peter22 Zgłoś #61 Napisano 25 Lutego 2009 słaba ta polerka szkoda ze nie wypolerowałes tak jak ma tacza albo jak ja mam wypolerowane. gratulacje za samozapał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #62 Napisano 25 Lutego 2009 słaba ta polerka szkoda ze nie wypolerowałes tak jak ma tacza albo jak ja mam wypolerowane. gratulacje za samozapał taa... Całe wypolerowane szkło jest własnie brzydsze, no chyba, że ktoś ma artystyczne zacięcie i ładnie zaaranżuje w środku wszystko. W takim starym reflektorze, samo kółko na soczewkę jest ok. Wszystko robiłem sam.Nakładka na wiertarkę taka z rzepem i krążki papieru ściernego.Mnóstwo roboczogodzin , nerwów i dwa stłuczone szkła reflektora.Najpierw polerujesz papierem 100 później 200 - 250 i na koniec pasta do szlifowania rys na szybie(taka z allegro).Musisz uważać na temperaturę , bo bardzo szybko się grzeje. A takie pytania natury technicznej, wiertarka stołowa czy ręczna? Słyszałem, też o patentach na pękanie szkła w stylu: przyklejenie sylikonem do szyb, albo podłożenie pod szkiełko plastelinę. Co o tym myślisz? Szkła ci pękały, bo się za bardzo nagrzały podczas szlifowania czy była jakaś inna przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzygit Zgłoś #63 Napisano 26 Lutego 2009 słaba ta polerka W jakim sensie?Szkło jest całkiem przezroczyste i o to właśnie chodziło.Ci co mają wypolerowane całe szkło, dawali je do roboty komuś tam i ten ktoś za 100zł od sztuki zrobił to maszynowo.Ja zrobiłem to po swojemu. wiertarka stołowa czy ręczna? Wiertara ręczna.Na stołowej nie wszędzie podejdzie papier ścierny ,bo szkło nie jest proste tylko wygięte w łuk.Przy polerce położyłem szkiełko na gąbkę i cały czas podlewałem gąbkę wodą(do chłodzenia).A szkła mi pękały bo za bardzo się śpieszyłem i za mocno dociskałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter22 Zgłoś #64 Napisano 26 Lutego 2009 mi sie własnie nie podoba to ze jest tylko wypolerowany otwór na soczewke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #65 Napisano 27 Lutego 2009 (edytowane) Wrzucę zdjęcia dla tych, którzy twierdzą, że ich zenony w reflektorach bez soczewek nie oślepiają: Zwykły zenon-kit w lampie bez soczewki: Zwykły zenon-kit ale lampy zostały przerobione na szoczewki: Pozdrawiam oślepiaczy Edytowane 27 Lutego 2009 przez John Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter22 Zgłoś #66 Napisano 27 Lutego 2009 oslepiaja i to zaje..... ale co zrobic ludzie sie ciesza ze maja fajne niebieskie swiatełka ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ja456 Zgłoś #67 Napisano 27 Lutego 2009 (edytowane) Mały OT: dziś mijałem czerwonego Passka z tematu - ładna sztuka, ksenon też pasuje (wygląda to po ludzku, a nie jak ktoś walnie soczewkę lub ksenon do w124, gdzie wygląda to niezbyt fajnie) Edytowane 27 Lutego 2009 przez ja456 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jasiu7902 Zgłoś #68 Napisano 8 Marca 2009 Witam,po dość długim czasie jaki poświęciłem na przeróbkę światełek, w końcu mogę je zaprezentować. Są to soczewki bi od passata B6 (skrętne) D1S. Montaż jest nawet dość prosty jak się ma pod ręka szlifierkę, wiertarkę, flexa, suwmiarkę i wiele innych narzędzi:) Oczywiście klosze dałem do polerowania, polecam kupić nowe szkła i szlifować nowe. Efekt świecenia w nocy nieporównywalny do zwykłych światełek. Oczywiście regulacja elektryczna pozostała oryginalna. Żarówke postojową przeniosłem do komory "starych długich" i zamiast żaróweczki zastosowałem linijke diodową białą. Ze starych długich nie zrezygnowałem tylko podłączyłem je tak, że jak świeca xenony to wtedy długie sa rozłączone i długie mam w soczewce, ale jak śiatła mijania sa wyłączone a chce komus błysną to wtedy działają stare długie:) A oto pare fotek z montażu. I jeszcze parę fotek. Witam. Też chcę przerobić światełka na BI-Xenon. Mam już wszystko, tylko nie wiem co z polerką. Gdzie polerują klosze od środka. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #69 Napisano 8 Marca 2009 Witam. Też chcę przerobić światełka na BI-Xenon. Mam już wszystko, tylko nie wiem co z polerką. Gdzie polerują klosze od środka. Pozdrawiam Np tutaj: http://www.regeneracja-hc.com/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tacza Zgłoś #70 Napisano 8 Marca 2009 jasiu7902 ja polerowałem dokładnie tam, gdzie John napisał, czyli http://www.regeneracja-hc.com Hubert Cugier. Bardzo miły gość, pełen profesjonalizm. Oczywiście polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jasiu7902 Zgłoś #71 Napisano 9 Marca 2009 Wielkie dzięki za adresik gdzie polerują. pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #72 Napisano 18 Marca 2009 Czy ktokolwiek ściągał/kupował te lampki: Passat B4 CLEAR Head Light (wysyłają do Polski) Wiem, że ktoś się już o nich wypowiadł i nie były to pochlebne opinie, ale ja się nimi interesuje jako baza do modów (więc to że są symetryczne też nie przeszkadza), a te mają fajne czyste szkło/poliwęglan i środek mają przefajny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregga Zgłoś #73 Napisano 19 Marca 2009 witam, tak sobie czytam i jakoś mnie podkusiło żeby się odezwać na wstępie zaznaczę, że nie zależy mi absolutnie na tym, aby kogoś obrażać, poza tym jestem pod wrażeniem trudu włożonego w przygotowania tego samochodu do pseudo ksenonów i spędzonych godzin w garażu. Ale do rzeczy: IMHO (z akcentem na IN MY) jest to wiocha. tak samo jak wiochą jest wsadzanie pseudo ksenonów do golfa 2, beczki, klina, i tak dalej (chociaż kliny w wyższych wersjach serii E chyba miały fabryczne) - ale jest to kwestia gustu o którym się przecież nie rozmawia - osobista kwestia - jak się komuś podoba - spoko, nie czepiam się, mi nie musi Najgorsze w ogólnie pojętym tjuningu optycznym jest utrudnianie życia innym użytkownikom drogi - tu do jednego wora wrzucam diody przy spryskiwaczach, żarówki o mega mocy przeznaczone do sprzętu technicznego, i właśnie lampy wyładowcze o innej od standardowej barwie (lub tej samej) ale bez systemu sprysków i poziomowania. I jak ktoś mówi, że on sam sobie potrafi wyregulować z kabiny to życzę być tym z przeciwka w deszczowej pogodzie, w nocy.... szczerze -jestem za zabieraniem dowodów i brak możliwości ruszenia się z miejsca (na kołach) wszystkim samochodom z tego typu przeróbkom i bawią, a raczej przerażają teksty że pan Mietek z miejscowego zakładu mówi ze światła mają być, świecić, byle by nie były pęknięte i takie tam - idąc tym tropem zakładam dzisiaj na dach wielkie halogeny a cały przedni pas przeznaczam na plastik z napisem TUNING... - nie masz kasy na auto z ksenonami - nie rób tego chałupniczo! Robie 80 tyś km rocznie po wszystkich kategoriach dróg - wiele razy musiałem ostro zwalniać żeby minąć się z czymś co wypalało moje oczy - stąd mój gniew - wybaczcie z góry przepraszam, jeżeli uraziłem czyjeś EGO ale jak pisałem jest to MOJA opinia, może odgrzałem, może już było - chciałem napisać swoje zdanie pozdrawiam PASSAT maniaków!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzygit Zgłoś #74 Napisano 19 Marca 2009 fajne czyste szkło/poliwęglan No właśnie ktoś kiedyś pisał że to nie jest poliwęglan tylko zwykła pleksi.Przez co bardzo szybko robi się matowa i gówniano świeci.Ja też myślałem o tych lampach na przeróbki przy cenie dolara(2zł lato 2008) wychodziło bardzo atrakcyjnie.Ale jednak sobie odpuściłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekurek Zgłoś #75 Napisano 19 Marca 2009 Np tutaj: http://www.regeneracja-hc.com/ je też jestem bardzo zadowolony po regeneracji kloszy i odbłyśników i tego gościa polecam tanio i szybko pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #76 Napisano 31 Maja 2009 Tacza mozesz jescze raz dokladnie opisac sposob podlacenia bixenon? Chodzi mi o to czy da sie zrobic, ze mrugniecie bedzie na H7, a stale dlugie tylko na soczewce? Czy te 2 sygnaly ida osobnym przewodem z przelacznika zespolonego i mozna je rozdzielic? Tzn prad do mrugniecia idzie jednym przewodem, a do stalych dlugich drugim i spotykaja sie dopiero przy skrzynce przekaznikow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #77 Napisano 31 Maja 2009 (edytowane) Tacza mozesz jescze raz dokladnie opisac sposob podlacenia bixenon?Chodzi mi o to czy da sie zrobic, ze mrugniecie bedzie na H7, a stale dlugie tylko na soczewce? Czy te 2 sygnaly ida osobnym przewodem z przelacznika zespolonego i mozna je rozdzielic? Tzn prad do mrugniecia idzie jednym przewodem, a do stalych dlugich drugim i spotykaja sie dopiero przy skrzynce przekaznikow? Ale kresek nie masz się co martwić gdy masz soczewkę bixenonową. Bo takie mruganie jej nic nie zrobi, bo jedyne co dostaje w dupe to elektromagnes ruszający przesłoną, a wierz mi od mrugania się nie zepsuje. W dodatku prąd do świateł idzie jednym kabelkiem z przełącznika, więc nic z tym zrobić się nie da. A niepotrzebne miejsce po starych "długich" wykorzystaj jako przedni kierunkowskaz, a zderzak do zaspawania Edytowane 31 Maja 2009 przez John Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #78 Napisano 1 Czerwca 2009 Zderzak zaspawany juz mam:) A nie wiem jakby tak wasko wygladaly kierunki i od czego je tam wlozyc, bo przeciez nie bede walil dlugim kierunkem po oczach:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #79 Napisano 1 Czerwca 2009 (edytowane) Zderzak zaspawany juz mam:) A nie wiem jakby tak wasko wygladaly kierunki i od czego je tam wlozyc, bo przeciez nie bede walil dlugim kierunkem po oczach:D A nie wystarczy włożyć tam samą żarówkę 21W, albo takie coś: http://www.allegro.pl/item651413763_halogen_h7_na_ledach_13_led_hp_smd_razem_39diod.html Tylko zapytaj, czy nie zrobił by ci wersji z żółtymi diodami. PS: kiedyś na allegro było więcej żarówek h1 opartych o diody, pewnie nie schodziły. PS2: Ciekaw jestem jak by wyglądało połączenie soczewki biksenonowej w miejscu mijania, a w miejsce drogowych pomarańczowa żarówka, świecąca się cały czas jak w USA Edytowane 1 Czerwca 2009 przez John Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tacza Zgłoś #80 Napisano 2 Czerwca 2009 Kresek ja u siebie podłączyłem światełka tak, że: 1.Jak mam włączone światła mijania (xenon) to jak chce mrugnąć to oczywiście otwiera się przesłona i mrugam xenonem, 2. Natomiast jak mam wyłączone światła mijania to jak chce mrugnąć długimi to zapala mi się żarówka w drugiej komorze. U mnie jest tam H1. A co do pomysłu z kierunkiem w komorze starych długich tak jak podsuwa John to jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić, chętnie bym to zobaczył na przykładzie:) Ja cały czas poluje na blendę z obrysówką. Lewą stronę już mam, teraz jeszcze prawa potrzebna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach