Skocz do zawartości

maciomab

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maciomab

  • Urodziny 16.11.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Starogard Gdański

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN) 4x4
  • Rok produkcji
    1998
  1. Było by świetnie gdyby to była rolka napinająca tylko wyraźnie, słuchać trajkot od sprężarki i kiedy klima nie jest włączona widać jak pasek lekko drży, pasek miałem zdjęty i ani koło pasowe klimy ani rolka po kręceniu ręką się nie odzywa...co Wy na to.. koledzy mechanicy mówią, że mam 5-ty gar awaryjny..hehe pozdrawiam ---------- Post added at 13:39 ---------- Previous post was at 13:37 ---------- Było by świetnie gdyby to była rolka napinająca tylko wyraźnie, słuchać trajkot od sprężarki i kiedy klima nie jest włączona widać jak pasek lekko drży, pasek miałem zdjęty i ani koło pasowe klimy ani rolka po kręceniu ręką się nie odzywa...co Wy na to.. koledzy mechanicy mówią, że mam 5-ty gar awaryjny..hehe pozdrawiam
  2. Witam! U mnie w pasku przewody klimatyzacji skręcane są właśnie na gwint...mam jeden przewód wo wymiany ale na allegro nie mogę dopasować bo są tylko na "szybkozłączkę". czy jest ktoś w posiadaniu numerów seryjnych takich przewodów?
  3. no wporządku jak łożysko jest padnięte to padnięte...ale dlaczego jak podwyższe tylko delikatnie obroty nastaje cisza? aha i jesze jedno...czy ta"tarcza" sprzęgła na kole pasowym ma prawo poruszać się prawo lewo w zakresie ok 1 cm, czy powinna wyć nieruchoma?
  4. mam pytanie.. to ta "tarcza" sprzęgła powinna się sztywno trzymać? bo u mnie się lekko rusza ok 1cm prawo-lewo i też mam problemy z metalicznym dźwiękiem na wyłączonej klimie/włączona wszystko ok. pozdrawiam
  5. witam! mam podobny problem z klimatyzacją, kiedy jest włączona jest wszystko w porządku, natomiast kiedy wyłącze zaczyna się "grzechotanie"-metaliczny dzwięk. myślałem że łożysko sprężarki,ewentualnie samego koła pasowego.. zdjąłem pasek i ręcznie poruszałem kołem pasowym klimy i cisza... moje pytanie: czy samo sprzęgło koła pasowego może być padnięte? co najlepsze jak samochód chodzi na wolnych obrotach bez klimy, hałas jest paskudny, wystarczy, że gazem podwyższe obroty o 100 i jest cisza. Raczej łożysko jakiekolwiek dalej by hałasowało a tu nic. przy włączonej klimie jest elegancko, ale przecież nie będę cały rok jeździł na klimie np. zimą
  6. Witam. Ja te "smrody" spalin jakiś czas temu przerabiałem, polecam wykręcić kolektor ssący i egr i porządnie to wymć...egr sama benzyną, a kolektor "wypalilem" naparstek benzyny do środka i zapałki, 2-3 razy wypalic i cały syf wypadnie jak sadze z pieca (uważać żeby nie przegrzać podczas wypalania kolektora bo sie wykrzywi)...od tego momentu "przyjemny" zapach spalin.. pozdrawiam;)
  7. Witam wszystkich. Mam problem z centralnym zamkiem ,a dokładnie z tylnymi prawymi drzwiami. Swojego czasu wyciągnąłem akumulator z auta w celu wymalowania podstawki akumulatora. Po ponownym podłączeniu okazało się, że tylne prawe drzwi nie reagują na pilota w kluczyklu. Standardowo podpiąłem Vag-a, pokasowałem wszystkie błędy, sprawdziłem wtyczki z kablami w drzwiach( faktem jest, że są popękane koszulki ale nie poprzerywane) i dalej nic...brakuje już mi pomysłu, tym bardziej że nic tam nie gmerałem i wszystko działało..w czym tkwi problem:confused: pozdrawiam
  8. hmmmm.teraz dopiero zobaczyłem o jakim aucie mowa;) no w tym roczniku raczej nie dostaniesz innych niż z ładunkiem:636: a trudno mi powiedzieć czy bez "strzału" mechanizm pasów bedzie działał...szukaj od anglików może coś dostaniesz taniej
  9. Witam...na moje pasy są do wymiany..kup ze zwykłym napinaczem(bez ładunku), a w miejsce wtyczek wstaw diode...
  10. każdy złodziej samochodu daruje sobie w momencie jak widzi fizyczne zabezpieczenie skrzyni biegów...wiem to z pewnego źrudła, od elektryków samochodowych który trudnią się na codzień zakładaniem zabezpieczeń, tak naprawde odcięcie zapłonu to pic na wode dla dobrego złodzieja, bo podpina swój komp i odpala jak chce, odciecie musi być w takim miejscu, że w momencie odpalania auta przez właściciela nie wykonuje fałszywych ruchów czyli gdzieś nie gmera pod kierownicą w schowkach itp. miejscach/jeżeli macie dwa zabezpieczenia elektroniczne nie zakładajcie drugiej diody, nie dość że to dla was informacja że coś tam działa to dla złodzieja też pozdrawiam to zabezpieczenie to bzdura, kladasz kluczyk i alarm się rozbraja:)
  11. a ha...potem rozgrzej dieselka i 1,2,3 do podłogi kilka razy..nie jest to sposób na wieczysta gwarancje, ale u mnie pomogło...wudek z czasem wyparuje i jest lipa dlatego warto strzykawką z olejem troche psiknąć pod gruche..no i starać sie nie mulić tdi-ka bo problem może się powtórzyć..co jakiś czas przepalić furke..taki urok tych vwejów:)pozdrawiam!
  12. nad turbinką masz taką "gruche" z przewodem podciśnienia a pod nią do sprężarki znajduje się taka metalowa sztanga, która ma jak by płetwe( wez lusterko i dobra latarkę to zobaczysz o co mi chodzi,,,zaprzyj klucz pod tą płetwę i o obudowe turbiny i ruszaj góra dół( zrób dzwignie poprostu tym kluczem) i pryskaj wdekiem az się rozrusza i bedzie pracowac swobodnie(bez zacięć)
  13. błąd 00575..przeładowanie turbiny...spróbuj rozruszać sztangę pod "gruchą" przy turbinie... najlepiej wd40 i klucz płaski 12 ruszać sztangą góra dół az zacznie chodzić na całym zakresie..
  14. witam wszystkich! przeglądałem tematy poruszane na temat układu wydechowego i drgań, ale nie znalazłem oczywistej odpowiedzi na mój problem;-) a mianowicie wszystko jest pieknie i cicho do momentu aż silnik się rozgrzeje do temperatury roboczej, czyli 90 st. Po rozgrzaniu się silnika i układu wydechowego, rura wydechowa dzwoni! Sprawdzałem: 1. wieszaki gumowe, są ok! 2. łącznik środkowy(ten z dwóch powłok blach i klem, jest ok! 3. łacznik elastyczny(siatkowy) wyglada jak z fabryki bez przedmuchów... no i teraz nie wiem gdzie szukać przycznyny..faktem jest, że poduszka po prawej stronie pod doładowaniem jest troszkę słabsza-tak stwierdził diagnosta na przeglądzie ale co ma temperatura wspólnego z poduszką silnika, nic się nie trzęsie w środku, silnik nie wibruje, jedynie przy odpalaniu czy gaszeniu delikatnie szarpnie i to wszystko...brak mi już pomysłów, złapie delikatnie za wydech i robi się cisza.. pozdrawiam!
  15. Ten układ odpowietrza się właściwie samoczynnie przez kręcenie kierownicą, ale kiedyś miałem paska B3 w którym pompa właśnie buczała, a z czasem miała słabsza wydajność, czyli coraz to ciężej się kręciło aż padła:\ Może masz przytartą pompę i wtedy taki efekt.pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności