Skocz do zawartości
szefomaciek22

pompa paliwa nie podaje cisnienia na zapłonie (1.8T)

Rekomendowane odpowiedzi

regulator ciśnienia na listwie wtryskowej.

niewiem czy dobrze rozumiem ale pompa paliwa w zbiorniku raczej nijak się ma do wtrysków

a druga sprawa u mnie są pompowtryski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , panowie mam problem z odpalenie mojego ADR-a po nocnym postoju , muszę go kręcić troszkę dłużej niż normalnie. Podczas późniejszych rozruchów nie ma problemów większych choć nie pali idealnie na dotyk. Ostatnio założyłem dodatkowy zawór zwrotny , ale żadnej poprawy nie zauważyłem. Zastanawiam się nad regulatorem ciśnienia i oto moje pytanie czy istnieje jakiś sposób na sprawdzenie jego działania ? Jeśli tak to jaki ?

Co do pracy i mocy silnika to wszytko jest ok , jedynym problemem jest odpalanie. Macie pomysł co to może być ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

trochę odgrzeje kotleta, ale problem mam już opisywany w wątku o analizie logów (tylko wspomniane, że słabo odpala).

 

I tak od początku:

 

Auto nie raz zapali za pierwszym razem (może ze 3 obroty), ale w większości wypadków odpala coraz gorzej, długo trzeba kręcić (tak z 3 sekundy, to tak z parenascie obrotow, jesli nie wiecej).

 

Przekrecam zaplon, pompa buczy, nieraz niebuczy. Np. dwa razy albo i nawet trzy razy przekrece zaplon i moze raz zabuczy. Auto odpala jak chce :(

 

Dodatkowo, zanim zalozylem w zeszlym roku gaz po odpaleniu bylo czuc na zewnatrz benzyne, po zalozeniu gazu nieraz czuje gaz jak mi sie ulatnia (a to juz chyba inny problem - zdarza sie to raz na miesiac, czasami czesciej, czasami nie ma objawu przez 2 miesiace).

 

Tak czy siak, mam ciagly problem z odpalaniem, nie wazne czy jest cieply czy zimny, problem jest ten sam - trzeba nieraz dluzej krecic.

 

-Czy to pompa paliwa?

-Skąd może być czuć ten smród paliwa lub lpg nieraz - zaraz po odpaleniu? (nawet jak nie ma problemu z odpaleniem).

-Co sprawdzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nikt nie pomoże?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dziś mi się też przytrafiła usterka chyba pompy

W nocy (3-30) byłem zawieść brata na dworzec i nic nie wskazywało na to ze już nie uruchomię passka :(

Objawy:

po przekręceniu na zapłon nie słychać pompy (choć raz się odezwała)

po przekręceniu na rozruch rozrusznik kręci kręci i kręci a do listwy wtryskowej PB nie dostaje się paliwo

Pytania:

Na którym pinie sprawdzić wtyczkę od pompy i samą pompę

Jak wyjąć pompę w warunkach domowych (pompa dwu częściowa) po odkręceniu góry (okrągły plastik z przyłączami do przewodów paliwa i kostki pod spodem dwie kostki i dwa przewody paliwa) widać pompę zalaną paliwem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego może się mylę,ale do głowy przychodzi mi sprawdzenie przekaźnika pompy,może to jest winowajca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego może się mylę,ale do głowy przychodzi mi sprawdzenie przekaźnika pompy,może to jest winowajca.

przekaźnik pstryka jak przekręcę na zapłon

jak wyjąć tą pompę pomóżcie

Odkręciłem tę górną część ale jak zajrzałem do środka to jakoś tak większa się ta pompa wydaje niż otwór przez który mam ją wydostać

Jeśli macie jakiś sposób na wyciągnięcie jej z baku to podzielcie się ;)

 

---------- Post added at 20:14 ---------- Previous post was at 18:19 ----------

 

można prosić o pomoc :)

Edytowane przez mielke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odkręciłem tę górną część ale jak zajrzałem do środka to jakoś tak większa się ta pompa wydaje niż otwór przez który mam ją wydostać

Jeśli macie jakiś sposób na wyciągnięcie jej z baku to podzielcie się

 

Musi wyjść,jak wyjmiesz górną część,to uszczelkę zdejmij i powinien wyjść dół :)

Zadzwoń jeszcze do sklepu i poproś o średnicę pompy i zmierz otwór,ale taka opcja aby nie wyszła górą nie istnieje :)

1399085856.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Musi wyjść,jak wyjmiesz górną część,to uszczelkę zdejmij i powinien wyjść dół :)

Zadzwoń jeszcze do sklepu i poproś o średnicę pompy i zmierz otwór,ale taka opcja aby nie wyszła górą nie istnieje :)

no ok ale jak ją z kosza wypiąć albo jak wyciągnąć całość (czym jakimi narzędziami) by nic nie połamać nie chce mi się ruszyć ten dół właśnie :(

P.S.

na foto jakby moja pompa ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no ok ale jak ją z kosza wypiąć albo jak wyciągnąć całość (czym jakimi narzędziami) by nic nie połamać nie chce mi się ruszyć ten dół właśnie

P.S.

na foto jakby moja pompa

 

Wiem że twoja :),wsadzaj łapkę i lewo-prawo delikatnie-musi się ruszyć.Ja tam waże ok100kg więc problemu nie mam :) Jak się dygasz to do mechanika jedź,jak połamie to ma pecha :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiem że twoja :),wsadzaj łapkę i lewo-prawo delikatnie-musi się ruszyć.Ja tam waże ok100kg więc problemu nie mam :) Jak się dygasz to do mechanika jedź,jak połamie to ma pecha :lol
czyli to jest na jakiś uszczelniacz czy jak ??jak to trzyma w baku się i co z czujnikiem poziomu paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli to jest na jakiś uszczelniacz czy jak ??jak to trzyma w baku się i co z czujnikiem poziomu paliwa

 

Dół z tego co pamiętam jest na wcisk,jak otchylisz górę i dół się ruszy to pomału wszystko wyjmiesz,dasz sobie radę :lol

Jak coś to pisz jutro na priva bo wstaje rano i lecę spać.pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dół z tego co pamiętam jest na wcisk,jak otchylisz górę i dół się ruszy to pomału wszystko wyjmiesz,dasz sobie radę :lol

Jak coś to pisz jutro na priva bo wstaje rano i lecę spać.pozdr.

no założyłem nową pompę słychać ze buczy po przekręceniu kluczyka ale nie zaciąga paliwa w zbiorniku paliwo jest (wg wskazań na pierwszej niebieskiej kresce przed rezerwą) co jest grane ?

Już jest cacy dzieki

Edytowane przez mielke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od jakiegoś czasu mam problem z moją pompą paliwa. Pompa od jakiegoś czasu głośno pracowała (buczenie) no ale samochód jeździł normalnie. Wczoraj pojechałem na zakupy wszystko było ok kiedy już chciałem wracać autko już nie chciało odpalić:/ Nie było słychać pompy paliwa po przekręceniu kluczyka, próbowałem kilka razy kluczyk ustawić w pozycji zapłonu ale nic się nie działo. W nerwach że te toboły w aucie a ja muszę "tyczeć" uderzyłem kilka razy w pokrywę pompy, spróbowałem jeszcze raz odpalić i autko odpaliło:) ale buczy dalej... może macie jakieś pomysły co to może być? Zastanawiam się czy to nie może być wina filtra paliwa? Jeszcze go nie wymieniałęm a nie wiem kiedy był wymieniany... Czy może być tak że filtr jest zapchany i pompka nie potrafi przepchnąć paliwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Od jakiegoś czasu mam problem z moją pompą paliwa. Pompa od jakiegoś czasu głośno pracowała (buczenie) no ale samochód jeździł normalnie. Wczoraj pojechałem na zakupy wszystko było ok kiedy już chciałem wracać autko już nie chciało odpalić:/ Nie było słychać pompy paliwa po przekręceniu kluczyka, próbowałem kilka razy kluczyk ustawić w pozycji zapłonu ale nic się nie działo. W nerwach że te toboły w aucie a ja muszę "tyczeć" uderzyłem kilka razy w pokrywę pompy, spróbowałem jeszcze raz odpalić i autko odpaliło:) ale buczy dalej... może macie jakieś pomysły co to może być? Zastanawiam się czy to nie może być wina filtra paliwa? Jeszcze go nie wymieniałęm a nie wiem kiedy był wymieniany... Czy może być tak że filtr jest zapchany i pompka nie potrafi przepchnąć paliwa?

dokładnie jak piszesz może to być filtr na końcu pompy lub sama pompa mówi papa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dokładnie jak piszesz może to być filtr na końcu pompy lub sama pompa mówi papa

Jak na końcu pompy? Myślałem o filtrze który jest pod autem... Jadę teraz go kupić i potem go wymienię. Mam nadzieję, że to to...

 

---------- Post added at 11:57 ---------- Previous post was at 11:29 ----------

 

No i mielke wykrakałeś ;P Pompa już nie odżyła :/ Teraz laweta i do mechanika :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak na końcu pompy? Myślałem o filtrze który jest pod autem... Jadę teraz go kupić i potem go wymienię. Mam nadzieję, że to to...

 

---------- Post added at 11:57 ---------- Previous post was at 11:29 ----------

 

No i mielke wykrakałeś ;P Pompa już nie odżyła :/ Teraz laweta i do mechanika :/

wybacz :( nie chciałem ale ja miałem podobnie odrazzu mi pompa zdechła :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ,a ja mam problem z zatankowaniem auta. Gdy wkładam pistolet i zaczynam tankowanie to mi cały czas odbija i bardzo wolno schodzi paliwo do zbiornika.Co z tym mogę zrobić,normalnie to mordęga jest z tym tankowaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odświeżę temat

jeśli ma ktoś problem, że na zapłonie pompa nie podaje ciśnienia (przez 2 sekundy powinno być buuuu ;) )

to w pierwszej kolejności zaczynamy od:

1.sprawdzenia bezpiecznika pompy paliwa

2.sprawdzenie przekażnika pompy paliwa, a robimy to w następujący sposób (do styków przekaźnika 85 i 86 podajemy stałe napięcie w tym przypadku 12V, nastąpi połaczenie styków przekaźnika, przekaźnik powinien (stukać, podając napięcie impulsywnie) ale to nie wszystko, przekażnik zbudowany jest z cewki i rdzenia, pole magnetyczne zamyka styki a pompa nie działa? odp jest prosta rdzeń cewki posiada też styk i nie ma tam na 100% połaczenia z ruchomym ramieniem przekaźnika (to ta ruchoma blaszka naciągana przez sprężynkę), utleniła się miedź i nie ma połaczenia (należy zeszlifowac papierem sciernym np 600 miejsce zwierania ruchomej blaszki i styku rdzenia)

3. dalej nie działa? podajemy napięcie bezpośrednio na pompę paliwa

4. sprawdzamy świecę czy jest iskra

5. iskra jest? to ściągamy obudowe filtra powietrza i psikamy do przepustnicy (samostart lub minimalną ilość benzyny 20ml)

6. dalej nie działa? sprawdzamy kostkę stacyjki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bronczek

Witam,

 

posiadam Passata 1,8 z 1997r.

Mam problem z odpalaniem samochodu.

0 błędów na Vag-u.

 

Podczas przekręcania kluczyka na zapłon nie załącza się na chwilę pompa paliwa aby dobić ciśnienie na listwie wtryskowej.

W momencie gdy ręcznie włączę pompę (obejście w instalacji elektrycznej - przekaźnik pompy) na chwilę przed odpaleniem wszystko jest OK - auto odpala idealnie.

 

Na przekaźniku (cewka) od pompy paliwa pojawia się - po przekręceniu kluczyka, a + pojawia się dopiero gdy zaczyna pracować rozrusznik.

+ idzie z komputera (8D0 907 558 F) znajdującego się pod maską.

 

Czemu komputer nie podaje napięcia na chwilę aby podbić ciśnienie podczas ustawienia kluczyka w pozycji zapłon?

- komputer jest uszkodzony? (co może być w nim uszkodzone? - czy da się naprawić?)

- jakaś opcja jest wyłączona w komputerze i można ją włączyć VAG-iem?

- jest jakiś zepsuty czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej i komputer nie wie że jest za niskie ciśnienie i nie załącza pompy aby je podbiła?

 

Czy ktoś miał podobny problem?

Mam kilka pomysłów jak obejść problem - ale może nie warto kombinować, tylko znaleźć konkretny powód.

Czy w nowszych modelach komputer też jest zaangażowany w podbijanie ciśnienia - czy może robi to przekaźnik z modułem czasowym (po przekręceniu na zapłon załącza pompę na 3s a później załącza się dopiero podczas odpalania)?

 

 

Pozdrawiam, i proszę o sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności