cop909
-
Liczba zawartości
56 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O cop909
- Urodziny 12.07.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2003
-
ja mam takie odcięcie, rozcięty przewód przy stacyjce i jest ok.
-
Głośno chodził na Castrolu? - tak troszkę głośniej, na tyle że różnica jest słyszalna. Czy psioczę na Castrola? - tak. Tu nie chodziło mi o kontrolkę a o nagar który mi w silniku zostawił, czego w rezultacie było czyszczenie silnika. Dla potrzebujących przeprowadzić tę czynność w W-wie zapłaciłem za ten zabieg oczywiście ze zmianą oleju i filtra 150 zł. Wszystkiego naj z nowym rokiem życzę i lece do gabloty i w trasę !!!
-
Nie, nie było. Wymiana co 10 tyś lub sezon. NIe wiem jak wcześniej bo kupiłem z serwisu przy 99, 350 przebiegu od 2 właściciela, wójek jest tam mechanikiem (dokładnie technikiem doradcą czy coś tam), sprawdzony napradnę dokładnie, było oki. Przebieg mam 111 tyś. 30.12.2011r : Miska wyczyszczona, syfu ogromnego nie było ale dość mocno usyfiona była. Smok w ok 50% zabity nagarem, wszystko wyczyszczone i przedmuchane pod ciśnieniem. Olej i filterek zalany, na razie spoko, chodzi cichutko. Jutro trasa ok 200 km i nazat też tyle, zobaczymy. Jak wyskoczy kontrolka to pozostaje czujnik ciśnienia do wymiany - mam nadzieje że problemów nie będzie. Przed wymianą oleju zastosowałem płyn Liqui Moly Engine do czyszczenia silnika.
-
Dorzucę się do tematu. W lutym 2011r wymieniłem olej, zalałem Castrol Edge 5 w 30 (wcześniej też był castrol, jednak nie znałem oznaczenia). Przejechałem ok 600 Km i ****.... zaświeciła się lampka smarowania na czerwono i dobrze nam znany sygnał piiiiiii.... Otwieram maskę, sprawdzam stan oleju i wsio oki, z tą różnicą że widać było dość dużo nagaru (po trasie sprawdziłem ciśnienie u mechanika i było oki). Od tego momentu minęło 10 m-cy, jadę se na święta do rodziców a tu znowu po tylu miesiącach zaświeciła mi się kontrolka ciśnienia oleju i słynny sygnał piiiiii. Ponownie maska w górę, sprawdzenie poziomu oleju, dalsza jazda, silnik cichutki. Przejechałem ok 200 Km i znów :glaszcze to samo. Wszystko wskazuje na to że smok się zapycha cholernym nagarem, któego jest dość dużo. Dziś zakupiłem Mobila 5 w 40, płukankę Liqui Molly, nowy filtr i jade niedługo do mechanika celem wymiany oleju i zdjęcia miski żeby cały ten syf wyczyścić. Jedno wiem, nie polecam cholernego oleju CASTROLA ! zresztą przereklamowanego i zbyt zrogiego jak na swoją lipną markę
-
Przepływomierz BOSCH - współzamienność ?
cop909 odpowiedział Gulinski → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
skwaru-sprawdzic mozna robiac logi dynamiczne. -
Przepływomierz BOSCH - współzamienność ?
cop909 odpowiedział Gulinski → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Chłopie, tylko w ASO. JA kupiłem nowego boscha i daj o ok 10% powietrza do paliwa więce,-efekt utrata kilku koników mocy. Tylko w ASO! -
to samo mam, olej......
-
Dzięki
-
A gdzie to cholerstwo w tym silniku jest umieszczone, jak wygląda?
-
Stan oleju na pewno i rodzaj. U mnie słychać silnik 1.8 T AWT ale tylko prze 1-2 sek. i cisza. Tak naprawdę pokrywę zaw. mechanik zdejmie i zobaczy
-
Raczej klepiące zawory albo popychacze, może jeszcze przypomina dziurawy tłumik (rurę)
-
Qur.. coś Ty ciągnik odpalił?
-
Może być np. nieszczelność w dolocie, łapie lewe powietrze i wariuje
-
Nie chce odpalić,brak reakcjii,POMOCY!!! 1.8T 20V
cop909 odpowiedział bonio233 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Mam jeszcze jeden pomysł, sprawdź masę. Kiedyś w BM-ce miałem podobny objaw, nie chciała zapalić, jak zapaliła migały kontrolki i gasła. Dodatkowo miałem luźny pasek od alternatora, sprawdź to, więcej pomysłów nie mam. -
Nie chce odpalić,brak reakcjii,POMOCY!!! 1.8T 20V
cop909 odpowiedział bonio233 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Też tak myślę, na razie pożycz aku, bo zawsze może zawieść coś innego. Ale to pewno to.