Skocz do zawartości

kalixst

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kalixst

  • Urodziny 28.08.1968

Informacje osobiste

  • Imię
    Mieczysław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pewnie zrobili mu to na gwarancji ! Od reszty się umywają, masz racje.
  2. To chodzi o wąską partię samochodów, w moim się to dzieje, a nie jest wymieniony na liście, cytuje szczegóły: Kulczyk Tradex, importer marki Volkswagen, poinformował o wadach występujących w niektórych egzemlarzach modeli Passat oraz Passat CC - w przypadku uszkodzenia sterownika układu kierowniczego, istnieje możliwość chwilowego zakłócenia działania tego układu podczas parkowania lub ruszania z miejsca zaraz po uruchomieniu pojazdu. Usterki te stwarzają konieczność wizyty w stacjach serwisowych, gdzie zostaną bezpłatnie usunięte. Wada dotyczy samochodów wyprodukowanych w Niemczech pomiędzy 15 sierpnia a 23 września 2008 r. W Polsce kampanią serwisową objętych jest 16 samochodów numerach nadwozi (VIN) z poniższych zakresów: WVW ___ 3C _ 9 E 023951 do 057828 WVW ___ 3C _ 9 E 515773 do 523742 XW8 ___ 3C _ 9 G 004211 do 004323 WVW ___ 3C _ 9 P 026694 do 031381. Rzeczywiście ten problem może być podobny... ale to nie to samo. DZIEKUJĘ ZA CZUJNOŚĆ KOLEGI. Tu są wszystkie akcje serwisowe VW: http://www.autoservicepraxis.de/rueckrufe-vw-600989-asp_rr_hersteller.html Moj już przeszedł jedną, o oznaczeniu 35A7 w 2008roku. Ciekawe co to było?
  3. Powiedzieli, że lepiej nie wymieniać płynu na nowy, bo to może to pogorszyć sytuacje. Nie sugerowali zestawu naprawczego. Hamulce działają bez zarzutu. Co robić w takiej sytuacji ???
  4. Szanowni, dzisiaj autoryzowany serwis mi nie wymienił płynu hamulcowego zgodnie z moim zleceniem (standardowa wymiana co 2 lata). Zadzwonili do mnie z info, że mam opiłki w płynie hamulcowym i rekomendują wymianę pompy hamulcowej (koszt 1000pln). Czy to możliwe ? - przebieg 144000km Na razie wstrzymałem się z wymianą płynu. - hamulce działają bez zarzutu. Proszę o opinie.
  5. Witam Serdecznie Wszystkich poszkodowanych w temacie blokady kolumny kierownicy (komunikat: steering column lock defect/malfunction, oraz mrugający pomarańczowy symbol świec żarowych). Jestem jednym z nich, tym któremu błąd blokujący rozruch silnika i unieruchamiający pojazd podczas jazdy, spędza sen z powiek. Szacun dla dwóch Adamów Słodowych (dSzyszka i VALDI’ego), którzy walczą z naciągactwem serwisów, również tych autoryzowanych (koszt naprawy od 600zł – 4500zł) i zaproponowali metodę chałupniczą zaleczenia awarii. Uważam, że temat jest na tyle poważny i stanowi bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa podczas jazdy, że zasługuje na akcję serwisową VW na skalę światową. Pisałem już w tym temacie do VW Germany i potwierdzają, że nie ma na razie takowej. Myślę, że jak się skrzykniemy i zbierzemy grono ludzi chętnych poświęcić swój czas, to wymusimy tą akcję na VW. Prowadziłem już podobny precedens w Citroenie (sprawa dotyczyła niesprawnej „fabrycznie” zamontowanej instalacji gazowej). Moja propozycja jest następująca, proszę o zgłaszanie się na priv osób z namiarami telefonicznymi, którzy będą w stanie zaświadczyć, że mogliby stanąć w potencjalnej sytuacji zagrożenia życia podczas jazdy, czy postoju samochodu spowodowanej awarią kolumny kierownicy. Na pewno byliby to: - Sito ze Szczecinka - Garbuslep z Zielonej Góry, którzy pisali w poście o swoich doświadczeniach podczas jazdy. Nie chcemy aby znowu sprawdziło się powiedzenie: „Mądry Polak po szkodzie!”. Temat zgłoszę do TVN Turbo (oni oferują nieodpłatnie swoich prawników) i stanie się on kartą przetargową z VW. Niech się przyznają do wady fabrycznej jak to zrobiła Toyota. Nikt nie jest idealny. „Samochód dla Ludu” niekoniecznie musi się kojarzyć z Ceną Serwisu dla Wyższych Sfer!
  6. Polski: Czy możliwe, że w oby dwóch pilotach bateria padła? Koszt w sumie niewielki, zamówiłem i wymienię na dniach. Pozdro.K
  7. Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Proszę jeszcze o info jakie parametry śledzić (i ew. jak włączyć na VAGu)?
  8. ...obroty wskakują na 1000 i spadają do zera, po czym miga znak świec żarowych z komunikatem o awarii silnika. Zdarza się to na zimnym silniku (temp. 2stC - 11stC). Jak jest rozgrzany to pali od strzału. Wymieniłem świece na nowe NGK (i sprawdziłem mechanizm ich grzania-OK) oraz filtr paliwa. Sprawdziłem czujnik temp - OK. Akku - 12,81V. Na VAGu żadnych błędów. Paliwo BP Ultimate. Zamieniałem kluczyk na zapasowy - dalej problem wystepuje. Trzeba kilkakrotnie próbować dopiero zapala, czasami dopiero za 6-7razem. Proszę o podpowiedź: K.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności