Skocz do zawartości
ormowiec

temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz

Rekomendowane odpowiedzi

Najważniejszy jest hokej, reszta jest ozdobnikiem-kratka jest różna w zależności od wielkości chłodnicy ale jej brak na pewno nie zaszkodzi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najważniejszy jest hokej, reszta jest ozdobnikiem-kratka jest różna w zależności od wielkości chłodnicy ale jej brak na pewno nie zaszkodzi

 

 

No właśnie widziałem w większości trochę "zasłoniętą" a u mnie są dwa wiatraki więc juz myślałem o wycięciu zaślepek ale jak zbędna to zobaczymy :0

 

Dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie są dwa wiatraki więc juz myślałem o wycięciu zaślepek

U mnie też są dwa wentylatory i nic nie mam wycięte i chłodzi dobrze.

Ta masywniejsza kratka ma swą zaletę, wzmacnia delikatną konstrukcje dołu zderzaka zwłaszcza mało odpornego hokeja na polskie krawężniki itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

 

Z góry proszę o wyrozumiałość ( jestem tu nowy). Od dwóch dni borykam się z problemem na który nie mam już pomysłów a mianowicie: auto cały czas gotuje wodę (silnik 1.8 od Toledo), wszystko wskazuje na to iż jest to wina termostatu ( dolna rura zimna, górna gorąca ), ok, został wymieniony (pompa także została wymieniona) i dalej to samo, wyjąłem go z powrotem aby upewnić się czy na pewno jest sprawy (jest) po kolejnym zamontowaniu to samo, idąc dalej wyjąłem chłodnicę w celu jej przepłukania ( jest drożna i szczelna) po zamontowaniu dalej te same objawy, wszystkie możliwe do wyjęcia rury, wyjąłem sprawdziłem i przepłukałem ( układ jest szczelny). POMOCY !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po czym wnosisz że się gotuje? (wskaźniki temperatury? czy para spod maski?)

sprawdzasz go na zakręconym korku zbiorniczka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I po wskaźniku temperatury i po parze spod maski. Po napełnieniu układu i odpaleniu silnika korek odkręcony w celu odpowietrzenia następnie zakręcony i za każdym razem gotuje... :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rurka przelewowa na pewno drożna? No i mimo wszystko zagotowałbym go bez termostatu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłodnica na bank- przerabiałem to u siebie. Była szczelna i drożna ale nie wystarczająco i gotowało go. Zakładając że wszystko inne sprawdzone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wszystko wskazuje na to iż jest to wina termostatu ( dolna rura zimna, górna gorąca ), ok, został wymieniony (pompa także została wymieniona) i dalej to samo, wyjąłem go z powrotem aby upewnić się czy na pewno jest sprawy (jest) po kolejnym zamontowaniu to samo,

Może głupie pytanie, ale czy termostat (jeżeli sprawny) jest prawidłowo założony?

I następne pytanko, czy pasek klinowy prawidłowo napędza pompę wody?

Pytania może dziwne, ale już spotkałem się z tak banalnymi pomyłkami nawet u naprawdę dobrych fachowców.

A może (jak już zasugerował The_Saint) spróbuj uruchomić silnik bez termostatu.

Jeżeli dolny wąż jest cały czas zimny to znaczy, że jednak nie ma dużego obiegu.

 

Do odpowietrzenia nie musisz otwierać zbiorniczka wyrównawczego. Od tego jest zaworek ciśnieniowy w korku zbiorniczka.

Edytowane przez Grześko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładka ma bardzo duże znaczenie, zakładaj i ciesz się z normalnej temperatury

 

 

No niestety:( Nowy zderzak założony i temp niespadła:/

 

W czasie jzdy stale pokazywało ok 100st. przy stałej przędkości ok 100km/h podczas zwalniania do ok 60km/h lub postoju na światłach czy wleczenie się za marudami temp. tez spadała trochę poniżej. Po za tym nic wielkiego się nie dzieje, zrobiłem tak ok 300km. Wg wskazań zegara.

 

Jutro może w którym momencie sie witrak załacza wg zegara. A jak nie to chyba tylko chłodnica zostaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W czym problem? 100 stopni może sobie być...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może zegary kłamią?? ludzie nie róbcie sobie problemów na siłę?? gdyby wywalało wodę to by był problem.. a tak.. po co się tym martwić?? mi źle pokazuję, mam 2 czujniki do testów i nie mam na to czasu i sobie głowy nie zawracam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znaczy się mam się tym nie przejmować??

Na Na razie pogoda jest jak jest ale jak przyjdzie (może w końcu) po ok 30 st na zewnątzrto myślicie że też da radę??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym się nie przejmował, skoro nic innego się nie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
myślicie że też da radę??
gdyby szło wyżej to miałbyś problem a tak to możesz olać sprawę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na postoju nie jestem wstanie go zagrzać powyżej poziomej kreski(ok90st), załącza się went. A w trasie nie jestem wstanie go zbić do poniżej 100.

I nie wiem czy ma to znaczenie ale mam twarde węże, głowica była spawana 3000km temu.

Płynu nie ubywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I nie wiem czy ma to znaczenie ale mam twarde węże

 

I bardzo dobrze - tak ma być, zwłaszcza że:

 

Płynu nie ubywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jesli uruchamia sie wiatrak to dobrze bo po to on jest. Po drugie przestan sie zamartwiac bo nie ma sensu, nic zlego sie nie dzieje - wody nie gotuje, masła nie ma w oleju (tak sądze), plynu nie ubywa.

Po trzecie wskazania zegara moga byc przeklamane poniewaz auta sa juz wiekowe i wchodzi tu temat utleniania sie lutów i wogule instalacja ma inna juz oporność.

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki, więc już nie zawracam gitary ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności