Gość mateusz55 Zgłoś #1 Napisano 17 Września 2008 (edytowane) Witam wszystkich. Mam pytanko odnośnie usterki w pasacie b5 z góry uprzedzam, że szukałem tematu w wyszukiwarce lecz nie znalazłem. Byłem w serwisie i powiedziano mi, że to turbo do wymiany ale wydaje mi się ze nie. Opisuje usterkę: Podczas jazdy pow. 120km/h auto nie chce jechać więcej tak jakby minimalnie troszkę przyspieszało, a pedał gazu wciśniety na max. Do 120 rozpędza sie ok aż świszczy, a pow. lipa.Prosze o podpowiedz. Edytowane 15 Sierpnia 2013 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fałwej Zgłoś #2 Napisano 17 Września 2008 Podłącz VAG-a u innego mechaniora. Zrób testy statyczne i dynamiczne. Odczytaj błędy i będziesz wiedział o co kaman. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radok Zgłoś #3 Napisano 17 Września 2008 turbo, na Vagu wyjdzie błąd high pressure control... przerabiałem,turbo do czyszczenia lub nowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #4 Napisano 17 Września 2008 Przeladowuje Ci turbinka-i tyle. Mialem cos podobnego w AVF poltora roku temu-przeskoczyl mi kilka razy w tryb awaryjny (bo o tym piszesz)-tez mi w serwisie mowili, ze turbo do wymiany-a ja przegonilem samochod kilka razy, zaczalem jezdzic na wyzszych obrotach i od tamtego czasu jest wszystko OK-najprawdopodobniej mialem zapieczone kierownice... Poszukaj na forum pod haslami "tryb awaryjny", to dowiesz sie wiecej :)Ale ja bym zaczal od mojego sposobu-w koncu nic nie kosztuje i tez nie zaszkodzi-warto sprobowac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciomab Zgłoś #5 Napisano 18 Września 2008 błąd 00575..przeładowanie turbiny...spróbuj rozruszać sztangę pod "gruchą" przy turbinie... najlepiej wd40 i klucz płaski 12 ruszać sztangą góra dół az zacznie chodzić na całym zakresie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruzi Zgłoś #6 Napisano 18 Września 2008 błąd 00575..przeładowanie turbiny...spróbuj rozruszać sztangę pod "gruchą" przy turbinie... najlepiej wd40 i klucz płaski 12 ruszać sztangą góra dół az zacznie chodzić na całym zakresie.. gdzie tym kluczem 12 pogmerac?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciomab Zgłoś #7 Napisano 18 Września 2008 nad turbinką masz taką "gruche" z przewodem podciśnienia a pod nią do sprężarki znajduje się taka metalowa sztanga, która ma jak by płetwe( wez lusterko i dobra latarkę to zobaczysz o co mi chodzi,,,zaprzyj klucz pod tą płetwę i o obudowe turbiny i ruszaj góra dół( zrób dzwignie poprostu tym kluczem) i pryskaj wdekiem az się rozrusza i bedzie pracowac swobodnie(bez zacięć) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruzi Zgłoś #8 Napisano 18 Września 2008 nad turbinką masz taką "gruche" z przewodem podciśnienia a pod nią do sprężarki znajduje się taka metalowa sztanga, która ma jak by płetwe( wez lusterko i dobra latarkę to zobaczysz o co mi chodzi,,,zaprzyj klucz pod tą płetwę i o obudowe turbiny i ruszaj góra dół( zrób dzwignie poprostu tym kluczem) i pryskaj wdekiem az się rozrusza i bedzie pracowac swobodnie(bez zacięć) wiem jak to wyglada - dzieki !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciomab Zgłoś #9 Napisano 18 Września 2008 a ha...potem rozgrzej dieselka i 1,2,3 do podłogi kilka razy..nie jest to sposób na wieczysta gwarancje, ale u mnie pomogło...wudek z czasem wyparuje i jest lipa dlatego warto strzykawką z olejem troche psiknąć pod gruche..no i starać sie nie mulić tdi-ka bo problem może się powtórzyć..co jakiś czas przepalić furke..taki urok tych vwejów:)pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mateusz55 Zgłoś #10 Napisano 23 Września 2008 Dzieki za rady zastosuje i zobaczymy pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broadway Zgłoś #11 Napisano 23 Września 2008 Wydaje mi się że wd40 może ale nie musi pomóc. Jak kolega ma zapieczone kierownice to żadne wd40 nie pomoże. Trzeba wyciągnąć turbinkę i przeczyścić. Da się to zrobić samemu. Wyczyść turbo z nagaru i jak zrobisz to starannie to jest szansa że chwilę będziesz miał spokój z łapaniem trybu awaryjnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek83 Zgłoś #12 Napisano 23 Września 2008 wystarczy ze dasz do czyszczenia zawór egr i po problemie ...mialem tez taki przypadek pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mateusz55 Zgłoś #13 Napisano 8 Października 2008 Witam wszystkich. Tematu czesc dalsza.... Podłączyłem się pod vaga i wyszły 2 błędy 65535( 37-10), i 00519(28-10). Wyczytałem opis tych błedów gdzieś tam wyszukałem i jest opis, że ten pierwszy to czujnik w kolektorze ssacym, a ten drugi to sterownik. Czujnik zamieniłem od kolegi i włożyłem na jazde probna i bez zmian/? przyspieszenie jakby lepsze ale dalej turbo odłańcza przy duzych obrotach i jeździe do 120 na h dopiero po wyłończeniu silnika turbo powraca. A jesli sie rozpedzam powolutku ślamazarnie to wtedy pojedzie pow. 120? Co to moze byc poradzcie/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luksta Zgłoś #14 Napisano 9 Października 2008 wymien sterownik,powinno byc ok,przerabialem to,koszt nie duzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość fieke Zgłoś #15 Napisano 19 Października 2008 Witam U mnie jest podobny problem. Chodzi o to że przy niskich biegach nie odczuwam "dociśnięcia" w fotel Podczas przysspieszania do 3000 obr/min na zegarze pokazuje mi spalanie 32 - 36 l/100. Czyściłem już EGR i inne sterowniki. Jeździłem już ponad 120 km/h na wysokich obrotach i w przeciwieństwie do was miałem jeszcze czym pojechać. Rozchodzi mie się co się dzieje na biegu: I II III - gdzie ten docisk w fotel??? I spalanie mi wzrosło w cyklu mieszanym do 7.4l Poradźcie coś?? Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcin0405 Zgłoś #16 Napisano 21 Października 2008 Witam. Ja mam podobny problem. Gdy wciskam pedał gazu do oporu samochód powoli rozpedza sie,ale strasznie powoli. nie czuc wogole mocy. predkosc max to tylko 120km/h,gdy stoje na luzie dobrze wchodzi na obroty co to moze byc??? a jesli juz wiecie to ile moze kosztowac naprawa? z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #17 Napisano 21 Października 2008 Witam.Ja mam podobny problem. Gdy wciskam pedał gazu do oporu samochód powoli rozpedza sie,ale strasznie powoli. nie czuc wogole mocy. predkosc max to tylko 120km/h,gdy stoje na luzie dobrze wchodzi na obroty co to moze byc??? a jesli juz wiecie to ile moze kosztowac naprawa? z gory dzieki Przeczytaj temat od poczatku, rzeczy do sprawdzenia zostaly juz wymienione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #18 Napisano 21 Października 2008 Witam.Ja mam podobny problem. Gdy wciskam pedał gazu do oporu samochód powoli rozpedza sie,ale strasznie powoli. nie czuc wogole mocy. predkosc max to tylko 120km/h,gdy stoje na luzie dobrze wchodzi na obroty co to moze byc??? a jesli juz wiecie to ile moze kosztowac naprawa? z gory dzieki Problem ten dotyczy jakiego pojazdu ( bo w Awatarze jest Nie Passat)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gregfr Zgłoś #19 Napisano 21 Października 2008 ja stawiam na zawór n75 sprawdz czy cyka zresztą jest opisany na forum. miałem takvprzy 120 km wpada w tryb awaryjny czuć takie zduszenie. Pierwszy mechanik mówił mi ze turbo poszło ale dymu nie miałem, więc zmieniłem machaniora i jakoś udało sie bez wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mateusz55 Zgłoś #20 Napisano 23 Października 2008 Tematu czesc dalsza................ po 2krotnym podłaczeniu pod vaga, zamienionym zaworku n75, przepływomierzu, wyczyszczeniu turbiny dalej wpada w tryb awaryjny pasek. Różnica jest taka, ze po wyczyszczeniu turbiny tryb awaryjny wpada nie odrazu pzry byle jakim przyspieszeniu i przy predkosci 130 a nie 110 aaaaaaaaaa i komputer wskazuje zuzycie paliwa oooo duzo wieksze bo z 4.6 to 8-15. ??? Jakieś pomysły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach