The_Saint Zgłoś #941 Napisano 24 Lipca 2011 Najważniejszy jest hokej, reszta jest ozdobnikiem-kratka jest różna w zależności od wielkości chłodnicy ale jej brak na pewno nie zaszkodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GoliATK Zgłoś #942 Napisano 24 Lipca 2011 Najważniejszy jest hokej, reszta jest ozdobnikiem-kratka jest różna w zależności od wielkości chłodnicy ale jej brak na pewno nie zaszkodzi No właśnie widziałem w większości trochę "zasłoniętą" a u mnie są dwa wiatraki więc juz myślałem o wycięciu zaślepek ale jak zbędna to zobaczymy :0 Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #943 Napisano 24 Lipca 2011 u mnie są dwa wiatraki więc juz myślałem o wycięciu zaślepek U mnie też są dwa wentylatory i nic nie mam wycięte i chłodzi dobrze. Ta masywniejsza kratka ma swą zaletę, wzmacnia delikatną konstrukcje dołu zderzaka zwłaszcza mało odpornego hokeja na polskie krawężniki itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dark Zgłoś #944 Napisano 26 Lipca 2011 Witam wszystkich, Z góry proszę o wyrozumiałość ( jestem tu nowy). Od dwóch dni borykam się z problemem na który nie mam już pomysłów a mianowicie: auto cały czas gotuje wodę (silnik 1.8 od Toledo), wszystko wskazuje na to iż jest to wina termostatu ( dolna rura zimna, górna gorąca ), ok, został wymieniony (pompa także została wymieniona) i dalej to samo, wyjąłem go z powrotem aby upewnić się czy na pewno jest sprawy (jest) po kolejnym zamontowaniu to samo, idąc dalej wyjąłem chłodnicę w celu jej przepłukania ( jest drożna i szczelna) po zamontowaniu dalej te same objawy, wszystkie możliwe do wyjęcia rury, wyjąłem sprawdziłem i przepłukałem ( układ jest szczelny). POMOCY ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #945 Napisano 26 Lipca 2011 po czym wnosisz że się gotuje? (wskaźniki temperatury? czy para spod maski?) sprawdzasz go na zakręconym korku zbiorniczka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dark Zgłoś #946 Napisano 26 Lipca 2011 I po wskaźniku temperatury i po parze spod maski. Po napełnieniu układu i odpaleniu silnika korek odkręcony w celu odpowietrzenia następnie zakręcony i za każdym razem gotuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #947 Napisano 26 Lipca 2011 Rurka przelewowa na pewno drożna? No i mimo wszystko zagotowałbym go bez termostatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #948 Napisano 26 Lipca 2011 Chłodnica na bank- przerabiałem to u siebie. Była szczelna i drożna ale nie wystarczająco i gotowało go. Zakładając że wszystko inne sprawdzone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #949 Napisano 26 Lipca 2011 (edytowane) wszystko wskazuje na to iż jest to wina termostatu ( dolna rura zimna, górna gorąca ), ok, został wymieniony (pompa także została wymieniona) i dalej to samo, wyjąłem go z powrotem aby upewnić się czy na pewno jest sprawy (jest) po kolejnym zamontowaniu to samo, Może głupie pytanie, ale czy termostat (jeżeli sprawny) jest prawidłowo założony? I następne pytanko, czy pasek klinowy prawidłowo napędza pompę wody? Pytania może dziwne, ale już spotkałem się z tak banalnymi pomyłkami nawet u naprawdę dobrych fachowców. A może (jak już zasugerował The_Saint) spróbuj uruchomić silnik bez termostatu. Jeżeli dolny wąż jest cały czas zimny to znaczy, że jednak nie ma dużego obiegu. Do odpowietrzenia nie musisz otwierać zbiorniczka wyrównawczego. Od tego jest zaworek ciśnieniowy w korku zbiorniczka. Edytowane 26 Lipca 2011 przez Grześko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GoliATK Zgłoś #950 Napisano 1 Sierpnia 2011 Dokładka ma bardzo duże znaczenie, zakładaj i ciesz się z normalnej temperatury No niestety:( Nowy zderzak założony i temp niespadła:/ W czasie jzdy stale pokazywało ok 100st. przy stałej przędkości ok 100km/h podczas zwalniania do ok 60km/h lub postoju na światłach czy wleczenie się za marudami temp. tez spadała trochę poniżej. Po za tym nic wielkiego się nie dzieje, zrobiłem tak ok 300km. Wg wskazań zegara. Jutro może w którym momencie sie witrak załacza wg zegara. A jak nie to chyba tylko chłodnica zostaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #951 Napisano 1 Sierpnia 2011 W czym problem? 100 stopni może sobie być... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #952 Napisano 1 Sierpnia 2011 może zegary kłamią?? ludzie nie róbcie sobie problemów na siłę?? gdyby wywalało wodę to by był problem.. a tak.. po co się tym martwić?? mi źle pokazuję, mam 2 czujniki do testów i nie mam na to czasu i sobie głowy nie zawracam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GoliATK Zgłoś #953 Napisano 1 Sierpnia 2011 Znaczy się mam się tym nie przejmować?? Na Na razie pogoda jest jak jest ale jak przyjdzie (może w końcu) po ok 30 st na zewnątzrto myślicie że też da radę?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #954 Napisano 1 Sierpnia 2011 ja bym się nie przejmował, skoro nic innego się nie dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #955 Napisano 2 Sierpnia 2011 Też mi podjeżdża pod 100 st ale przestałem się tym przejmować... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #956 Napisano 2 Sierpnia 2011 myślicie że też da radę?? gdyby szło wyżej to miałbyś problem a tak to możesz olać sprawę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GoliATK Zgłoś #957 Napisano 2 Sierpnia 2011 Na postoju nie jestem wstanie go zagrzać powyżej poziomej kreski(ok90st), załącza się went. A w trasie nie jestem wstanie go zbić do poniżej 100. I nie wiem czy ma to znaczenie ale mam twarde węże, głowica była spawana 3000km temu. Płynu nie ubywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #958 Napisano 2 Sierpnia 2011 I nie wiem czy ma to znaczenie ale mam twarde węże I bardzo dobrze - tak ma być, zwłaszcza że: Płynu nie ubywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #959 Napisano 2 Sierpnia 2011 Jesli uruchamia sie wiatrak to dobrze bo po to on jest. Po drugie przestan sie zamartwiac bo nie ma sensu, nic zlego sie nie dzieje - wody nie gotuje, masła nie ma w oleju (tak sądze), plynu nie ubywa.Po trzecie wskazania zegara moga byc przeklamane poniewaz auta sa juz wiekowe i wchodzi tu temat utleniania sie lutów i wogule instalacja ma inna juz oporność. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GoliATK Zgłoś #960 Napisano 3 Sierpnia 2011 Ok dzięki, więc już nie zawracam gitary ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach