Skocz do zawartości
przemkost

Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie, kilka lat temu naprawiałem w Passacie problem z odpaleniem, o ile pamiętam nie chciały się w ogóle pokazywać kontrolki, zrobione w Rybniku wszystko śmigało do teraz, od wczoraj zapala się czerwona kontrolka wspomagania ( i trzy razy pika) i nie chce w ogóle zapalić kontrolek, jest to na przemian z zółtą kontrolką świec żarowych, tak, że nie można wcale odpalić samochodu.

Jak myślicie, należy ponownie jechać do Rybnika, czy teraz może być inna przyczyna?

 

Proszę o pomoc, gdyż już czasami mam dość auta :) Już prawie rok wszystko śmiga jak należy, a tu znowu zonk :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sądzę że będzie replay :/ ja znalazłem świetne rozwiązanie problemów z moim B6 - sprzedałem i obchodzę teraz każdego na ulicy z daleka bo to jakieś nieporozumienie z tymi B6mi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe, kurde ale najlepsze jest to, że już w sumie po wymianie pompowtrysków i robieniu wszystkiego na bieżąco było ok, już od jakiegoś czasu pojawiał się błąd z odpalaniem i mrugającymi świecami żarowymi, ale widzę, że kolega z Rybnika to też naprawia, byle bez awaryjnie jakoś tam dojechać, do sprzedaży tak by to trzeba było zrobić i tak, bo klient przyjedzie a tu Passat nie odpala;/

 

Będę próbował się tam kontaktować z nimi, zobaczymy co powiedzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak na marginesie to możesz sobie to sam zrobić prosta sprawa i roboty na 1-2h w zależności jak jesteś rozgarnięty w tych sprawach. Opis reanimacji jest na forum (nawet nie musisz kier. zciągać)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz wysłać mi na PW link do tego? Chodzi Ci o taką instrukcje w PDF czy coś innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to w pdf bylo i jest w tym wątku gdzieś na początku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem o, który plik chodzi. Jednak będę kontaktował się z tym mechanikiem, u którego już wcześniej robiliśmy Paska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czy ma ktoś namiary na tę firmę która sprzedawała zestawy naprawcze do blokady kolumny bo link na nich coś nie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak ale chodzi mi o kompletne blokady ale o zestaw naprawczy na 50 stronie podany był link do firmy która sprzedaje takie zestawy link nie działa i stąd moje pytanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzy dni temu przeprowadziłem reanimację blokady zgodnie z instrukcją zamieszczoną w tym wątku oraz przy użyciu zestawu naprawczego (2 x microswitch + blaszka). Wszystko poszło dosyć gładko i było OK do dzisiaj, kiedy to rano przy uruchomieniu ponownie wyskoczył ten wredny komunikat "steering column lock defective". Czy ktoś z forumowiczów doświadczył tego i co najważniejsze jak rozwiązać definitywnie ten problem, oczywiście poza wizytą w ASO - to traktuję jako rozwiązanie ostateczne, gdy zawiodą inne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po około miesiącu problemów z nowym ( 700 km) B7 "czerwona kontrolka kierownicy" i 3 krotnym odholowaniu auta do ASO dział techniczny VW stwierdził, że jest to problem z maglownicą. W dniu dzisiejszym mam wymianę na nową. Zobaczymy czy to coś pomoże?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

mialem problem z kolumna jakis czas temu( dwa lata temu),mieszkam w Anglii pomogli mi chlopaki z Northampton

wszystko dziala bez problemu ,godni polecenia

jak ktos potrzebuje pomocy ....

tel 07729652119

lub 07922478662

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trzy dni temu przeprowadziłem reanimację blokady zgodnie z instrukcją zamieszczoną w tym wątku oraz przy użyciu zestawu naprawczego (2 x microswitch + blaszka). Wszystko poszło dosyć gładko i było OK do dzisiaj, kiedy to rano przy uruchomieniu ponownie wyskoczył ten wredny komunikat "steering column lock defective". Czy ktoś z forumowiczów doświadczył tego i co najważniejsze jak rozwiązać definitywnie ten problem, oczywiście poza wizytą w ASO - to traktuję jako rozwiązanie ostateczne, gdy zawiodą inne.

 

Komfort, trzeba oblukać. Znajduje się zaraz obok nagrzewnicy, jest tam i klima oraz dużo wilgoci:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trzy dni temu przeprowadziłem reanimację blokady zgodnie z instrukcją zamieszczoną w tym wątku oraz przy użyciu zestawu naprawczego (2 x microswitch + blaszka). Wszystko poszło dosyć gładko i było OK do dzisiaj, kiedy to rano przy uruchomieniu ponownie wyskoczył ten wredny komunikat "steering column lock defective". Czy ktoś z forumowiczów doświadczył tego i co najważniejsze jak rozwiązać definitywnie ten problem, oczywiście poza wizytą w ASO - to traktuję jako rozwiązanie ostateczne, gdy zawiodą inne.

Jedź do Rybnika ;) byłem już tam dwa razy, naprawdę polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam to cykanie to jak te blokade naprawic

 

przczytać 1054 posty w tym z 500 spamu (+ oczywiście Twój własny) i po problemie :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość matijar

Witam.

Mam następujący problem, wkładam kluczyk do stacyjki i nie palą się w ogóle kontrolki.

Nie miałem wcześniej problemów z blokadą kierownicy.

A więc wkładam kluczyk zapalają mi się światła ale kontrolki niestety nie a co za tym idzie silnik też nie odpala.

Co więcej mam aktualnie zaparkowane auto przed sklepem i zaciągnięty ręczny i też nie mogę go zdjąć i zaholować do domu.

Tragedia, kto to wymyślił, gówniany kluczyk plus jeszcze gorszy ręczny!!!!!!!!!

Ma ktoś jakąś solucję tego problemu?

Dodam, że wielokrotne wkładanie kluczyka nie pomaga już parę godzin się męczę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy to cykanie bociana to jest non stop bo ja mam tylko na cieplym silniku jak wkladam kluczyk i jak go wyjmuje a na zimnym to juz nie moze to cos innego ps moze to cos innnego cos z wirowaniem ma to wspolnego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedynym rozwiązaniem jest wymiana na nową blokadę lub kupić zregerowaną. Miałem to samo i mechanik zrobił mi używana działa bez zarzutu :-) ps. W salonie życzą sobie za to gdzieś 800zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę to trwało, ale nie miałem dostepu do złacza diagnostycznego. Po podpięciu pod komputer okauje się, że moduł komfortu nie wykazyje błędów. Błędy były w module immo - 0B2D (uszkodzona elektroniczna blokada kierownicy( oraz 0AFF (system zasilania elektrycznego blokady kolumny kierownicy). Na razie błędy wykasowałem i wymieniłem baterię w kluczyku. Czy sznowni forumowicze mają jakieś sugestie co do przyczyn wystąpienia powyższych błędów i komunikatu "steering column lock defective"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności