Skocz do zawartości
jarucki

[B5] Słupek dla Wksaźnika Turbo Boost - Zrób To Sam!

Rekomendowane odpowiedzi

Andrzej - Piękna robota :D:D:D:D:D:D

tylko było tego nie flokować :P a polakierować :D

Ładnie :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie też się podoba. Tylko szkoda nawiewów by mi było osobiście :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Flokowanie to była opcja najszybsza i najtańsza. Myśle obszyć to skórą. Co do nawiewów szkoda że zniszczone czy szkoda że nie ma? Bo jak zniszczone to powiem że na tą przeróbke kupiłem drugie i te co były leżą i sie kurzą, a jeżeli szkoda żę brak nawiewów ja tego nie odczuwam zawsze i tak na szybe mam ustawione nawiewy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie, widze ze piszecie wyzej ze w silnikach AHU nie trzeba wiercic kolektora, w takim razie gdzie się podpiąć, moze ktos dokladnie opisac cala instalacje krok po kroku ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem używany zegar nie mam instrukcji a mam 3 przewody i nie wiem do czego jest trzeci jeden napewno + drugi - a trzeci ?

kolory to bialy czarny i pomarańczowy

wie ktoś może ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

strzelam wciemno bo by podchodzilo pod zasilanie, masa, podswietlenie. Miernikiem trzeba by obadac zeby miec pewnosc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zegar działa bez pomarańczowego przewodu biały to + czarny to - pomarańczowy nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może ten trzeci służy do reg. natężenia oświetlenia zegara?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomaranczowy jest od drugiego koloru zegara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pomaranczowy jest od drugiego koloru zegara.

 

Niestety nie sprawdzałem nawet mostkowałem go z białym i czarnym i nic,

wynika z tego że pomarańczowy nie służy do niczego ,ważne że zegar działa .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mostkuj go tylko podłącz pod inny plus pojawiający się po przekręceniu kluczyka. Jak go zmostkujesz to wraz zostaje ten sam kolor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podłączałem bezpośrednio pod akumulator na wszsystkie możliwe sposoby i nic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A podłącz sam pomarańczowy a biały odłącz. Powinien pojawić Ci się inny kolor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem wcześniej sprawdzałem na wszystkie możliwe sposoby i nic.

Tak czy siak zegar już zamontowany i działa narazie prowizorka ale docelowo będzie chyba w kratce nawiewu.

Wskazówka nie schodzi mi nigdy poniżej zera czy tak powinno być ? również nie jest idealnie na zerze kiedy silnik nie pracuje co jest nie tak ?

 

005ihj.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie spada poniżej 0, wtedy gdy jest podciśnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo Ty slaweq masz benzyne t owskazówka spada poniżej zera, a kolega ma diesla to nie zobaczy nigdy wskazówki na minusie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolega ma diesla to nie zobaczy nigdy wskazówki na minusie

 

Chyba że w trakcie jazdy sie turbo wys** to zobaczy :P Ale nie życzę nikomu takich "nowości" na wskaźniku w TDI ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok wszystko jasne a co z ta wsazowka ?czemu ona nie chce byc idealnie na zerze ? czy to wina zagaru?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie schodzi poniżej zera nigdy, a drgania wskazówki jak się stoi , na biegu jałowym są spowodowane słabym wykonaniem geigerów, mi to przestało przeszkadzać już. Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności