Skocz do zawartości
kalixst

TDI 105KM zapala na 1s i gaśnie, po tym miga znak świec

Rekomendowane odpowiedzi

...obroty wskakują na 1000 i spadają do zera, po czym miga znak świec żarowych z komunikatem o awarii silnika.

Zdarza się to na zimnym silniku (temp. 2stC - 11stC).

Jak jest rozgrzany to pali od strzału.

 

Wymieniłem świece na nowe NGK (i sprawdziłem mechanizm ich grzania-OK) oraz filtr paliwa.

Sprawdziłem czujnik temp - OK.

Akku - 12,81V.

Na VAGu żadnych błędów.

Paliwo BP Ultimate.

Zamieniałem kluczyk na zapasowy - dalej problem wystepuje.

Trzeba kilkakrotnie próbować dopiero zapala, czasami dopiero za 6-7razem.

 

Proszę o podpowiedź:

K.

Edytowane przez kalixst
literówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blokada raczej zapisuje błąd , jak zapala za którymś razem a jak ciepły od razu to bym sprawdził układ zasilania paliwa . Może paliwko się cofa i układ się zapowietrza .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stawiam na problem z immo a wiadomo co wchodzi w skład, między innymi jak wspomniał kolega blokada kierownicy, sterownik silnika nie widzi zezwolenia na start i odcina paliwo, warto sprawdzić parametry bieżące i one powiedzą prawdę,

 

jeżeli miga kontrolka świec to powinien być zapisany błąd, zmień tester i odczytasz błędy lub diagnostę !!!

Edytowane przez s27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Dziękuję za wszystkie podpowiedzi.

Proszę jeszcze o info jakie parametry śledzić (i ew. jak włączyć na VAGu)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego IMMO, musiłabyś spróbować dopasować immo ze sterownikiem licznika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam to Immo, a to sygnał po pierwsze do wymiany baterii w pilocie i jeśli nie pomoże (w dwóch przypadkach wystarczyło) to prawdopodobnie cewka w stacyjce jest odpowiedzialna z prawidłowy odczyt Immo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do wymiany baterii w pilocie

Jak ta bateria wygląda ??

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polski: Czy możliwe, że w oby dwóch pilotach bateria padła?

Koszt w sumie niewielki, zamówiłem i wymienię na dniach.

 

Pozdro.K

Edytowane przez kalixst
literówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie stalo sie kilka dni temu tak że chce odpalić zakecił i nic za drugim razem przytrzymałem go dłużej pokręcił i odpalil ale dlaczego tak ?? Na VAGu cisza

pomyślałem że może bateria jeżdze juz kilka dni i wszystko OK O co mu chodzi :D

 

PS jak wymienic baterie w kluczyku bo nie mam zielonego pojecia :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a może pompowtryskiwacz?? U mnie na zimnym palił a jak się rozgrzał to wywalał błąd i silnik gasł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bartosz g.

czesc

mam bardzo podobny problem,po dwóch godzinach postoju na promie odpalilem auto i przejechalem nim 200 metrów po czym silnik zgasl i nie odpalił do tej pory.zaswiecila sie kontrolka świec,śilnik kręci, ale nje odpala.

ma ktos jakis pomysl co to moze byc?

 

pozdrawiam

Edytowane przez bartosz g.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącz pod kompa i wszystko będzie jasne (prawdopodobnie pompowtrysk padł) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam prosze o pomoc

 

passat b6 1,9 tdi 2006 r.

 

zapala i przy 600 obr/min gaśnie

 

zdarza sie to raz w ciągu dnia

jak przytrzymam kluczyk wciśnięty na rozruszniku zapali zawsze

nie pokazuje błędów

nie zapala sie nic na desce

wymieniona pompa paliwa w zbiorniku

wymieniony przekaźnik w bezpiecznikach

kluczyki oba ok (te same objawy na obu)

cisnienie za filtrem paliwa ok

cisnienie na pompie przy silniku ok

wtryski (uszczelki) ok

blokada kierownicy (słynna usterka) naprawiona

 

prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz modul komfortu (46),czesto dosc leci i blokuje immo wraz z kolumna piszesz ze kolumna zrobiona a moze nie dokonca i nie dokladnie....sprawdz jeszcze raz modul komfortu

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak sprawdzic modul komfortu???????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakby sie układ zapowietrzał to co sprawdzac co wymieniac ?????????

 

---------- Post added at 07:49 ---------- Previous post was at 07:48 ----------

 

vcds nie pokazuje błedow wszystkie moduły "ok"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakby sie układ zapowietrzał to co sprawdzac co wymieniac ?????????

 

---------- Post added at 07:49 ---------- Previous post was at 07:48 ----------

 

vcds nie pokazuje błedow wszystkie moduły "ok"

wszystkie złączki na wężach czy filtr jest dobrze przymocowany czy paliwo gdzieś nie cieknie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiedys pokazał data bus komfortsystem ale jak skasowalem to juz nie ma długo . w schowku modul komfortu suchy wtyczki poporawialem - problem jest dalej

 

---------- Post added at 07:53 ---------- Previous post was at 07:51 ----------

 

paliwo nie cieknie

filtr paliwa nie zmioenialem juz rok ale mierzone bylo cisnienie za filtrem i ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam prosze o pomoc

 

passat b6 1,9 tdi 2006 r.

 

zapala i przy 600 obr/min gaśnie

 

zdarza sie to raz w ciągu dnia

jak przytrzymam kluczyk wciśnięty na rozruszniku zapali zawsze

nie pokazuje błędów

nie zapala sie nic na desce

wymieniona pompa paliwa w zbiorniku

wymieniony przekaźnik w bezpiecznikach

kluczyki oba ok (te same objawy na obu)

cisnienie za filtrem paliwa ok

cisnienie na pompie przy silniku ok

wtryski (uszczelki) ok

blokada kierownicy (słynna usterka) naprawiona

 

prosze o pomoc

z tego wynika ze masz problem w bębenku stacyjki tzw wiosła skoro po przytrzymaniu odpala sprawdź to chyba że wymieniałeś całą stacyjkę komplet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności