Skocz do zawartości

makaron11

  • Liczba zawartości

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O makaron11

  • Urodziny 26.07.1966

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartłomiej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015
  1. Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem ze swoim passatem b8, otóż od jakiegoś czasu zaczęły pojawiać się stuki, czasami na wolnych obrotach a czasami przy wciśniętym sprzęgle. Czy ktoś z forumowiczów miał podobny problem i mógłby podzielić się informacjami co było przyczyną?
  2. ok dzieki za odpowiedz, co pokombinuje jutro pozdrawiam
  3. z prawej strony nic nie ma, jedyne przyciski jakie są to od Auto Hold`a i ESP. Jest to wersja z USA może temu nie ma przycisku. Któryś z kolegów parę stron wcześniej też miał czujniki ale przycisku brak.
  4. Witam, właśnie jestem po wymianie całych kół na zimowe stalowe. Do felg stalowych dokupiłem czujniki, rok temu było wszystko dobrze, nic się nie świeciło. Dzisiaj zmieniłem koła i zapaliła się kontrolka, że mało ciśnienia w oponie. W wulkanizacji napompowali wszystkie koła. Czy może być temu tak, że zamieniłem z przodu na tył. Może da się na nowo skalibrować system? tylko jak? niestety nie mam żadnego przycisku przy skrzyni biegów. Czujniki są w każdej feldze oddzielnie.
  5. no ja niestety nie używam klimy- taki typ pracy, co kilka minut wysiadka z samochodu. Jezeli obieg działa normalnie to nie potrzeba klimy zeby szybko szyby odparowały. A obieg powinien sie zamykac wtedy kiedy włączę wsteczny bieg a teraz słysze prace silniczka i delikatne stukanie. Dzisiaj zabiore sie za wyjęcia schowka.
  6. Witam. Mam problem z parowaniem szyb, w wilgotne dni na postoju szyby delikatnie parują a jak uruchomię silnik to w kilka sekund szyby są całkowicie zaparowane. Obstawiam, że jest to wina zaciętej klapki obiegu wewnętrznego, jak wcisnę przycisk żeby obieg zamknąć to słyszę pracę silniczka i takie delikatne stuki i nie ma różnicy w nawiewie. czy ktoś się orientuje gdzie jest owa klapka i jak można się do niej dostać. pozdrawiam
  7. Proponuje podjechac do dobrego mechaniora który ogarnie sprawę, u mnie tez na poczatku chcieli robic update sterownika ale koles padł na pomysł zeby ryszyć tłoki 12V bez sterownika i wszystko ruszylo, sterownik podłączyl i wszystko działało jak należy, skalibrował, przyuczył grubość klocka i hula bez problemów do dzisiaj, a po wymianie klockow i tarcz tez z poziomu vcdsa nie chcialy tłoki drgnąć.
  8. Coś mi się wydaje, że masz podobną usterkę do mojej. podczas wymiany klockow i tarcz rozladowal sie akumulator i nie dalo rady zacisnąć tłokow. jedynie co pomogło to dostanie się do sterownika, odłączenie go i tłoczki cofnąć prądem bez sterownika. Niestety dostanie się do tego sterownika nie należy do prostej czynności. Gdzieś na forum jest instrukcja jak dostać się do tego nieszczęsnego sterownika.
  9. Witam, sterownik siedzi pod tunelem srodkowym. Musisz wymontowac caly tunel i dopiero ujzysz sterownik
  10. ok, dzieki za pomoc, w wolnej chwili wyjmę panel i zobacze co w trawie piszczy
  11. dokładnie tak, nie mam climatronica. Zaczyna delikatnie dmuchac cieplym jak nastawie pokretlo temperatury na 3/4 w strone cieplego. A jak nastawie na max gorace to wieje goracym jak powinno
  12. Witam Wszystkich. Mam taki problem z ogrzewaniem, mam reczne sterowanie i jak nastawie na srodek to leci maksymalnie zimne powietrze, jak przekrece dopiero na 3/4 mocy to zaczyna wiac troche cieplym powietrzem, a jak na maksymalnie gorące to gorące. Czy moze byc przeczyna w pokretlach ? czy moze cos innego ? Pozdrawiam
  13. Tak bezpieczniki byly sprawdzane. Usterka rozwiazana, trzeba bylo odlaczyc sterownik, i napieciem bez sterownika ruszyc tloki, sterownik nie dal rady ruszyc bo prawdopodobnie byly za mocno wcisniete tloki. Po podlaczeniu sterownika wszystko dziala jak nalezy
  14. Witam, mam sporawy problem z hamulcem recznym. Pojechalem na wymiane klockow i tarcz do warsztatu, koles cofnal tloczki kompem ale nie cofnely sie na tyle by moc wymienic klocki wiec cofna jakims kluczem specjalnym, po zalozeniu klockow i tarcz przyszedl moment na zamkniecie tloczkow komputerem i tu pojawil sie problem, silniczki nie reaguja na nic, ani na test poprawnosci w vagu ani na kalibracje ani na nic, pali sie non stop kontrolka Break i przekreslone P, gong non stop dzwoni, mechanik sprawdzil prad czy dochodzi do silniczkow i niestety nie dochodzi, byla odlaczona klema od aku i niestety to samo. Moze ma ktos jakies propozycje co moglo sie stac ? P.S przepraszam ale nie mam jezyka polskiego na klawiaturze wiec bez polskich znakow pisze Pozdrawiam
  15. Potwierdzam, paski z USA tez sa objete akcja serwisowa wymiany cewek, osobiscie to przychodzilem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności