jarucki Zgłoś #81 Napisano 21 Lutego 2011 Andrzej - Piękna robota :D:D:D:D:D tylko było tego nie flokować a polakierować Ładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas204 Zgłoś #82 Napisano 21 Lutego 2011 Mnie też się podoba. Tylko szkoda nawiewów by mi było osobiście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzej_85 Zgłoś #83 Napisano 2 Kwietnia 2011 Flokowanie to była opcja najszybsza i najtańsza. Myśle obszyć to skórą. Co do nawiewów szkoda że zniszczone czy szkoda że nie ma? Bo jak zniszczone to powiem że na tą przeróbke kupiłem drugie i te co były leżą i sie kurzą, a jeżeli szkoda żę brak nawiewów ja tego nie odczuwam zawsze i tak na szybe mam ustawione nawiewy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo2o1o Zgłoś #84 Napisano 12 Czerwca 2011 Witam panowie, widze ze piszecie wyzej ze w silnikach AHU nie trzeba wiercic kolektora, w takim razie gdzie się podpiąć, moze ktos dokladnie opisac cala instalacje krok po kroku ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #85 Napisano 17 Sierpnia 2011 Kupiłem używany zegar nie mam instrukcji a mam 3 przewody i nie wiem do czego jest trzeci jeden napewno + drugi - a trzeci ? kolory to bialy czarny i pomarańczowy wie ktoś może ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #86 Napisano 18 Sierpnia 2011 strzelam wciemno bo by podchodzilo pod zasilanie, masa, podswietlenie. Miernikiem trzeba by obadac zeby miec pewnosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #87 Napisano 18 Sierpnia 2011 zegar działa bez pomarańczowego przewodu biały to + czarny to - pomarańczowy nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #88 Napisano 18 Sierpnia 2011 może ten trzeci służy do reg. natężenia oświetlenia zegara? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #89 Napisano 18 Sierpnia 2011 Pomaranczowy jest od drugiego koloru zegara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #90 Napisano 19 Sierpnia 2011 Pomaranczowy jest od drugiego koloru zegara. Niestety nie sprawdzałem nawet mostkowałem go z białym i czarnym i nic, wynika z tego że pomarańczowy nie służy do niczego ,ważne że zegar działa . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #91 Napisano 20 Sierpnia 2011 Nie mostkuj go tylko podłącz pod inny plus pojawiający się po przekręceniu kluczyka. Jak go zmostkujesz to wraz zostaje ten sam kolor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tracer2 Zgłoś #92 Napisano 20 Sierpnia 2011 (edytowane) W moim przypadku podłaczenie pomarańczowego do "+" lekko przyciemniało podświetlenie. http://imageshack.us/m/7/7217/supek010.jpg Edytowane 20 Sierpnia 2011 przez Tracer2 zdjęcie nie weszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #93 Napisano 21 Sierpnia 2011 podłączałem bezpośrednio pod akumulator na wszsystkie możliwe sposoby i nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #94 Napisano 22 Sierpnia 2011 A podłącz sam pomarańczowy a biały odłącz. Powinien pojawić Ci się inny kolor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #95 Napisano 22 Sierpnia 2011 Tak jak pisałem wcześniej sprawdzałem na wszystkie możliwe sposoby i nic. Tak czy siak zegar już zamontowany i działa narazie prowizorka ale docelowo będzie chyba w kratce nawiewu. Wskazówka nie schodzi mi nigdy poniżej zera czy tak powinno być ? również nie jest idealnie na zerze kiedy silnik nie pracuje co jest nie tak ? Uploaded with ImageShack.us Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #96 Napisano 22 Sierpnia 2011 U mnie spada poniżej 0, wtedy gdy jest podciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #97 Napisano 22 Sierpnia 2011 Bo Ty slaweq masz benzyne t owskazówka spada poniżej zera, a kolega ma diesla to nie zobaczy nigdy wskazówki na minusie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #98 Napisano 23 Sierpnia 2011 kolega ma diesla to nie zobaczy nigdy wskazówki na minusie Chyba że w trakcie jazdy sie turbo wys** to zobaczy Ale nie życzę nikomu takich "nowości" na wskaźniku w TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #99 Napisano 23 Sierpnia 2011 Ok wszystko jasne a co z ta wsazowka ?czemu ona nie chce byc idealnie na zerze ? czy to wina zagaru? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas204 Zgłoś #100 Napisano 23 Sierpnia 2011 U mnie nie schodzi poniżej zera nigdy, a drgania wskazówki jak się stoi , na biegu jałowym są spowodowane słabym wykonaniem geigerów, mi to przestało przeszkadzać już. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach