Wojtas Zgłoś #1 Napisano 4 Września 2008 Niestety dzisiaj przez jednego pajaca , który postanowił że nie pozwoli się wyprzedzić musiałem zredukować bieg z piątki na trójkę przy ok 90-100 km/h. Po tym manewrze silnik zaczał mocno szarpać przy przyspieszaniu. Czy taka operacja może spowodować przeskoczenie paska rozrządu (bo inne wyjaśnienie nie bardzo przychodzi mi do głowy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #2 Napisano 4 Września 2008 Jeżeli tej redukcji towarzyszyło szarpnięcie, to jak najbardziej przeskoczył ci pasek rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #3 Napisano 4 Września 2008 Musiałoby być naprawdę duże szarpnięcie a pasek nie pierwszej świeżości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #4 Napisano 4 Września 2008 Niestety dzisiaj przez jednego pajaca , który postanowił że nie pozwoli się wyprzedzić musiałem zredukować bieg z piątki na trójkę przy ok 90-100 km/h. Po tym manewrze silnik zaczał mocno szarpać przy przyspieszaniu. Czy taka operacja może spowodować przeskoczenie paska rozrządu (bo inne wyjaśnienie nie bardzo przychodzi mi do głowy) Nie pozostaje nic innego, jak sprawdzić rozrząd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #5 Napisano 4 Września 2008 Przy dobrym napieciu paska nie ma prawa sie nic stac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #6 Napisano 4 Września 2008 Przy dobrym napieciu paska nie ma prawa sie nic stac. Jednak jakieś problemy z przyspieszaniem ( szarpanie)Passek Kolegi miał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtas Zgłoś #7 Napisano 5 Września 2008 Uff, przedwczesny alarm. Przeszło mu na szczęście Ale strachu trochę było, niezrozumiałe czasem są te nasz bolidy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość RIS Zgłoś #8 Napisano 5 Września 2008 Mimo wszystko proponował bym przejrzeć rozrząd. Przy 16V to różnie bywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #9 Napisano 5 Września 2008 to 4 po drodze nie bylo? dobrze ze to nie byla 2 chyba podwiesiles zawory na chwile, ciekawe czy dyma puscil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtas Zgłoś #10 Napisano 5 Września 2008 No cóż, mądre to to nie było, zgadzam się Jednak przy 287.000 przebiegu trzeba trochę ostrożniej się obchodzić ze sprzętem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #11 Napisano 5 Września 2008 eeee tam dla 9A takie zabiegi to nic strasznego, moj tak często latał aczkolwiek mialem taka sama sytuacje w RP zapiąłem dwojke przy 50 i buta, a ten szarpnął i pozniej przy dodawaniu gazu zawsze szarpał- oberwało uszczelke-gume pod kolektorem i łapał lewego powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach