Skocz do zawartości

Robert_2.0tdi

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Robert_2.0tdi

  • Urodziny 28.01.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WPR

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2006
  1. I mnie również dopadła ta przypadłość TDI z pompą oleju z tym, że w porę zaprowadziłam auto do warsztatu i nie doszło do zatarcia silnika. Padł moduł pompy i praktycznie zupełnie zostały zmielone zęby na kołach w napędzie pompy. Także gdyby tata kolegi "k0gi" zwrócił uwagę na dziwną pracę silnika prawdopodobnie nie doszłoby do zatarcia - przynajmniej w moim przypadku tak było zaniepokioiła mnie dziwna praca silnika i z tego co powiedzieli w serwisie była to ostatnia chwila w której przyjechałem, jeszcze trochę i motor is death.
  2. Ciekawe czy podobne ceny są we wszystkich ASO jak widać na poprzedniej stronce Łodź i Poznań podobnie a więc pora przetestować i Wa-wę, mam nadzieję że znajdę chwilkę w przyszłym tygodniu i udam się z tym do Zasady na Grochowską, zobaczymy co zaśpiewają...?
  3. Ale ta odpowiedź mi nie wystarcza, potrzebuje konkretów. Czy ktoś miał doczynienia z ASO w tej kwesti, jak z kosztami i gdzie się udać by człowieka nie oskubali jak przysłowiowa kurę...:mlask
  4. Czytałe na poprzednich stronkach, że jest kolega 'romanek' z wa-wy ale zastanawiam się jeszcze nad ASO bo jeśli to podobne koszta to może warto zainwestować w 24-miesięczna gwarancje na tą usterkę i skoro to dosyć popularna wada to przy sprzedaży nie bez znaczenia była by informacja że było to wymienione i wpisane do histori
  5. Właśnie sprawdziłem twój sposób i rzeczywiscie działa ale to chyba nie rozwiązuje problemu do konca bo z tego co czytałem następny etap to możliwość gaśnięcia silnika podczas jazdy i zablokowania kierownicy podczas jazdy a to juz nie jest fajne...!!!
  6. Witam wszystkich, czytam od wczoraj wszystkie wypowiedzi co do przedmiotowej usterki blokady kierownicy i wydaje mi się że i mnie trafiła ta przypadłość. (Mój pasek to 2.0tdi 140KM 2006 roczek przebieg 190tys. silnik BMP, skrzynka DSG) Dla pewności opisuje swój : Raz na jakiś czas samochód nie odpala tzn. po uruchomieniu po 1sek. gaśnie a na zestawie wskaźników miga kontrolka od świec żarowych, czasami tak dwa trzy razy i dopiero odpala nowmalnie. Czasami na wyświetlaczy pojawia się komunikat "engine fault workshop " pojawiał się także i komunikat "sterring wheel column lock failure" Zaobserwowałem też czasami dość głośne kliknięcie po włożeniu kluczyka do stacyjki. Ze względu że jestem laikiem w tym temacie nie chciałbym odrazu jechać do ASO z tym problemem bo wiem, że jak ktoś się niebardzo orientuje to kasują go ile wejdzie. Może ktoś poleci jakieś rozsądne ASO w okolicach Pruszkowa gdzie nie zedrą skóry i podpowie ile można się spodziewać za wyeliminowanie usterki.
  7. występuje coś takiego ---------- Post added at 22:14 ---------- Previous post was at 22:12 ---------- raz na jakiś czas zapala się czerwona lampka kierownicy, po wyjęciu kluczyka i ponownym włożeniu juz się to nie pojawia
  8. Witam mam troszke inny problem z uruchamianiem mojego paska. B6 Variant 2.0tdi 140KM DSG kod silnika BMP rocznik 2006 przebieg 190tys. Problem pojawia się niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły, raz jest innym razem niewystępuje. Objawia się następująco: przy próbie uruchomienia odpala i odrazu gaśnie a na zestawie wskaźników miga żółta kontrola uzwojenia, czasami występuje to kilka razy podrząd innym razem za drugim razem odpala normalnie. Tak jak powiedziałem wcześniej nie wystepuje to zawsze, nie mam pojęcia co może byc tego przyczyną. Może u kogoś wystąpiły ponowne objawy lub ma pomysł jak to wyeliminować (doprowadza to do pasji). pozdrawiam Robert
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności