Skocz do zawartości

cop909

  • Liczba zawartości

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O cop909

  • Urodziny 12.07.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003
  1. ja mam takie odcięcie, rozcięty przewód przy stacyjce i jest ok.
  2. Głośno chodził na Castrolu? - tak troszkę głośniej, na tyle że różnica jest słyszalna. Czy psioczę na Castrola? - tak. Tu nie chodziło mi o kontrolkę a o nagar który mi w silniku zostawił, czego w rezultacie było czyszczenie silnika. Dla potrzebujących przeprowadzić tę czynność w W-wie zapłaciłem za ten zabieg oczywiście ze zmianą oleju i filtra 150 zł. Wszystkiego naj z nowym rokiem życzę i lece do gabloty i w trasę !!!
  3. Nie, nie było. Wymiana co 10 tyś lub sezon. NIe wiem jak wcześniej bo kupiłem z serwisu przy 99, 350 przebiegu od 2 właściciela, wójek jest tam mechanikiem (dokładnie technikiem doradcą czy coś tam), sprawdzony napradnę dokładnie, było oki. Przebieg mam 111 tyś. 30.12.2011r : Miska wyczyszczona, syfu ogromnego nie było ale dość mocno usyfiona była. Smok w ok 50% zabity nagarem, wszystko wyczyszczone i przedmuchane pod ciśnieniem. Olej i filterek zalany, na razie spoko, chodzi cichutko. Jutro trasa ok 200 km i nazat też tyle, zobaczymy. Jak wyskoczy kontrolka to pozostaje czujnik ciśnienia do wymiany - mam nadzieje że problemów nie będzie. Przed wymianą oleju zastosowałem płyn Liqui Moly Engine do czyszczenia silnika.
  4. Dorzucę się do tematu. W lutym 2011r wymieniłem olej, zalałem Castrol Edge 5 w 30 (wcześniej też był castrol, jednak nie znałem oznaczenia). Przejechałem ok 600 Km i ****.... zaświeciła się lampka smarowania na czerwono i dobrze nam znany sygnał piiiiiii.... Otwieram maskę, sprawdzam stan oleju i wsio oki, z tą różnicą że widać było dość dużo nagaru (po trasie sprawdziłem ciśnienie u mechanika i było oki). Od tego momentu minęło 10 m-cy, jadę se na święta do rodziców a tu znowu po tylu miesiącach zaświeciła mi się kontrolka ciśnienia oleju i słynny sygnał piiiiii. Ponownie maska w górę, sprawdzenie poziomu oleju, dalsza jazda, silnik cichutki. Przejechałem ok 200 Km i znów :glaszcze to samo. Wszystko wskazuje na to że smok się zapycha cholernym nagarem, któego jest dość dużo. Dziś zakupiłem Mobila 5 w 40, płukankę Liqui Molly, nowy filtr i jade niedługo do mechanika celem wymiany oleju i zdjęcia miski żeby cały ten syf wyczyścić. Jedno wiem, nie polecam cholernego oleju CASTROLA ! zresztą przereklamowanego i zbyt zrogiego jak na swoją lipną markę
  5. skwaru-sprawdzic mozna robiac logi dynamiczne.
  6. Chłopie, tylko w ASO. JA kupiłem nowego boscha i daj o ok 10% powietrza do paliwa więce,-efekt utrata kilku koników mocy. Tylko w ASO!
  7. to samo mam, olej......
  8. A gdzie to cholerstwo w tym silniku jest umieszczone, jak wygląda?
  9. cop909

    Klekot 1.8 ADR

    Stan oleju na pewno i rodzaj. U mnie słychać silnik 1.8 T AWT ale tylko prze 1-2 sek. i cisza. Tak naprawdę pokrywę zaw. mechanik zdejmie i zobaczy
  10. cop909

    Klekot 1.8 ADR

    Raczej klepiące zawory albo popychacze, może jeszcze przypomina dziurawy tłumik (rurę)
  11. cop909

    Klekot 1.8 ADR

    Qur.. coś Ty ciągnik odpalił?
  12. Może być np. nieszczelność w dolocie, łapie lewe powietrze i wariuje
  13. Mam jeszcze jeden pomysł, sprawdź masę. Kiedyś w BM-ce miałem podobny objaw, nie chciała zapalić, jak zapaliła migały kontrolki i gasła. Dodatkowo miałem luźny pasek od alternatora, sprawdź to, więcej pomysłów nie mam.
  14. Też tak myślę, na razie pożycz aku, bo zawsze może zawieść coś innego. Ale to pewno to.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności