Paweł Paszko
-
Liczba zawartości
28 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Paweł Paszko
- Urodziny 01.12.1970
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Pruszcz Gdański
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
---
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Paweł Paszko obserwuje zawartość → Pin do immo
-
Jedź do warsztatu w którym ogarną Ci ten temat. Kluczyk musi być prekodowany pod auto, ewentualnie z pliku, jest też sprzęt co robi to po kablu. Jak autko nie kombinowane to w serwisie aż tak dużo więcej to nie kosztuje, a i kluczyk masz nowy.
-
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Paweł Paszko odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam Kilka uwag tytułem podpowiedzi: 1. Jeżeli chcecie naprawiać we własnym zakresie "nieszczęśliwą blokadę" to proponuję zakup używanego czytnika klucza w którym są trzy szt. owych słiczy. Tak naprawdę uszkadza się tylko jeden z nich, ja zawsze wymieniam dwa, a więc w porywach do trzech blokad da się uzdrowić z zakupu jednego czytnika. 2. Nie kombinujcie z zakupem blokad, używki zawsze będą miały "nadwątlone" słicze, co więcej są co najmniej dwa rodzaje z Motką i Elmosem i w sytuacji gdy zakupicie różną od waszej blokadę przelutowanie procka nie będzie możliwe, no i immo nie zadziała. 3. Z dziwacznych przypadków to faktycznie zdarzył mi się egzemplaż w którym musiałem wymienić przekaźnik, w innym przypadku musiałem wymienić opornik. Przytrafiło się też autko w którym uszkodzony był moduł komfort. Ale te sytuacje to "wyjątkowe wyjątki", przekładając oczywiście na ilość usprawnionych samochodów. Drodzy Państwo, z uwagi na minimalne koszty eliminacji usterki blokady kol. kier.na poziomie 980 zł. brutto w serwisie autoryzowanym (Trójmiasto >> Groblewski, Plichta, DBK), ja oferuję analogiczną usługę za 450 zł. brutto. W ramach tej kwoty wykonuję demontaż/montaż blokady, wymianę dwóch słiczy na nowe oryginały, no i oczywiście kasowanie błędów. Jeżeli ma ktoś pytania proszę dzwonić. Pozdrawiam -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Paweł Paszko odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam Naprawiam te blokady. Wstawiam nowe włączniki. Koszt całości to 450 BRUTTO. Pozdrawiam Paweł -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Paweł Paszko odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam W pełni popieram działania zmierzające w kierunku wymuszenia na VW szerokiej akcji serwisowej dotyczącej naprawy blokady kierownicy. Mercedes jakiś czas temu pochylił się nad problemem zużywających się pomp SBC i wymienia je gratis nawet w nie serwisowanych autach z rynku USA (koszt naprawy około 6000 zł). Tylko pozazdrościć. Trójmiejskie serwisy oferują wymianę feralnej blokady za ~9500 zł. W moim warsztacie to koszt 450 zł. brutto, czas naprawy to około 1,5-2,5 godz. -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Paweł Paszko odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witaj Prot Może będę mógł ci pomóc. Skontaktuj się ze mną. -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Paweł Paszko odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam W sprawie naprawy blokady i nie tylko, zapraszam do Pruszcza Gdańskiego. Koszt usunięcia usterki to kwota 450 zł. brutto -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Paweł Paszko odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam Panie Prot. Prawda jest taka że sama blokada jako część zamienna osiągalna jest od kilku miesięcy i nie wszystkie serwisy od razu oferowały naprawę w oparciu o nią. Na chwilę obecną naprawa w serwisie to koszt około 850 zł. Ja zapraszam do Pruszcz Gdańskiego moja oferta to 450 zł. brutto i gwarancja 1 rok. -
Osobiście jeżdżę w pasach i nie popieram jazdy bez nich. Dla osób które nie muszą z pasów korzystać oferuję wykonany z blachy nierdzewnej skobel który wpina się w ich miejsce. Takie rozwiązanie poza ekonomią (koszt 30 zł.) ma wiele innych zalet: 1. W dowolnej chwili możemy z niego zrezygnować wypinając skobel 2. Wożenie ciężkich rzeczy na fotelu pasażera - wystarczy wpiąć drugi skobel w fotel pasażera 3. Raz kupiony skobel możemy używać w tym samochodzie którym się aktualnie poruszamy Nie we wszystkich samochodach daje się w prosty sposób wyprogramować "pikanie", czy oszukać instalację wypięciem wtyczki. Tak więc używanie skobla wydaje się być najprostszym rozwiązaniem. Pozdrawiam wszystkich i życzę rozsądku przy decyzji o nie korzystaniu z pasów bezpieczeństwa.
-
Witam W 100% zgadzam się z kolegą Tomczak. Istnieje wiele sposobów na zabezpieczenie samochodu. Decydując się na na jakieś konkretne rozwiązanie warto mieć wiedzę na temat jego skuteczności. Poszczególne urządzenia zabezpieczające w niektórych sytuacjach po prostu nie zadziałają, np: 1. Jeżeli złodziej wykradnie klucz do samochodu na pewno nie zadziała alarm, zarówno fabryczny jak i dokładany. Taka sama sytuacja będzie gdy złodziej skutecznie użyje skanera do pilota. 2. Dobrze wyposażony złodziej dysponuje urządzeniem które zakłóca pasmo GSM, przy jego użyciu nie zadziała żadna instalacja pracująca w oparciu o sieć GSM (wszystkie monitoringi, powiadomienia GSM, czy inne urządzenia GSM) Poniżej opiszę krótko dwie moje propozycje. Jeśli chodzi o popularny alarm (skuteczność jak powyżej) polecam markę Meta. Dla bardziej wymagających immobilizer kodowy. Co do alarmu Meta. Jedno z nielicznych urządzeń które ma syrenę sterowaną cyfrowo, niewielkie rozmiary, hermetyczna obudowa, oraz najwyższa dopuszczona przepisami hałaśliwość. Na uwagę zasługuje fakt iż firma Meta (oczywiście pod inną nazwą) jest dostawcą wielu urządzeń elektronicznych (nie tylko zabezpieczających) dla takich marek jak: BMW, MB, VW, Audi, grupa Fiat i Peugeot. Immobilizer kodowy to moje w 70% autorskie rozwiązanie co czyni go "niepowtarzalnym". Kod wprowadza się przyciskami szyb (najczęściej, alternatywą mogą być przyciski memory fotela, czy regulacja odcinka lędźwiowego). Oczywiście wykorzystane przyciski podczas wprowadzaniu kodu nie powodują ruch szyb, czy fotela, funkcje fabryczne przywrócone są po włączeniu zapłonu. Wszystkie moje instalacje charakteryzują się porządnym wykonaniem. Przykładowo czujniki ultradźwiękowe po naszej instalacji są w ogóle niewidoczne, lub osadzone w elementach tapicerki w bardzo precyzyjnych otworach co za tym idzie nie szpecą wnętrza auta. Dioda (mała 3 mm, płaskie matowe czoło)montowana jest bez oprawki w precyzyjnym otworze, wygląda jak fabryka. Oczywiście to tylko część oferty. Dla zainteresowanych podaję poniżej link do alternatywnego wątku http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=35388&page=4 Na wszelkie pytania udzielę wyczerpujących odpowiedzi.
-
Witam 1. Jeśli chodzi o oszczędność to można pomyśleć o naprawie głośnika (kilka razy operację taką wykonywałem i żaden z klientów nie skarżył się na pogorszenie jakości czy zmianę parametrów grania). 2. Zakup używanego głośnika może okazać się bardziej ekonomiczny od naprawy (nie zawsze) tak więc warto liczyć całe koszty związane z kompletną operacją. 3. Zakup nowego, tu też możemy się zdziwić bo cena głośnika w serwisie niejednokrotnie okazała się dość atrakcyjna. 4. Można wziąć pod uwagę wymianę całego systemu na głośniki Audio System, sprawdzone rozwiązanie, polecam. Ważnym atutem takiego rozwiązania jest to że zestaw głośnikowy przygotowany jest do montażu w takim samochodzie i poza przykręceniem basów, średnich i wysokich oraz wetknięciu pasującej wtyczki nie wymaga żadnego dodatkowego nakładu pracy. Jakość dźwięku ulegała zdecydowanej poprawie. Pozdrawiam
-
Jakie zabezpieczenie do B6
Paweł Paszko odpowiedział makaron11 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Witam Jest to moje autorskie rozwiązanie w 70%. 30% to: Wykorzystuję immobilizer KIR (produkcji Proxima), zamawiam sterownik bez obudowy, oraz przekaźnik BR (Blokada Rozproszona). Sterownik i przekaźnik BR ulegają kilku niewielkim przeróbkom które mają na celu: Tu zaczyna się 70% - przesyłanie kodu cyfrowego (załącz/wyłącz przekaźnik BR) odbywa się przewodem a nie tak jak jest to w oryginale sygnałem radiowym, który to bywa bardzo częstym powodem zakłóceń pojawiających się w systemach audio - przerabiam centralkę immobilizera tak by mogła odebrać kod z dołożonego modułu, który to z kolei odbiera informacje generowane przez zestaw - przełączniki fabryczne + moduł. W wykorzystanych przełącznikach (najczęściej :szyby elektryczne, sterowanie odcinkiem lędźwiowym, memory fotela, sterowanie położeniem kierownicy) oraz ich instalacji elektrycznej muszę wykonać szereg zmian które mają na celu: - kod do immobilizera należy wprowadzać przed włączeniem zapłonu, a więc przełączniki (wykorzystane do zabezpieczenia) które w pewnych określonych sytuacjach działają przez długi czas po wyłączeniu zapłonu muszą ulec sporym przeróbkom w wyniku których funkcjonują tylko po uruchomieniu samochodu. - aby zmiany wprowadzone do przełączników mogły być wykorzystane do wprowadzania kodu do immobilizera KIR, muszę dołożyć moduł który rozgraniczy działanie (przełączników) przed/po włączeniem zapłonu, oraz wygeneruje impulsy kodowe. Przepraszam za zbyt mało przejrzystą wypowiedź, jest późno i oko mi "spada". Aby zainstalować immobilizer klawiaturowy w moje aranżacji potrzebuję dwa dni czasu. Koszt wykonania takiego zabezpieczenia to: - podstawowa wersja 1800 zł. - rozbudowana o koleje przekaźniki - po 350 zł. za każdy Niewielkie grono klientów życzy sobie wykonanie dodatkowej instalacji obejściowej, która ma na celu wyeliminowanie naszej ingerencji w instalację samochodu - tak zwane wcinki unieruchamiające silnik. Obejścia te są tak wykonane że złodziej przy sporych umiejętnościach i wiedzy będzie miał nie lada problem aby w ogóle ustalić czy takowa instalacja się w danym aucie znajduje. Oczywiście nie jest to jedyna forma zabezpieczenia samochodów jaką oferuję. 1. Blokada zamków 2. Blokada złącza diagnostycznego 3. Elektroniczny wyłącznik maski (bardzo trudny do unicestwienia) 4. Immobilizery: - zbliżeniowe - aktywne - anty napad (z funkcją mute) 5. Alarm CAN oraz ANALOG 6. Alarm pilotowy 7. Blokadę skrzyni biegów (nie polecam) 8. GUARDSYSTEM jedyny skuteczny system do lokalizacji skradzionych pojazdów Oraz sporo innych rozwiązań mających na celu polepszenie skuteczności zabezpieczenia samochodu. Pozdrawiam -
Jakie zabezpieczenie do B6
Paweł Paszko odpowiedział makaron11 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Witam Panie gringo71 Większość urządzeń firmy Proxima jest godna zaufania, mam tu na myśli bezawaryjność. Ja poza jednym wyjątkiem nie oferuję ich produktów. Do minusów zapewne zaliczyłbym (o ile taki jest stan na chwilę obecną) zastosowanie przekaźnika do uruchamiania kierunkowskazów, oraz rozmiary zbliżeniowego "czipa". Działający przekaźnik zdradza miejsce instalacji modułu, wielkość "czipa" uniemożliwia schowanie go do wnętrza klucza. Skuteczność zabezpieczenia uwarunkowana jest w 95% sposobem wykonania instalacji, a nie tym kto jest producentem urządzenia, czy technologią CAN. Mam tu na myśli wiele szczegółów, najważniejsze z nich to lokalizacja modułu(nie powinien być widoczny, po niżej krytyki jest instalowanie w widocznym miejscu "nad nogami " kierowcy) oraz odpowiednie wykonanie instalacji. Za najbardziej skuteczne urządzenie uważam takie które wymaga wprowadzenia kodu przełącznikami np. szyb elektrycznych, pamięci fotela, manipulator odcinka lędźwiowego. Oczywiście chwalę tu oferowane przeze mnie rozwiązanie. Wysoka skuteczność wynika z faktu iż złodziej nie może ukraść właścicielowi kodu, w przeciwieństwie do wszelkiego rodzaju dodatkowych pilotów, czipów, kart czy kluczy do blokady skrzyni biegów. Co więcej wymienione rozwiązanie charakteryzuje się łatwością obsługi, a z uwagi na brak widocznych elementów nie szpeci samochodu i nie zdradza złodziejowi co tak naprawdę jest zainstalowane w samochodzie. Podsumowując immobilizer PT2 Proximy zainstalowany w odpowiedni sposób powinien stanowić w mirę porządne i mało uciążliwe zabezpieczenie. W mojej ofercie podobne urządzenia oferuję za 900 ~ 1200 zł. -
Przekodowanie automatycznego włączania świateł
Paweł Paszko odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
MR. Blitz. Dwa rozwiązania. Pierwsze to montaż modułu który załączy światła po przekroczeniu 13,2V to jest po uruchomieniu ładowania (silnik pracuje). Drugie to kombinacja ze światłami dziennymi. W obydwóch przypadkach trzeba trochę pokombinować, z modułem 13,2V zdecydowanie mniej. Pozdrawiam -
Witam wszystkich. Moja propozycja jest taka: 1. Radio CB instaluje w schowku po prawej. 2. Głośnik ląduje najczęściej w tapicerce drzwi kierowcy w miejscu głośnika średnio tonowego, jeżeli miejsce to jest zajęte to instaluje go w osłonie nad nogami kierowcy ("nic nie wisi, nic nie wystaje") 3. Potencjometry oraz przyłącze mikrofonu lokalizuję na tapicerce drzwi kierowcy. Rozwiązanie takie zapewnia pełen komfort korzystania z CB. Głośnik zapewnia super jakość odsłuchu , potencjometry i mikrofon pod ręką, niewidoczne CB nie psuje wyglądu wnętrza samochodu. Jeśli chodzi o antenę to w przypadku magnetycznej stosujemy dodatkowe złącze (w bagażniku) umożliwiające bezproblemowe jej odłączenie. W przypadku stałej na szczególną uwagę zasługuje Sirio Triflex ewentualnie Taifun.
-
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Paweł Paszko odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Panie o_marek1 to link do producenta owego cuda. http://www.marquardt-switches.com/snap-action-switches.html?&tx_productkatalog_pi1 Obejrzyj SERIES 1055 Pozdrawiam