematu czesc dalsza.... Podłączyłem się pod vaga i wyszły 2 błędy 65535( 37-10), i 00519(28-10). Wyczytałem opis tych błedów gdzieś tam wyszukałem i jest opis, że ten pierwszy to czujnik w kolektorze ssacym, a ten drugi to sterownik. Czujnik zamieniłem od kolegi i włożyłem na jazde probna i bez zmian/? przyspieszenie jakby lepsze ale dalej turbo odłańcza przy duzych obrotach i jeździe do 120 na h dopiero po wyłończeniu silnika turbo powraca. A jesli sie rozpedzam powolutku ślamazarnie to wtedy pojedzie pow. 120? Co to moze byc poradzcie/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość luksta

wymien sterownik,powinno byc ok,przerabialem to,koszt nie duzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fieke

Witam

U mnie jest podobny problem. Chodzi o to że przy niskich biegach nie odczuwam "dociśnięcia" w fotel Podczas przysspieszania do 3000 obr/min na zegarze pokazuje mi spalanie 32 - 36 l/100. Czyściłem już EGR i inne sterowniki. Jeździłem już ponad 120 km/h na wysokich obrotach i w przeciwieństwie do was miałem jeszcze czym pojechać. Rozchodzi mie się co się dzieje na biegu: I II III - gdzie ten docisk w fotel??? I spalanie mi wzrosło w cyklu mieszanym do 7.4l

Poradźcie coś??

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcin0405

Witam.

Ja mam podobny problem. Gdy wciskam pedał gazu do oporu samochód powoli rozpedza sie,ale strasznie powoli. nie czuc wogole mocy. predkosc max to tylko 120km/h,gdy stoje na luzie dobrze wchodzi na obroty co to moze byc??? a jesli juz wiecie to ile moze kosztowac naprawa? z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Ja mam podobny problem. Gdy wciskam pedał gazu do oporu samochód powoli rozpedza sie,ale strasznie powoli. nie czuc wogole mocy. predkosc max to tylko 120km/h,gdy stoje na luzie dobrze wchodzi na obroty co to moze byc??? a jesli juz wiecie to ile moze kosztowac naprawa? z gory dzieki

 

Przeczytaj temat od poczatku, rzeczy do sprawdzenia zostaly juz wymienione

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Ja mam podobny problem. Gdy wciskam pedał gazu do oporu samochód powoli rozpedza sie,ale strasznie powoli. nie czuc wogole mocy. predkosc max to tylko 120km/h,gdy stoje na luzie dobrze wchodzi na obroty co to moze byc??? a jesli juz wiecie to ile moze kosztowac naprawa? z gory dzieki

Problem ten dotyczy jakiego pojazdu ( bo w Awatarze jest Nie Passat)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gregfr

ja stawiam na zawór n75 sprawdz czy cyka zresztą jest opisany na forum. miałem takvprzy 120 km wpada w tryb awaryjny czuć takie zduszenie. Pierwszy mechanik mówił mi ze turbo poszło ale dymu nie miałem, więc zmieniłem machaniora i jakoś udało sie bez wymiany. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mateusz55

Tematu czesc dalsza................

po 2krotnym podłaczeniu pod vaga, zamienionym zaworku n75, przepływomierzu, wyczyszczeniu turbiny dalej wpada w tryb awaryjny pasek. Różnica jest taka, ze po wyczyszczeniu turbiny tryb awaryjny wpada nie odrazu pzry byle jakim przyspieszeniu i przy predkosci 130 a nie 110 aaaaaaaaaa i komputer wskazuje zuzycie paliwa oooo duzo wieksze bo z 4.6 to 8-15. ???

Jakieś pomysły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności