Jump to content

Wojtas

  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Wojtas

  • Birthday 05/29/1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojciech
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 G60 160KM (PG)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Zmieniono przepisy dotyczące świateł dziennych - nie jest już wymagane aby włączały się razem z pozycyjnymi tylnymi. http://moto.onet.pl/1565075,1,teraz-w-polsce-jak-w-europie,artykul.html?node=2
  2. No cóż, mądre to to nie było, zgadzam się Jednak przy 287.000 przebiegu trzeba trochę ostrożniej się obchodzić ze sprzętem
  3. Uff, przedwczesny alarm. Przeszło mu na szczęście Ale strachu trochę było, niezrozumiałe czasem są te nasz bolidy
  4. Niestety dzisiaj przez jednego pajaca , który postanowił że nie pozwoli się wyprzedzić musiałem zredukować bieg z piątki na trójkę przy ok 90-100 km/h. Po tym manewrze silnik zaczał mocno szarpać przy przyspieszaniu. Czy taka operacja może spowodować przeskoczenie paska rozrządu (bo inne wyjaśnienie nie bardzo przychodzi mi do głowy)
  5. U mnie normalnie w czasie jazdy 70-75 stopni. W korku rzadko przekracza 100.
  6. Z tego prospektu przecież jasno wynika, to co napisał wcześniej Tomcio. Przycisk GASI silnik. Aby go ponownie uruchomić, trzeba wdepnąć jednocześnie sprzęgło i gaz. Jak nie zadziała, znaczy że z biegiem czasu coś się skopało.
  7. A gdzie się wierci ten otwór, może zdjęcie jakieś masz ?
  8. A gdzie jest ten przekaźnik, wie ktoś może ?
  9. No są. Pisałem o tym wcześniej LandiRenzo LCS/LSI z reduktorem pod turbo i listwą Matrixa za 4500
  10. Jest tylko jeden haczyk. Część G60 miała normalny sekwencyjny wtrysk benzyny, a część full grupowy. Z tymi z sekwencją rzeczywiście nie ma problemu, mój wątek dotyczy tego z grupą.
  11. Każda taka instalacja ma klapy antywybuchowe, ta też. I raczej nie sądzę aby strzały mogły zagrozić G, w moim 9A parę strzałów :592:już miałem i nie miało to wpływu na przepływowierz, który jest raczej bardziej delikatnym urządzeniem niż turbina
  12. No i okazało się po raz kolejny, że najprostsze rozwiązania są najlepsze. Zamonotowałem instalację BRC II generacji (w kolektor) ze specjalnym reduktorem do G60 i autko śmiga jak należy . 2.200 PLN i po kłopocie. A już mi niektórzy proponowali sekwencję za 4.500 PLN
  13. Mam Passata 1.8 G60 (turbo) 1991r. Rozmawiałem z gazownikiem montującym instalacje i dowiedziałem się od niego, że do tego konkretnego modelu silnika nie można zainstalować gazu sekwencyjnego, ze względu na to iż motor ten posiada system wtrysku grupowego o dużej zmienności czasów wtrysku (nawet rzędu 200, 300 ms, a nie jak większość wtrysków ok. 25 ms). Problem ponoć polega na tym, że instalacja sekwencyjna STAG którą montuje ten gazownik nie będzie w stanie wystarczająco szybko zareagować na zmiany czasów wtrysku ze sterownika. Znalazłem w Internecie informację, że do tego modelu sterownika benzynowego, gdzie wszystkie wtryski otwierają się i zamykają jednocześnie, powinna być instalacja grupowego wtrysku gazu. Miał ktoś jakieś doświadczenia z tego typu instalacjami i ile to by kosztowało ?
  14. w Digifancie II były tylko klapowe a nie kazde 2.0 to jest 9A pomyliłes kolego wtryski Ale każde 2.0 16V w B3 to 9A
  15. Klapowy w digifancie ? W 9A tą śrubką reguluje się skład mieszanki - wolne obroty. Tyle że 9A to Motronic
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy