pawkog Zgłoś #41 Napisano 14 Lutego 2009 Zgodnie z zaleceniami naszego banmastera the.wolfa tez zmieniam gumy przymierzam sie do zakupu na przód uniroyal rainsport 2 tylko w rozmiarze 205/50/17 Na tył juz mam oponki w tym rozmiarze. Miałem auto w ubiegłym sezonie na gumach 225/45/17 i auto nic nie chciało jechac. Tyle + ze problemów ze złapaniem przyczepnosci nie bylo ale na 2 biegu obracał pasek tymi balonami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hrabja Miły III Zgłoś #42 Napisano 17 Lutego 2009 przeciez profil 50 toz to prawie w teren mozna...! 45 i niżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #43 Napisano 17 Lutego 2009 na 18 mam 225/40/18 i nie ma tragedii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZL17 Zgłoś #44 Napisano 17 Lutego 2009 (edytowane) A ja miałem 18"/225/40 (jak na zdjęciu z mojego profilu - alu RONAL) i ... przesiadłem się z tego wozu drabiniastego na normalnego Paska (15/205/60). Owszem, pod względem przyczepność to robił wrażenie, ale z komfortem jazdy było tragicznie. Edytowane 17 Lutego 2009 przez ZL17 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #45 Napisano 5 Stycznia 2010 temat o profilu do 18" a tu 80% o dupie marynie pisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #46 Napisano 6 Stycznia 2010 temat o profilu do 18" a tu 80% o dupie marynie pisze To racja! Ja póki co jeżdżę na 18 225/40/18 i oponka jest w sam raz na 8J feldze. Za to zawieszenie u mnie to jak allroad czyli seria i nie za bardzo to wygląda. Myślę, że odpowiedni profil na 18 calach to 40% !!! Pozdrawiam Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.::STRICKER::. Zgłoś #47 Napisano 6 Stycznia 2010 to może ja zapytam.mam felgi 18" przód 8,5 a tył 9,5 wszędzie et 35 i gwint już w garażu.ma być taki pług że mrówka pod nim nie przejdzie! i pytanie: czy na 8,5 ładnie rozłoży się 205/35/18?? czy na 9,5 ładnie rozłoży się 215/35/18?? aha i czy zmieści się to w nadkola?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MALON_GT Zgłoś #48 Napisano 6 Stycznia 2010 1 foto 8.5 2 foto 9.5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.::STRICKER::. Zgłoś #49 Napisano 6 Stycznia 2010 dzięki ale tyrestretch to mam opanowane:) myślałem że ma ktoś coś więcej ale dzieki.sory że nie w temacie ale mieści się to w ogóle do 3bg varianta?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #50 Napisano 7 Stycznia 2010 to może ja zapytam.mam felgi 18" przód 8,5 a tył 9,5 wszędzie et 35 i gwint już w garażu.ma być taki pług że mrówka pod nim nie przejdzie!i pytanie: czy na 8,5 ładnie rozłoży się 205/35/18?? czy na 9,5 ładnie rozłoży się 215/35/18?? aha i czy zmieści się to w nadkola?? moim zdaniem to wszystko się zmieści na tych oponach co podajesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #51 Napisano 7 Stycznia 2010 205/35 ehhhh, zeby takie rozmiary byly w 19" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalpe Zgłoś #52 Napisano 8 Stycznia 2010 Według mnie prawidłowym profilem opon do felg 18" jest 40. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.::STRICKER::. Zgłoś #53 Napisano 10 Stycznia 2010 Według mnie prawidłowym profilem opon do felg 18" jest 40. jak dla mnie to troszkę balon.Panowie a powiecie mi czy przy takim zestawieniu i sporej glebie nic nie będzie tarło?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #54 Napisano 10 Stycznia 2010 nie bedzie - tak ma byc i juz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beret76 Zgłoś #55 Napisano 10 Stycznia 2010 nawet jak założysz 205/40 na 8,5 i 215/40 na 9,5 też będzie dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #56 Napisano 6 Marca 2010 ja mam 18 cali 225/40 ale postanawiam je zmienic bo i tak mam wszystkie opony do wymiany mysle ze zmienie na seryjne 16 albo na 17 bo przy zmianie musze kupic nowe alu+ oponki a to spory wydatek. Na 18 komfort beznadziejny akzda dziure sie czuje , ale moze to tez wina ze mialem zle zbieznosc ustawiona i cala strona opony jest zjechana:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuzma85 Zgłoś #57 Napisano 9 Marca 2010 Ja u siebie miałem tak jak widać na zdjęciach http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=71447 z przodu 225/45/17" i fela 8,5" gleba -60mm, a tył 245/40/17" i fela 9,5" gleba -40mm i jak ktoś mi na tył wsiadł to mi przycierało nadkola. Więc jak tam wrzuci się węższe opony to nie powinno być problemu. Ja powiem szczerze, że każde auto które miałem na glebie i niskim profilu to pasek jest komfortowym autem przy takim zestawieniu. Wiadomo porównania komfortu nie ma do serii ale nie jest źle na wiosnę wrzucam 225/40/18" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach