-
Liczba zawartości
100 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O makaron11
- Urodziny 26.07.1966
Informacje osobiste
-
Imię
Bartłomiej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Białystok
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 150KM
-
Rok produkcji
2015
-
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem ze swoim passatem b8, otóż od jakiegoś czasu zaczęły pojawiać się stuki, czasami na wolnych obrotach a czasami przy wciśniętym sprzęgle. Czy ktoś z forumowiczów miał podobny problem i mógłby podzielić się informacjami co było przyczyną?
-
ok dzieki za odpowiedz, co pokombinuje jutro pozdrawiam
-
z prawej strony nic nie ma, jedyne przyciski jakie są to od Auto Hold`a i ESP. Jest to wersja z USA może temu nie ma przycisku. Któryś z kolegów parę stron wcześniej też miał czujniki ale przycisku brak.
-
Witam, właśnie jestem po wymianie całych kół na zimowe stalowe. Do felg stalowych dokupiłem czujniki, rok temu było wszystko dobrze, nic się nie świeciło. Dzisiaj zmieniłem koła i zapaliła się kontrolka, że mało ciśnienia w oponie. W wulkanizacji napompowali wszystkie koła. Czy może być temu tak, że zamieniłem z przodu na tył. Może da się na nowo skalibrować system? tylko jak? niestety nie mam żadnego przycisku przy skrzyni biegów. Czujniki są w każdej feldze oddzielnie.
-
no ja niestety nie używam klimy- taki typ pracy, co kilka minut wysiadka z samochodu. Jezeli obieg działa normalnie to nie potrzeba klimy zeby szybko szyby odparowały. A obieg powinien sie zamykac wtedy kiedy włączę wsteczny bieg a teraz słysze prace silniczka i delikatne stukanie. Dzisiaj zabiore sie za wyjęcia schowka.
-
Witam. Mam problem z parowaniem szyb, w wilgotne dni na postoju szyby delikatnie parują a jak uruchomię silnik to w kilka sekund szyby są całkowicie zaparowane. Obstawiam, że jest to wina zaciętej klapki obiegu wewnętrznego, jak wcisnę przycisk żeby obieg zamknąć to słyszę pracę silniczka i takie delikatne stuki i nie ma różnicy w nawiewie. czy ktoś się orientuje gdzie jest owa klapka i jak można się do niej dostać. pozdrawiam
-
Proponuje podjechac do dobrego mechaniora który ogarnie sprawę, u mnie tez na poczatku chcieli robic update sterownika ale koles padł na pomysł zeby ryszyć tłoki 12V bez sterownika i wszystko ruszylo, sterownik podłączyl i wszystko działało jak należy, skalibrował, przyuczył grubość klocka i hula bez problemów do dzisiaj, a po wymianie klockow i tarcz tez z poziomu vcdsa nie chcialy tłoki drgnąć.
-
Coś mi się wydaje, że masz podobną usterkę do mojej. podczas wymiany klockow i tarcz rozladowal sie akumulator i nie dalo rady zacisnąć tłokow. jedynie co pomogło to dostanie się do sterownika, odłączenie go i tłoczki cofnąć prądem bez sterownika. Niestety dostanie się do tego sterownika nie należy do prostej czynności. Gdzieś na forum jest instrukcja jak dostać się do tego nieszczęsnego sterownika.
-
Witam, sterownik siedzi pod tunelem srodkowym. Musisz wymontowac caly tunel i dopiero ujzysz sterownik
-
ok, dzieki za pomoc, w wolnej chwili wyjmę panel i zobacze co w trawie piszczy
-
dokładnie tak, nie mam climatronica. Zaczyna delikatnie dmuchac cieplym jak nastawie pokretlo temperatury na 3/4 w strone cieplego. A jak nastawie na max gorace to wieje goracym jak powinno
-
Witam Wszystkich. Mam taki problem z ogrzewaniem, mam reczne sterowanie i jak nastawie na srodek to leci maksymalnie zimne powietrze, jak przekrece dopiero na 3/4 mocy to zaczyna wiac troche cieplym powietrzem, a jak na maksymalnie gorące to gorące. Czy moze byc przeczyna w pokretlach ? czy moze cos innego ? Pozdrawiam
-
Tak bezpieczniki byly sprawdzane. Usterka rozwiazana, trzeba bylo odlaczyc sterownik, i napieciem bez sterownika ruszyc tloki, sterownik nie dal rady ruszyc bo prawdopodobnie byly za mocno wcisniete tloki. Po podlaczeniu sterownika wszystko dziala jak nalezy
-
Witam, mam sporawy problem z hamulcem recznym. Pojechalem na wymiane klockow i tarcz do warsztatu, koles cofnal tloczki kompem ale nie cofnely sie na tyle by moc wymienic klocki wiec cofna jakims kluczem specjalnym, po zalozeniu klockow i tarcz przyszedl moment na zamkniecie tloczkow komputerem i tu pojawil sie problem, silniczki nie reaguja na nic, ani na test poprawnosci w vagu ani na kalibracje ani na nic, pali sie non stop kontrolka Break i przekreslone P, gong non stop dzwoni, mechanik sprawdzil prad czy dochodzi do silniczkow i niestety nie dochodzi, byla odlaczona klema od aku i niestety to samo. Moze ma ktos jakies propozycje co moglo sie stac ? P.S przepraszam ale nie mam jezyka polskiego na klawiaturze wiec bez polskich znakow pisze Pozdrawiam
-
TFSI wymiana cewek za free w ASO
makaron11 odpowiedział romeo9999 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Potwierdzam, paski z USA tez sa objete akcja serwisowa wymiany cewek, osobiscie to przychodzilem