Gość porkupin Zgłoś #1 Napisano 7 Września 2008 czy to operacja , którą można zrobić samemu bez ryzyka, że się coś uszkodzi, np. jakiś zaczep. Chciałbym wymienić elementy karbonowe na pseudodrewniane, obawiam się tylko demontażu ramki licznika, czy ktoś z was ma takie doświadczenie za sobą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #2 Napisano 8 Września 2008 Wszystko jest na wciski-zaczepy, więc wyjmując należy podważać element przy nich uważając żeby nie podrapać innych elementów. P.S. Moim zdaniem lepiej od pseudodrewna wygląda pseudoaluminium. Po drewnie widać, że to plastik a po aluminium nie - nawet w dotyku jest zimne . Zobacz zdjęcia mojego auta - mam aluminium. Ale oczywiście to rzecz gustu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #3 Napisano 8 Września 2008 Nie wszystsko! Ta listwe nad schowkiem trzyma jedna sruba torx do ktorej jest dostep dopiero po wyjeciu schowka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Replay Zgłoś #4 Napisano 24 Września 2010 Możecie coś wiecej na ten temat powiedzieć? Gdzie są zaczepy? Gdzie należy podważyć? Wazzi wspomniał o wyjeciu schowka. Sporo z tym roboty? Jak zacząć...? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam_84 Zgłoś #5 Napisano 24 Września 2010 Przy wyciąganiu listwy nad schowkiem pasażera nie wyciągałem schowka tylko opuściłem go maksymalnie w dół. Można to zrobić wyciągając schowek (ten na książkę lub zmieniarkę) poza plastikowe ograniczniki. Najpierw pchasz w lewo i ściągasz w dół, później w prawo i w dół, masz dostęp do śrubki od dołu - zalecany długi torx. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #6 Napisano 25 Października 2011 witam, jest jakiś szczegółowy opis, schemat jak wyciągnąć ramkę i zegary niczego nie uszkadzając itp ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danynx Zgłoś #7 Napisano 12 Lutego 2016 witam, jest jakiś szczegółowy opis, schemat jak wyciągnąć ramkę i zegary niczego nie uszkadzając itp ? Dołączam się do pytania. Chcę zdemontować samą szybkę zegarów bo od spodu mam jakieś dziwne zaparowanie/zabrudzenie. Załączam fotki. Czy wystarczy podważyć czymś tą ramkę czy może gdzieś są ukryte jakieś śrubki? http://images77.fotosik.pl/321/0b1f3128fa39ea5cgen.jpg http://images76.fotosik.pl/321/bfea3f28c4758110gen.jpg Proszę o podpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #8 Napisano 12 Lutego 2016 Żadnych śrubek, tylko zatrzaski. Najlepiej pooglądaj sobie w necie fotki z umiejscowieniem zatrzasków, żeby wiedzieć gdzie podważyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endriuxtr Zgłoś #9 Napisano 14 Lutego 2016 Żadnych śrubek, tylko zatrzaski. Najlepiej pooglądaj sobie w necie fotki z umiejscowieniem zatrzasków, żeby wiedzieć gdzie podważyć właśnie szukam i nie mogę znaleźć takich informacji, ale widziałem jak gościu demontował w golfie to używał klamerki drewnianej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #10 Napisano 14 Lutego 2016 Jak to nie ma, prosze bardzo http://forum.vw-passat.pl/threads/146408-zbieraj%C4%85cy-si%C4%99-kurz-za-zegarami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cygan3107 Zgłoś #11 Napisano 14 Lutego 2016 Żadnej śruby do odkręcenia nie ma. Musisz zacząć od prawej strony i na koniec przy licznikach. I same zatrzaski to są i od dołu mocno podwarzaj i będzie wyskakiwało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #12 Napisano 14 Lutego 2016 Żadnej śruby do odkręcenia nie ma. Musisz zacząć od prawej strony i na koniec przy licznikach. I same zatrzaski to są i od dołu mocno podwarzaj i będzie wyskakiwało. Sruba byla ale później w ramach oszczędności zniknela. 2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user78 Zgłoś #13 Napisano 15 Lutego 2016 Dołączam się do pytania. Chcę zdemontować samą szybkę zegarów bo od spodu mam jakieś dziwne zaparowanie/zabrudzenie. Załączam fotki. Czy wystarczy podważyć czymś tą ramkę czy może gdzieś są ukryte jakieś śrubki?http://images77.fotosik.pl/321/0b1f3128fa39ea5cgen.jpg http://images76.fotosik.pl/321/bfea3f28c4758110gen.jpg Proszę o podpowiedź. Dzisiaj tez demontowalem szybke zegarow. Tez mialem to zaparowanie. Widocznie taki urok B7. Odpiecie ramki jest bardzo proste. Ja sobie najpierw odpialem ramke od RNS510 bo ona szybciutko odchodzi i jest lepszy dostęp do tej z szybką. Potem od prawej strony podwazasz i zatrzaski puszczają. Przeciscilem i juz wyglada jak nowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danynx Zgłoś #14 Napisano 16 Lutego 2016 Dziękuję wszystkim za podpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach