Skocz do zawartości
przemkost

Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Ja cały kluczyk wkładam od razu, masz po prostu kolego początkowe objawy uszkodzenia, radzę to zrobić, bo będzie coraz gorzej. Ja też na początku kombinowałem z tym wkładaniem aż przyszedł moment, że po kilkudziesięciu włożeniach musiałem wkładać po 10-20 razy żeby odpalił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopóki ten mój sposób się sprawdza to sie za to nie biorę jak i ten sposób będzie zawodny to cza będzie to zrobić!

Ciekaw jestem czy któryś z kolegów co ma ten problem z blokada czy jak będzie robił tak jak ja wyżej pisałem czy będzie ok tak jak u mnie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dopóki ten mój sposób się sprawdza to sie za to nie biorę jak i ten sposób będzie zawodny to cza będzie to zrobić!

Ciekaw jestem czy któryś z kolegów co ma ten problem z blokada czy jak będzie robił tak jak ja wyżej pisałem czy będzie ok tak jak u mnie???

 

będzie,będzie--ja tak robię od roku :haha bo cały czas mi nie podrodze do firmy co naprawia :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
będzie,będzie--ja tak robię od roku :haha bo cały czas mi nie podrodze do firmy co naprawia :lol

Też mam taką nadzieję że będzie działać już nawet przez chwile pomyślałem że tak powinno sie robić zawsze bez względu czy są problemy z tą blokada czy też nie ?

ale pewności nie mam?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też mam taką nadzieję że będzie działać już nawet przez chwile pomyślałem że tak powinno sie robić zawsze bez względu czy są problemy z tą blokada czy też nie ?

ale pewności nie mam?

 

Nie no co ty--tak nie powinno być :lol

normalnie wsadzasz kluczyk ,,do końca'' gaśnie kontrolka świec żarowych (w zimie,w lecie nie koniecznie) i odpalasz :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie,to nie ma sensu przeciagac tej usterki bo po pewnym czasie to bedzie BARDZO NIEBEZPIECZNE poprostu samochod moze sie wylaczyc wczasie jazdy dokladnie podobnie jak leci pompowtrysk,i do tego moze ci zablokowac kierownice!!!!!

znam to z praktyki i z opowiadan klietow .....

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Lecz od pewnego czasu robię tak że wkładam kluczyk tylko na raz i zapala się kontrolka pomarańczowa od kolumny kierownicy czy od blokady i po 2 sek. gaśnie i dopiero wówczas popycham kluczyk dalej żeby załączyć zapłon i wówczas wszystko jest ok nic się złego nie dzieje kontrolki się zaświecają oczywiście te co powinny i po zgaśnięciu świec żarowych odpalam jakby nigdy nic sie nie działo!!!

Nie wiem może zawsze tak powinienem robić tylko nikt mi o tym nie powiedział ale od czasu gdy wkładam klucz że tak powiem na dwa razy stopniowo to jest ok i oby tak było!

 

 

A ja zawsze kluczyk wsadzam stopniami ,przy 3 odpala . Od poczatku tak robilem ,dlaczego nie wiem ,poprostu tak mam i zawsze myslalem ,ze tak jest OK . 1 Czekam az zgasnie zolta kiera ,2 az zgasna swiece i odpalam .

Od poczatku wydawalo mi sie ,ze to prawidlowo poczekac ,a nie przeskakiwac kolejne stopnie . Nawet mi na mysl nie przyszlo robic inaczej .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i prawidlowo ,bo sa tacy co wciskaja na sile i nie daja czasu na ustabilizowanie calego immo i blokady ...

to wszystko(stacyjka i blokada) jest dosc delikatne i trzeba uzywac kluczyka z WYCZUCIEM...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
trzeba uzywac kluczyka z WYCZUCIEM

 

To prawda , czasu na to wiele wiecej nie trzeba .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam prosze o pomoc

 

passat b6 1,9 tdi 2006 r.

 

zapala i przy 600 obr/min gaśnie

 

zdarza sie to raz w ciągu dnia

jak przytrzymam kluczyk wciśnięty na rozruszniku zapali zawsze

nie pokazuje błędów

nie zapala sie nic na desce

wymieniona pompa paliwa w zbiorniku

wymieniony przekaźnik w bezpiecznikach

kluczyki oba ok (te same objawy na obu)

cisnienie za filtrem paliwa ok

cisnienie na pompie przy silniku ok

wtryski (uszczelki) ok

blokada kierownicy (słynna usterka) naprawiona

 

prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja zawsze kluczyk wsadzam stopniami ,przy 3 odpala . Od poczatku tak robilem ,dlaczego nie wiem ,poprostu tak mam i zawsze myslalem ,ze tak jest OK . 1 Czekam az zgasnie zolta kiera ,2 az zgasna swiece i odpalam .

Od poczatku wydawalo mi sie ,ze to prawidlowo poczekac ,a nie przeskakiwac kolejne stopnie . Nawet mi na mysl nie przyszlo robic inaczej .

 

Ja robię dokładnie tak samo. :) Ale w moim przypadku nie jest to raczej spowodowane tym, że instynktownie wiem, że tak się powinno to robić, ale raczej kwestia przyzwyczajenia z diesla, którym jeździłem wcześniej (żeby zaczekać aż zgaśnie kontrolka świec żarowych). :D;)

No ale, jak widać, przyzwyczajenie się na coś przydaje. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MrSnoopy

Witam.

Też ostatnio miałem z tym problem z odpalaniem samochodu , wkładałem kluczyk do kasetki i żadne ikony się nie pojawiały , więc pojechałem do elektryka , kazał mi zobaczyć baterie z 20 m czy działa , działała okazało się ze to kasetka , okazała się dobra , potem wyjął całą kolumnę kierowniczą i okazało się ze nie łączy coś na stykach , w serwisie zabulił bym bardzo dużo , ponieważ oni naprawiają [wymieniają] po prostu cała kolumnę kierowniczą.

Zapłaciłem za to 750 zł :):dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zapłaciłem za to 750 zł dobrze

 

Uważam że źle !!! a nawet bardzo !!!

 

ostatnio kolega naprawiał w serwisie taką dolegliwość, nowy element kolumny to koszt około 600 zł. + kaseta - czytnik kluczyka około 150 zł. oczywiście wcześniej musiał podjechać by zdiagnozowali i mogli zamówić odpowiednią część, odwiedził ich jednego dnia i ustalili że to problem blokady a nie czytnika kluczyka, po kilku dniach pojechał ponownie koszt z wymianą około 640 zł. i gwarancja 2 lata.

W przypadku problemu czytnika powiedzieli że koszt z wymianą do 250 zł. sam czytnik około 150 zł. jak dobrze pamiętam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, czytam od wczoraj wszystkie wypowiedzi co do przedmiotowej usterki blokady kierownicy i wydaje mi się że i mnie trafiła ta przypadłość.

(Mój pasek to 2.0tdi 140KM 2006 roczek przebieg 190tys. silnik BMP, skrzynka DSG)

Dla pewności opisuje swój :

Raz na jakiś czas samochód nie odpala tzn. po uruchomieniu po 1sek. gaśnie a na zestawie wskaźników miga kontrolka od świec żarowych,

czasami tak dwa trzy razy i dopiero odpala nowmalnie.

Czasami na wyświetlaczy pojawia się komunikat "engine fault workshop " pojawiał się także i komunikat "sterring wheel column lock failure"

Zaobserwowałem też czasami dość głośne kliknięcie po włożeniu kluczyka do stacyjki.

Ze względu że jestem laikiem w tym temacie nie chciałbym odrazu jechać do ASO z tym problemem bo wiem, że jak ktoś się niebardzo orientuje to kasują go ile wejdzie.

Może ktoś poleci jakieś rozsądne ASO w okolicach Pruszkowa gdzie nie zedrą skóry i podpowie ile można się spodziewać za wyeliminowanie usterki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy mam takie pytanie miałem duże problemy z ową blokada kierownicy po włączeniu zapłonu zaczeło mi trzaskać w blokadzie i nawet kilkukrotnie musiałem wkładać kluczyk!

Lecz od pewnego czasu robię tak że wkładam kluczyk tylko na raz i zapala się kontrolka pomarańczowa od kolumny kierownicy czy od blokady i po 2 sek. gaśnie i dopiero wówczas popycham kluczyk dalej żeby załączyć zapłon i wówczas wszystko jest ok nic się złego nie dzieje kontrolki się zaświecają oczywiście te co powinny i po zgaśnięciu świec żarowych odpalam jakby nigdy nic sie nie działo!!!

Nie wiem może zawsze tak powinienem robić tylko nikt mi o tym nie powiedział ale od czasu gdy wkładam klucz że tak powiem na dwa razy stopniowo to jest ok i oby tak było!

A jak Wy koledzy to robicie?

Też stopniowo z tym kluczykiem czy tak jak ja wcześniej robilem od razu wpychacie w położenie zapłonu?????

 

Czy kolega próbował mojego sposobu?

Jak na razie u mnie się sprawdza i od czasu gdy tak stopniowo wkładam kluczyk w/w dolegliwość nie pojawiła się ani razu !

Nie mogę zagwarantować czy już się nie pojawi i czy u Ciebie zadziała ale spróbować możesz!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie sprawdziłem twój sposób i rzeczywiscie działa ale to chyba nie rozwiązuje problemu do konca bo z tego co czytałem następny etap to możliwość gaśnięcia silnika podczas jazdy i zablokowania kierownicy podczas jazdy a to juz nie jest fajne...!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zadzwon tu 604862041 kolega jest z wa-wy ale nie wiem kto to jest znalazlem ten numer na forum,poszukaj dobrze jest pare osob kolo wa-wy co to naprawiaja

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałe na poprzednich stronkach, że jest kolega 'romanek' z wa-wy ale zastanawiam się jeszcze nad ASO bo jeśli to podobne koszta to może warto zainwestować w 24-miesięczna gwarancje na tą usterkę i skoro to dosyć popularna wada to przy sprzedaży nie bez znaczenia była by informacja że było to wymienione i wpisane do histori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to juz twoj wybor.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ta odpowiedź mi nie wystarcza, potrzebuje konkretów. Czy ktoś miał doczynienia z ASO w tej kwesti, jak z kosztami i gdzie się udać by człowieka nie oskubali jak przysłowiowa kurę...:mlask

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności