Skocz do zawartości

dasie

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dasie

  • Urodziny 14.11.1962

Informacje osobiste

  • Imię
    Dasie
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radom

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Prosze o analizę logów. B6 z 2005 (modelowy 2006), 2.0 TDI 140 KM, BKP. Zauważyłem, że ruszając z 1-go biegu strasznie szarpie (jakby sprzęgło się ślizgało). Dodatkowo dochodzą jakieś dziwne stuki od silnika i zwiększyło się zużycie paliwa - na trasie 6,8 l/100 km, prędkość do 130 km/h bez szarżowania. Dwa miesiące temu regerowałem dwumasę. BASIC SETTINGS: Grupa 035: http://vaglog.pl/log_189176.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_189177.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189178.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_189179.htm Grupa 001: http://vaglog.pl/log_189175.html STATYCZNE: Grupa 013, 015, 018: http://vaglog.pl/log_189174.html Grupa 003, 004, 007: http://vaglog.pl/log_189173.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_189172.html DYNAMICZNE: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_189166.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_189171.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_189170.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_189169.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_189168.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_189167.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189165.html
  2. Trochę to trwało, ale nie miałem dostepu do złacza diagnostycznego. Po podpięciu pod komputer okauje się, że moduł komfortu nie wykazyje błędów. Błędy były w module immo - 0B2D (uszkodzona elektroniczna blokada kierownicy( oraz 0AFF (system zasilania elektrycznego blokady kolumny kierownicy). Na razie błędy wykasowałem i wymieniłem baterię w kluczyku. Czy sznowni forumowicze mają jakieś sugestie co do przyczyn wystąpienia powyższych błędów i komunikatu "steering column lock defective"?
  3. Trzy dni temu przeprowadziłem reanimację blokady zgodnie z instrukcją zamieszczoną w tym wątku oraz przy użyciu zestawu naprawczego (2 x microswitch + blaszka). Wszystko poszło dosyć gładko i było OK do dzisiaj, kiedy to rano przy uruchomieniu ponownie wyskoczył ten wredny komunikat "steering column lock defective". Czy ktoś z forumowiczów doświadczył tego i co najważniejsze jak rozwiązać definitywnie ten problem, oczywiście poza wizytą w ASO - to traktuję jako rozwiązanie ostateczne, gdy zawiodą inne.
  4. Jeżeli dobrze zrozumiałem, to odbiór połączeń bedzie możliwy wyłącznie przez telefon? A jak wygląda sprawa sparowania telefonu z zestawem - czy zadziała?
  5. Mam zamiar wymienić moduł 3C0 035 729 E na 3C8 035 730. Radio RCD 300, kierownica zwykła. Szukałem na forum, ale instrukcji wymiany nie znalazlem. Mam pytanie, czy ktoś dokonał takiej wymiany? Jeżeli tak, to pytania: Czy to zadziała? Czy wiązki z 729 E będą pasowały do 730? Czy potrzebna będzie dodatkowa antena?
  6. Dziękuje bardzo koledze teddybar z super instrukcję, dzięki której własnoręcznie wymieniłem cięgno i w końcu po 2 miesiacach mogę otworzyc drzwi od zewnątrz.
  7. Ja mam z moim paskiem ten sam problem, który jest opisywany w tym wątku. Tzw. chrobotanie na 4 lub 5 biegu, 80-100 km/h, przy przyspieszaniu. U mnie mechanik w ASO obstawiał łożysko przedniego lewego koła. Nie był jednak pewien i w związku z tym nie wymieniałem i postanowiłem poczekać. Jeżeli przyczyną jest łożysko to „efekty” chrobotania powinny narastać. Jak na razie chrobotanie bez zmian. Czy wymiana przegubu pomogła komuś poza kolegą marcin24?
  8. Witam, jest to mój pierwszy post na forum. Poczytałem soporo na forum w związku z przesiadką ave na paska B6, ale nie mogę się doszukac co znaczy "cable gearshift" oznaczone jako 0G4 w kodach wyposażenia. Gearshift to skrzynia biegów, ale co znaczy "cable gearshift" ie mam pojęcia. Może ktoś to rozkmini i mi pomoże.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności