dasie
-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O dasie
- Urodziny 14.11.1962
Informacje osobiste
-
Imię
Dasie
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Radom
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
-
Rok produkcji
2005
-
Prosze o analizę logów. B6 z 2005 (modelowy 2006), 2.0 TDI 140 KM, BKP. Zauważyłem, że ruszając z 1-go biegu strasznie szarpie (jakby sprzęgło się ślizgało). Dodatkowo dochodzą jakieś dziwne stuki od silnika i zwiększyło się zużycie paliwa - na trasie 6,8 l/100 km, prędkość do 130 km/h bez szarżowania. Dwa miesiące temu regerowałem dwumasę. BASIC SETTINGS: Grupa 035: http://vaglog.pl/log_189176.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_189177.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189178.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_189179.htm Grupa 001: http://vaglog.pl/log_189175.html STATYCZNE: Grupa 013, 015, 018: http://vaglog.pl/log_189174.html Grupa 003, 004, 007: http://vaglog.pl/log_189173.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_189172.html DYNAMICZNE: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_189166.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_189171.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_189170.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_189169.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_189168.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_189167.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189165.html
-
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
dasie odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Trochę to trwało, ale nie miałem dostepu do złacza diagnostycznego. Po podpięciu pod komputer okauje się, że moduł komfortu nie wykazyje błędów. Błędy były w module immo - 0B2D (uszkodzona elektroniczna blokada kierownicy( oraz 0AFF (system zasilania elektrycznego blokady kolumny kierownicy). Na razie błędy wykasowałem i wymieniłem baterię w kluczyku. Czy sznowni forumowicze mają jakieś sugestie co do przyczyn wystąpienia powyższych błędów i komunikatu "steering column lock defective"? -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
dasie odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Trzy dni temu przeprowadziłem reanimację blokady zgodnie z instrukcją zamieszczoną w tym wątku oraz przy użyciu zestawu naprawczego (2 x microswitch + blaszka). Wszystko poszło dosyć gładko i było OK do dzisiaj, kiedy to rano przy uruchomieniu ponownie wyskoczył ten wredny komunikat "steering column lock defective". Czy ktoś z forumowiczów doświadczył tego i co najważniejsze jak rozwiązać definitywnie ten problem, oczywiście poza wizytą w ASO - to traktuję jako rozwiązanie ostateczne, gdy zawiodą inne. -
Upgrade/wymiana zestawu głośnomówiącego
dasie odpowiedział api13 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Jeżeli dobrze zrozumiałem, to odbiór połączeń bedzie możliwy wyłącznie przez telefon? A jak wygląda sprawa sparowania telefonu z zestawem - czy zadziała? -
Upgrade/wymiana zestawu głośnomówiącego
dasie odpowiedział api13 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Mam zamiar wymienić moduł 3C0 035 729 E na 3C8 035 730. Radio RCD 300, kierownica zwykła. Szukałem na forum, ale instrukcji wymiany nie znalazlem. Mam pytanie, czy ktoś dokonał takiej wymiany? Jeżeli tak, to pytania: Czy to zadziała? Czy wiązki z 729 E będą pasowały do 730? Czy potrzebna będzie dodatkowa antena? -
Wymiana cięgna Bowdena, wyjęcie szyby, tapicerki oraz zamka lewych tylnych drzwi.
dasie odpowiedział teddybar → na temat → Poradniki i instrukcje
Dziękuje bardzo koledze teddybar z super instrukcję, dzięki której własnoręcznie wymieniłem cięgno i w końcu po 2 miesiacach mogę otworzyc drzwi od zewnątrz. -
2.0 TDI DSG. Wycie/chrobotanie po dodaniu gazu.
dasie odpowiedział lokeusz → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Ja mam z moim paskiem ten sam problem, który jest opisywany w tym wątku. Tzw. chrobotanie na 4 lub 5 biegu, 80-100 km/h, przy przyspieszaniu. U mnie mechanik w ASO obstawiał łożysko przedniego lewego koła. Nie był jednak pewien i w związku z tym nie wymieniałem i postanowiłem poczekać. Jeżeli przyczyną jest łożysko to „efekty” chrobotania powinny narastać. Jak na razie chrobotanie bez zmian. Czy wymiana przegubu pomogła komuś poza kolegą marcin24? -
Witam, jest to mój pierwszy post na forum. Poczytałem soporo na forum w związku z przesiadką ave na paska B6, ale nie mogę się doszukac co znaczy "cable gearshift" oznaczone jako 0G4 w kodach wyposażenia. Gearshift to skrzynia biegów, ale co znaczy "cable gearshift" ie mam pojęcia. Może ktoś to rozkmini i mi pomoże.