Skocz do zawartości
EEKTRONIK2

Sprężarka klimatyzacji załącza się i wyłącza się co 5 sek.

Rekomendowane odpowiedzi

No to ja mam w takim razie zepsuty panel, bo taka kombinacja jak tu na obrazku to u mnie nie działa :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Danek75:

A ta z youtuba? :D

Jaki masz numer VAG twojego climatronica? Możesz sprawdzić?>

U mnie np nie ma napisu DIAGNOSE.

Ciekawe jakby podmienić mój na nowszy, czy wszedłby tryb serwisowy... A może u mnie to jest jakoś zablokowane VAGiem, moze wystarczy odblok.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie wiem jaki mam numer klimy - nigdy mi to nie było potrzebne. No a napisu DIAG czy też DIAGNOSTIC, to też nie mam jak włacze tryb diagnostyczny. Jutro moze sprawdze ten kod klimy to ci wrzucę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Numer klimy u mnie to: 1J1907044 Climatronic S 4.0

 

A moduł komfortu: łB0959796 K.

 

I od razu mam pytankoi odnośnie modułu: zrobiłem sobie test wyjść w komforcie i tam była opcja STEROWANIE KIERUNKAMI. czy ona tak ogólnie się tyczyła kierunków czy chodzi tu może o to, że moge uaktywnić miganie kierunków przy otwieraniu/zamykaniu samochodu. Bo po wcisnieciu TEST-u, zaświeciły się obie zielone strzałki na liczniku :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Danek prawdopodobnie jest tak jak mówisz, a propo Twojego pytania. Jak zamykasz auto pilotem to kierunki ci nie świecą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Danek, jak będę miał dostępny komputer, to porównam ze swoją wersją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a propo Twojego pytania. Jak zamykasz auto pilotem to kierunki ci nie świecą?

No właśnie gdyby świeciły, to bym nie pytał :D A ja mam ŚWISTĘ na laptopie i VAG-iem 3.11 to nic nie zrobię raczej :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do mojego nierozwiązanego problemu postanowiłem sprawdzić czyjnik temperatury. Na zegarach wskazówka dochodziła do 90 a na Vag-u w 01-Engine jak i 17-Instruments zatrzymywała się na około 77 st. C. Wymieniłem więc czujnik temperatury na oryginalny, termostat i chlodnice wody bo była rozszczelniona.

 

Efekt: Temperatura na Vag-u dochodzi do 87-89 zależy od jazdy zarówno w 01-Engine jak i 17-Instruments, ale nadal nie zgadzaja się wskazania z Vaga [17-Instruments] z wskaźnikiem temperatury płynu na desce.

 

Np. gdy wskazówka dochodzi już do 90 st. C to na Vag-u jest 70-80 i nadal rośnie do 87-89 st. C ale wskazówka pozostaje bez zmian na 90 st.c. Czy to jest normalne?

 

I jeszce jedno pytanie czy kontrolka zbyt wysokiej temperatury płynu może oznaczać też awarie wentylatora?

Edytowane przez dj_macgyver

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Efekt: Temperatura na Vag-u dochodzi do 87-89 zależy od jazdy zarówno w 01-Engine jak i 17-Instruments, ale nadal nie zgadzaja się wskazania z Vaga [17-Instruments] z wskaźnikiem temperatury płynu na desce.

 

Np. gdy wskazówka dochodzi już do 90 st. C to na Vag-u jest 70-80 i nadal rośnie do 87-89 st. C ale wskazówka pozostaje bez zmian na 90 st.c. Czy to jest normalne?

 

Tak, to normal.

 

A na drugie pytanie nie znam odp. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do trybu diagnostycznego:

Czy są dwa różne tryby diagnostyczne??kombinacja temp- nawiew- i Econ przełącza w inny tryb diag. niż samo nawiew- i Econ? Bo jeśli tak,to sprawdzone w dwóch paskach 1997, jeden tdi drugi 1.8t dziala tylko opcja nawiew- i Econ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy są dwa różne tryby diagnostyczne??kombinacja temp- nawiew- i Econ przełącza w inny tryb diag

Są nawet trzy. jeden to taki co piałeś. [obieg zamkn] + [ECON], drugi, to [WENTYL+] + [TEMP-] + [ECON]. A trzecia kombinacje zapomniałem ale to można na forum znaleźć :D

 

Oczywiscie kombinacja nr 2 jest różna dla klimy z zielonym i niebieskim podświetleniem. W niebieskiej zamiast [WENTYL+] naciskasz [WENTYL-]

Edytowane przez Danek75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moich dwóch Paskach (obydwa 1997, zielone podświetlenie) działają tylko 2 opcje:

1.autodiagnoza: obieg zamk. i econ przy wyłączonym zapłonie i włączam zapłon nie puszczając ich, puszczam dopiero po włączeniu

2. temp- i econ - cala lista(dokladnie 40 pozycji) do odczytu

 

Żadna z kombinacji: econ i went- i temp-

czy econ i went+ i temp-

nie prowadzą do przejścia w tryb serwisowy. Co najwyżej przez wciśniecia econ i temp- a niedociśnięcie went+ czy went- powoduje po prostu przejście w tryb serwisowy o którym pisalem wyżej w punkcie 2.

Nie wiem jak jest w panelach niebieskich, ale u mnie jest tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żadna z kombinacji: econ i went- i temp-

czy econ i went+ i temp-

nie prowadzą do przejścia w tryb serwisowy.

Skoro masz zielone podświetlenie, to u ciebie jest tak, jak pisałem wcześniej. A żeby w ten tryb wejść, to musisz włączyc najpierw zapłon. Czyli odwrotnie niz w przypadku diagnozy kombinacją [Obieg Zamk] + [ ECON]. Kumasz teraz? :D

 

A takie coś u ciebie działa?

Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety działa u mnie dokładnie tak jak napisałem w poście #72. Oczywiście opcja 2. wykonywana na włączonym zapłonie, podobnie jak niedziałające kombinacje Econ, naw-, temp- czy też Econ, temp-, naw+. Econ, temp+ i naw+ też sprawdzałem. Jeśli chodzi o to z tymi kodami co napisałeś sprawdzę jutro-możloiwe że działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat żeby nie zakładać takiego samego. Czasem, bez żadnego powodu (ale zaznaczam że dzieję się to czasem, bez znaczenia czy silnik jest zimny czy rozgrzany)kompresor klimy zaczyna "wariować". Dokładnie jak w temacie-włącza się i wyłącza i tak cyklicznie. Czasem przejdzie mu po kilku razach,czasem potrafi tak bez końca aż nie wyłącze całkiem klimy. W panelu climatronica w diagnozie,na pozycji 19 wyświetlany jest stan w jakim jest aktualnie kompresor. W momencie kiedy się wyłącza wskazuje numer stanu jako "11", co oznacza "wyłączony z powodu temperatury cieczy chłodzącej pow 119C"! Problem polega na tym, że temp. może być 30C, może być 90C a i tak pojawia się ten sam objaw. Czujnik podwójny (4-pin)temp. cieszy chłodzącej G62 podmieniłem na identyczny z drugiego Paska, ale objawy nie ustąpiły. Włożyłem też ten potencjalnie wadliwy do innego samochodu i tam objawy się nie pojawiają. Także czujnik wstępnie wykluczam, no chyba że okablowanie tegoż czujnika. Czy macie jakieś sugestie?? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiatm mam takie pytanie czy nie ma ktos na handel cewki od sprezarki do passata? bo wjechalem gdzies w krzaki i nie urwal i nie dziala mi teraz klima;///

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiatm mam takie pytanie czy nie ma ktos na handel cewki od sprezarki do passata? bo wjechalem gdzies w krzaki i nie urwal i nie dziala mi teraz klima;///

 

Przejżyj dział "sprzedam" tam mają różności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla potomnych zostawię info o mojej przyczynie wyłączania i załączania co chwila sprężarki klimy... Otóż winny był wentylator klimy, ten mniejszy. Klima wyłącza się przez to że czynnik nie jest dostatecznie schłodzony przez wentylator w skraplaczu i wytwarza się za duże ciśnienie w układzie = zawór ciśnienia odcina prąd od elektromagnesu. Jak ciśnienie spadnie (bo sprężarka nie tłoczy to wtedy zawór z powrotrem załącza elektromagnes... i tak w kółko.

Podczas szybkiej jazdy nie zawsze, albo rzadko się wyłączy.

Łatwo też sprawdzić czy wentylator działa i kręci się prawidłowo na 1 i 2 biegu.:fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ja w zeszłe wakacje miałem to samo, wymiana wentylatora (samodzielnie) + koszt wentylatora ok 140 zł, i pół godziny roboty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Posiadam PASSATA 1.9 TDI z silnikiem AWX.

Mam problem z klimą, tzn nie działa mi wentylator chłodnicy klimy, po wpięciu go na krótko też nie działa, czyli pewnie do wymiany i pierwsza moja prośba jest jakaś foto porada demontażu tegoż wentylatora??

 

I druga sprawa, nie załącza climatronik nawet na chwilę sprężarki, napięcie po wypięciu kostki koło sprężarki jest a sprężarka się nie kręci, dodam że nie mam żadnych błędów na climatroniku.

 

Proszę o poradę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności