Skocz do zawartości
przemkost

Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Ja jestem za, moja siostra ma te problemy w tej chwili jest w szkocji ale cały czas ją to męczy. W wolnej chwili napisze @ do ciebie. Pozdawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TAK... moim marzeniem jest błysnąć przed takimi ekspertami jak TY.

 

Nawiązując do tematu, może więc panie ekspercie wytłumaczysz po kolei jak w 3C biegnie procedura włączenia zapłonu i uruchomienia silnika ?

 

I drugie pytanie: na zdjęciu poniżej są jeszcze 3 blokady od innego VW ... powiesz mi od którego ??? dodam że psują się tak samo często jak w passacie. Może masz jakiś patent również na nie ??

 

Forum jest po to żeby sobie pomagać ...moją pomocą jest rada żeby z takimi tematami jak blokada kolumny kierownicy jechać do serwisu, w 3C i tak tyka nie jedna bomba z opóźnionym zapłonem, nie warto dokładać jeszcze jednej....ale kto chce oszczędzać niech oszczędza.

Pozdrawiam

IMG_3095.jpg

Kolego u mnie w b6 jest problem tego typu z blokadą ... po włożeniu "kluczyka" w stacyjkę w pozycję 1 jeśli odczekam aż zgaśnie kontrolka "kierownicy" następnie dam w pozycję 2 i 3 auto odpala natomiast po włożeniu od razu w pozycję 2 blokada kierownicy na chwilę zostaje rozłączona po czym gasną wszystkie kontrolki i znowu sama się blokuje i tak kilka razy wydając przy tym głośniejsze dźwięki niż normalnie. Na odpalenie samochodu mogę liczyć albo nie liczyć ... jeśli robię to z przerwami jest ok czy to jest ten sam problem o którym mowa w ww i nw postach? pozdr.

 

---------- Post added at 22:41 ---------- Previous post was at 22:14 ----------

 

Ja również się podłączę do tematu, mianowicie u ojca w pasku dzisiaj stała się dziwna rzecz, tak jakby blokada kierownicy dostała korby... Non stop sie blokuje i odblokowuje cykl ten jest powtarzany ok 5 - 6 razy później kierownica zostaje zablokowana i nic nie ruszy auta... Nie można włączyć zapłonu nie mówiąc o odpaleniu, poprostu wszystko co działa po włączeniu zapłonu jest nieosiągalne... Czy ktoś miał podobny problem? Jak temu zaradzić, czy ma ktoś z Was jakiś pomysł co zrobić z tym fantem? Poniżej fotki wyświetlacza jakie komunikaty sie pojawiają...

 

dsc08196.jpg

dsc08197t.jpg

 

włóż kluczyk w poz 1 i odczekaj ok 5 sek. potem w poz 2 aż zgaśnie kontrolka świecy wtedy sprzęgło i powinien odpalić ... mój tylko tak pali od dwóch tygodni szajse nikomu nie polecę tego modelu!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś zakład w pobliżu Lublina, który usunie WADĘ FABRYCZNĄ VW B6 JAKĄ JEST NIEWĄTPLIWIE ŹLE DZIAŁAJĄCA BLOKADA KIEROWNICY ZA ROZSĄDNE PIENIĄDZE? bez konieczności naciąganie mnie na wymianę całej kolumny tak jak serwisy przy-salonowe VW w Polsce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pilnie poszukuję kogoś z okolic Ostrowa Wlkp. kto naprawiłby mi blokadę kierownicy w Passacie !! Jakiś czas temu napisałem e-mail i PW do użytkownika Dszyszka który mieszka ok. 30 km ode mnie jednak do dziś nie odpisał. Ma ktoś z nim może jakiś kontakt ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich borykających się z tym problemem i nie tylko.

Przestudiowałem dokładnie cały ten temat gdyż dotknął on także i mnie.

Kłaniam się nisko tym którzy rozgryźli ten problem i w ten sposób pomogli innym.

U mnie ta usterka wystąpiła zaledwie dwa razy ale wiem że będzie się to nasilać ,dla tego chciałbym to jak najszybciej naprawić. Mógłbym zająć się tym sam ale nie posiadam tych części zamięnnych oraz warunków do takiej naprawy.

Dla tego proszę kolegów o pomoc w zlokalizowaniu jakiegoś mechanika z okolic Świnoujście-Szczecin który poradziłby sobie z tym problemem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam serdecznie wszystkich borykających się z tym problemem i nie tylko.

Przestudiowałem dokładnie cały ten temat gdyż dotknął on także i mnie.

Kłaniam się nisko tym którzy rozgryźli ten problem i w ten sposób pomogli innym.

U mnie ta usterka wystąpiła zaledwie dwa razy ale wiem że będzie się to nasilać ,dla tego chciałbym to jak najszybciej naprawić. Mógłbym zająć się tym sam ale nie posiadam tych części zamięnnych oraz warunków do takiej naprawy.

Dla tego proszę kolegów o pomoc w zlokalizowaniu jakiegoś mechanika z okolic Świnoujście-Szczecin który poradziłby sobie z tym problemem.

 

o ile mnie pamiec nie myli to chyba był ktos ze szczecina, ale moge sie mylic

 

zapodaj do kolegi..... zapomniałem ksywki ale wypowiada sie w tym watku i jest ze słupska moze on podejmie sie tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o awarie tej blokady kolumny kierowniczej to znalazłem ciekawą rzecz: http://moto.wp.pl/gid,12838975,img,12839041,page,21,title,Ktore-marki-psuja-sie-najczesciej,galeriazdjecie.html

 

Wypisali tam akcje serwisowe i coś tam jest napisane właśnie o uszkodzeniu sterownika układu kierowniczego. Czy to jest powiązane z naszymi problemami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chodzi o wąską partię samochodów, w moim się to dzieje, a nie jest wymieniony na liście, cytuje szczegóły:

 

Kulczyk Tradex, importer marki Volkswagen, poinformował o wadach występujących w niektórych egzemlarzach modeli Passat oraz Passat CC - w przypadku uszkodzenia sterownika układu kierowniczego, istnieje możliwość chwilowego zakłócenia działania tego układu podczas parkowania lub ruszania z miejsca zaraz po uruchomieniu pojazdu. Usterki te stwarzają konieczność wizyty w stacjach serwisowych, gdzie zostaną bezpłatnie usunięte.

 

Wada dotyczy samochodów wyprodukowanych w Niemczech pomiędzy 15 sierpnia a 23 września 2008 r. W Polsce kampanią serwisową objętych jest 16 samochodów numerach nadwozi (VIN) z poniższych zakresów:

WVW ___ 3C _ 9 E 023951 do 057828

WVW ___ 3C _ 9 E 515773 do 523742

XW8 ___ 3C _ 9 G 004211 do 004323

WVW ___ 3C _ 9 P 026694 do 031381.

 

Rzeczywiście ten problem może być podobny... ale to nie to samo.

 

DZIEKUJĘ ZA CZUJNOŚĆ KOLEGI.

 

Tu są wszystkie akcje serwisowe VW:

 

http://www.autoservicepraxis.de/rueckrufe-vw-600989-asp_rr_hersteller.html

 

Moj już przeszedł jedną, o oznaczeniu 35A7 w 2008roku. Ciekawe co to było?

Edytowane przez kalixst

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam serdecznie wszystkich borykających się z tym problemem i nie tylko.

Przestudiowałem dokładnie cały ten temat gdyż dotknął on także i mnie.

Kłaniam się nisko tym którzy rozgryźli ten problem i w ten sposób pomogli innym.

U mnie ta usterka wystąpiła zaledwie dwa razy ale wiem że będzie się to nasilać ,dla tego chciałbym to jak najszybciej naprawić. Mógłbym zająć się tym sam ale nie posiadam tych części zamięnnych oraz warunków do takiej naprawy.

Dla tego proszę kolegów o pomoc w zlokalizowaniu jakiegoś mechanika z okolic Świnoujście-Szczecin który poradziłby sobie z tym problemem.

 

Jeżeli dzisiaj nie podam na pw. kontaktu to przypomnij mi się, jest w twoich stronach chłopak który powinien się z tematem uporać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mozesz kolego podpowiedziec gdzie w szczecinie naprawiaja ta usterke z kolumna kierownicy i ile to kosztuje dzieki z gory

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inicjatywa jak najbardziej rozsadna .Moj problem z blokada sie skonczyl w serwisie w niemczech ,gdzie pierwotnie stwierdzono ,ze jest to problem kieszeni kluczyka .po wymianie (29 euro) przez tydzien bylo ok ,jednak po tygodniu samochod zgasl mi 2 razy podczas jazdy notabene w niemczech .

Zaprowdzilem go do serwisu w D i tam pozostal na kilka dni ,kiedy odebralem autko nie doplacalem ani grosza ,od tego czasu auto odpala ,nie gasnie ,chodzi jak igla, saprawdzilem co wymieniono w D na kompie w polskim salonie i wyszlo ,ze blokade kierownicy.

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mozesz kolego podpowiedziec gdzie w szczecinie naprawiaja ta usterke z kolumna kierownicy i ile to kosztuje dzieki z gory

 

Kolego ktoś tu pisał, że na Struga w ASO naprawiał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wy to macie problemy, moja toyota już przy -10st. C nie chce po nocy odpalić, a kiedyś na VW narzekałem ;). Wszystkie 2,2 toyotowskie maja ten problem a serwis nic na to poradzić nie może - ten typ tak ma. W VW przynajmniej można to naprawić

 

P.S. Jaki problem dla Was wszystkich wziąć jeden dzień urlopu i podjechać do W-wy? Lepiej tracić czas, czytać forum i ciągle narzekać :).

Jak nie, to kupić mercedesa i problemy się skończą. To lepsze niż posiadanie paszportu polsatu ;).

Edytowane przez Matsil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie, to kupić mercedesa i problemy się skończą. To lepsze niż posiadanie paszportu polsatu ;).

 

tak tylko ci sie wydaje, kazda marka ma jakas przypadłosc i zapewne jak bys poczytał forum merca to tez bys cos znalazł

 

a z drugiej strony nie dziw sie ze ludzie np. ze szczecina szukaja kogos z okolicy aby nie drałowac do wawy, czas, paliwo - sam bym zrobił podobnie

i choc u mie w pasku tez wystepuje ten problem to nauczyłem sie z nim żyć, poprostu wkładam kluczyk i jak wiem ze nie odpali robie jeden myk znany mi , wkładam kluczyk ponownie i odpala a przynajmniej wiem ze potecialny złodziej go nie odpali:bleble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a z drugiej strony nie dziw sie ze ludzie np. ze szczecina szukaja kogos z okolicy aby nie drałowac do wawy, czas, paliwo - sam bym zrobił podobnie

To mnie nie dziwi, bo jest naturalne. Dziwi mnie narzekanie, że w ASO kosztuje to 4tys pln podczas gdy paliwo do Warszawy i z powrotem z końca Polski nie więcej jak 200pln :). Jak kogoś nie stać na rząd tej wielkości, to po co kupował takie drogie auto????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
kazda marka ma jakas przypadłosc i zapewne jak bys poczytał forum merca to tez bys cos znalazł

 

Napewno tak jest ,tylko nie wiemy o tym bo na wszystich forach nie siedzimy. Znamy swoje i liznelismy nieco zaslyszanych inf o innych markach .

Tendencja producentow teraz jest taka by czesto zmieniac na nowe auto ,wiec sa tak robione by sporo nie nalataly .

 

Ale mysle ze im starsze auta ,mniej łelektroniki tym lepsze byly ,trwalsze i mniej potrzebowskie serwisowo i obslugowo . Robili to wtedy jak na wojne a nie na parady .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Temat zgłoszę do TVN Turbo (oni oferują nieodpłatnie swoich prawników) i stanie się on kartą przetargową z VW.

 

Popieram ;) Ojj już widzę to tłumaczenie VW :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak kogoś nie stać na rząd tej wielkości, to po co kupował takie drogie auto????

 

bo nikt nie spodziewał sie kupujac passata ze wymiana małego stycznika wiąze sie z wymiana kolumny za 4000k ! w dodatku kiedy jest to usterka fabryczna i vw powinien przeprowadzić akcje serwisowa i wymienic za free, ale po co lepiej kasowac kowalskiego co kupił auto w salonie i wszystkich innych co sprowadzili z zagranicy bo kasa leci

 

 

 

wiec mysle ze zostawmy zainteresowanym wybór miedzy aso a warszawa lub warsztatem u jurka

 

 

z drugiej strony jakąś prowizje od napraw we warszawie masz czy co?

 

póki co ludzie pytaja na forum bo coraz wiecej osób w polsce rozgryzło problem i umie go naprawic ( w dużej mierze przyczynili sie do tego własnie ludzie z forum za co im dziekuje,) bo nie którzy potrafia tylko dużo mówić ale żadnej cennej wskazówki nie dadzą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

W pełni popieram działania zmierzające w kierunku wymuszenia na VW szerokiej akcji serwisowej dotyczącej naprawy blokady kierownicy. Mercedes jakiś czas temu pochylił się nad problemem zużywających się pomp SBC i wymienia je gratis nawet w nie serwisowanych autach z rynku USA (koszt naprawy około 6000 zł). Tylko pozazdrościć.

Trójmiejskie serwisy oferują wymianę feralnej blokady za ~9500 zł. W moim warsztacie to koszt 450 zł. brutto, czas naprawy to około 1,5-2,5 godz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mozesz kolego podpowiedziec gdzie w szczecinie naprawiaja ta usterke z kolumna kierownicy i ile to kosztuje dzieki z gory

 

 

Kolego info. warsztatu na pw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności