mateuszhg Zgłoś #21 Napisano 8 Września 2008 No i panowie staneliśmy na niczym gdyż ja nie wiem jaki powinien byc prawidlowy czujnik w chlodniczy. Przypominam ze auto to 1,9TDI z klimą. moze mi ktoś powiedzieć jaki to powinien być pliz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #22 Napisano 8 Września 2008 No i panowie staneliśmy na niczym gdyż ja nie wiem jaki powinien byc prawidlowy czujnik w chlodniczy. Przypominam ze auto to 1,9TDI z klimą. moze mi ktoś powiedzieć jaki to powinien być plizMateusz już raz podawałem - proszę oto screen Etki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszhg Zgłoś #23 Napisano 8 Września 2008 Ślicznie dziękuje Jurek W. Teraz wiem juz na pewno ze kupiłem dobry termo włącznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszczolek Zgłoś #24 Napisano 21 Października 2008 Witam, Mam takie może dość głupie pytanie. Czy po wykręceniu termowłącznika z chłodnicy podczas wymiany wyleci mi płyn chłodzący ( podejrzewam, że ten termowłącznik jest zanurzony w płynie ) ? Nie chciałbym zostać zaskoczony przez płyn ani też niepotrzebnie spuszczać go z chłodnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #25 Napisano 21 Października 2008 pewnie że trochę wyleci ale nie trzeba spuszcać płynu, wystarczy przeprowadzić całą operację dość szybko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszczolek Zgłoś #26 Napisano 27 Października 2008 Dzięki bardzo ormowiec. Proces wymiany zajął mi 5 minut a faktycznie płynu nie uciekło za dużo - około pół litra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyck Zgłoś #27 Napisano 29 Października 2008 Ja w swoim B3 też wymieniłem ten termowłacznik i jak kiedyś w lecie stałem w korku to silnik się zagrzał ponad 100 st. i wentylatory nie zadziałały,szybko zrobiłem prowizorke na krótko i działało.Jak dojechałem do domu to podłączyłem pod ten termowłącznik dodatkowy kabelek i włącznik który umieściłem koło licznika i teraz sam załączam wentylator jak jest koło 100st. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #28 Napisano 30 Października 2008 To jest dobre w razie "niemca" ale jak się zagapisz i zagotujesz go na amen? Lepiej mieć sprawny włącznik w chłodnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #29 Napisano 31 Października 2008 jeśli można to się podepnę pod temat. czy może być tak, że działa tylko 2 stopień wentylatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #30 Napisano 31 Października 2008 ? nie załącza się pierwszy, nie załącza się drugi? może masz tylko 1 bieg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszczolek Zgłoś #31 Napisano 31 Października 2008 sadus5000 Może się tak zdarzyć. Mój czujnik był padnięty i włączał tylko 2 bieg a pierwszego nie włączał. Po wymianie czujnika na nowy oba chodzą poprawnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kiwiczaki Zgłoś #32 Napisano 1 Lipca 2010 Witam Panów. Jestem świeży na forum, nie bardzo wiem co i jak, ale mimo to bardzo proszę o pomoc. Podpinam się pod zaczęty wątek podobny do mojej sprawy. Temat stary, ale potrzebuję bardzo pomocy. Sprawa wygląda tak: 1. Zegar pokazuje mi max temp 90 st. Termometr włożony do zbiorniczka wyrównawczego 107 st. wymieniałem już chyba z pięć czujników- na każdym to samo. Ale żeby było trudniej- podgrzałem czujnik mini palnikiem gazowym- strzałka poszła na max. Po ostygnięciu dalej te 90 st.ani troszkę drgnie. pomimo gnębienia auta na wys. obrotach (odłączone zasilanie wentylatora). 2. Stary włącznik wentylatora załączał się przy temp. 60 st. Silnik strasznie niedogrzany. Wymiana włącznika- już z trzech firm- żaden nie chce załączyć wentylatora w ogóle. Dokonałem próby- tradycyjnie zagrzałem solidnie palnikiem- nic i nagle wentylator ruszył. Zadowolony wkręciłem go w chłodnicę- i powrót do punktu wyjścia. Nie działa. Na zewnątrz 35 st, powinno coś kręcić. Na razie ratuję się climatronikiem, ale jak długo można. W końcu się zapomnę... Dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaVo Zgłoś #33 Napisano 31 Sierpnia 2010 zły termowłącznik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djmaniek3 Zgłoś #34 Napisano 31 Sierpnia 2010 (edytowane) podepne sie pod temat a mianowicie mój pasek sie grzeje... wiem że mam do wymiany termowłącznik. Kupiłem takowy tylko nie wiem czy jest dobry? I mam taka prośbę do was. Poprzednio miałem taki że miałem w pionie 3 styki a teraz mam taki w kształcie trójkąta styki. Jest na foto. I mam pytanko. Jak połączyć te przewody??? Nie mam kostki niestety bo nie miałem. JAK TE PZREWODY PODŁĄCZYĆ DO TEGO NOWEGO Z PRAWEJ STRONY??? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/fdd8d62d4366f31b.html opis teraz zakupionego : 6037.95D producent : WAHLER cena brutto 39.00 zł Kliknij aby powiększyć Kliknij aby powiększyć Punkt zmienny [°C]: 95 / 84 Punkt zmienny [°C]: 102/ 91 Ilość biegunów: 3 Kolor: czarny artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem numery OE: 1H0 959 481 1H0 959 481 B 1H0 959 481 B 1H0 959 481 1H0 959 481 B 7 215 818 95VW 8B607GA 1H0 959 481 1H0 959 481 B No i na koniec tego wszystkiego zapomniałem napisać co i jak. A więc. Pomimo dobrych sił i chęci jak i już co nieco znajomości mojego autka zdecydowałem pojechać do elektromechanika i podłączył mi ten włącznik co zakupiłem. Poprostu założył mi jeszcze dodatkową kostkę poza tą co idzie na włączniku której nie mam. I hula jak trzeba. Załącza mi i jeden i drugi bieg. Tylko jeszcze jedno mnie zastanawia. Czemu przy 90 km/h temp mam 75 C , przy 120 mam ledwo 65 C a przy 70 temp podskoczy czasem do 85 ale to musze jechac na niskich obrotach. Edytowane 23 Września 2010 przez djmaniek3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #35 Napisano 1 Września 2010 3 piny pionowo to taki jak w B3 czyli ten: 191959481A wymień ten czujnik na odpowiedni, nie przerabiaj wiązki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach